Misschien EUR 20,-- per persoon? En dan kijken als je meer kwijt bent, dat we dan alsnog bijbetalen. Of als je minder kwijt bent, dat we dan nog iets terug krijgen? Ik denk qua drinken dat je het "simpel" moet houden en als iemand iets speciaals drinkt, dat hij/zij dat dan zelf even mee moet nemen?
@nicky: snel gaan dutten jij want je knut niet gaanb gapen hoor vanmiddag! en inderdaad ja we kunnen ook samen de boodschapjes doen......
@deb: dat is inderdaad wel goed ja. alles wat overblijft dat krijg je dan terug. denk eerlijk gezegd niet dat we tekort komen als we inderdaad 20 euro p.p. doen. wel wil ik even kwijt dat we de 19e als we de bbq houden jullie ervan op de hoogte zijn dat dan eigenlijk onze uitgerekende datum zou zijn......dus mocht ik ineens even een traantje laten (waar ik niet van uitga hoor) dan kom dat daardoor.....
Eerst gtst van vanavond kijken vanavond weer yoga. Ik weet trouwens niet hoe jij er over denkt minnie maar hier in gemert zit een zogehete vleeshal en daar hebben ze echt super goed vlees. Ze hebben ook bbq-pakketten voor 3,25 per persoon en dan heb je iets van 6 stukken vlees per persoon. De ene eet wat meer dan de andere. Voor weinig veel en goed vlees. Drinken kun je dan bij de aldi ofzo halen en dan nog wat stokbrood, sausjes en salades. Dan ben je een heel eind.
Hahah GTST is ook belangrijk he . En Minnie, tuurlijk begrijpen we het als je even een traantje moet laten, maar geloof mij: ik ga dan meehuilen . Ik kan sowieso niet tegen anderen die huilen (dan ga ik meehuilen) en nu met mijn lijf vol hormonen is het helemaal erg .
Ik kan me wel voorstellen dat je jezelf zorgen maakt en je moet ook niet teveel positiviteit hebben maar ook niet te weinig. Nogmaals heel veel succes!
Ach, het zal allemaal wel goed gaan. Ben nog steeds zoo misselijk en de echo met 9 weken was ook goed, dus ga ervan uit dat het allemaal goed zit .
Komt helemaal goed meis. Sms je mij straks even? Ik laat je trouwens meteen na het gesprek even wat weten
en van wie gaan de mannen allemaal mee? nicky en hubbie: 19 juni minnie en hubbie: 19 juni cindy en hubbie: 19 juni Debby en hubbie: 19 juni anja: 26 juni maar 19e ook geen probleem