PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: dat zou helemaal geweldig zijn! Mocht je nog boeken nodig hebben.... ik heb hier nog boeken van spw 4 liggen ;) :)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha dan is het mischien toch nog op naar een diploma:):)

wat me wel heel erg opviel gister thuis was..
    dinis was me zo aan het afleiden maar ondanks dat heb ik het toch afgekregen..
    normaal nu praat ik over 2004-2005 als ik iets niet kon vinden ohh dan stopte ik al totaal geen doorzettingsvermogen had ik toen..
    maar gister hahah ik had er zoveel plezier in:):)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nicky ben jij daar nu mee bezig??
    of heb je dat al gedaan?

haha leuk leuk leuk hahaha

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

Daarvoor heb ik de papieren al op zak :) Heb SPW 4 woonbegeleiding.
    Je moet trouwens wel even kijken want SPW3 is kinderopvang en SPW 4 is onderwijsassistent (de 2 richtingen met kids)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Helemaal super Cin, ik hoop echt dat je die opleiding mag gaan doen!!! Is er geen combinatie mogelijk van werken en leren in die richting? Dus 1 dag naar school en 4 dagen werken?

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahahhaa mijn batterijen van me muis zijn leeg

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ok dan wordt het dus spw3 hahaha:):)

ja ik ga dat denk ik helemaal uitzoeken deb:) heb er wel helemaal zin in gekregen..
    ik denk dat ik daar dan gewoon in september mee begin samen met de anderen zeg maar..

meiden ik ga me even wassen aankleden ff vlug stofzuigen..
    om 10 uur komen ze me weer halen:)
    hoop wel dat ik vandaag iets eerder klaar ben dan half 2 sn`achts:):)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier vandaag Cin!

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: veel plezier vandaag en ik zou als ik jou was ook zeker even alles uit gaan zoeken. Heel veel succes ermee.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx deb en jij lekker genieten van kleine pj meiss:):) en ryan:)

was echt mooi om je echo te zien meidd..

en als ik bij haar ben (zit op de laptop bij haar) dan kom ik wel even kijken op zp:):)

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankje nicky ga ik ook zeker doen:)

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen dames!

@Nicky; Lekker rustig dagje dus vandaag. :) Wel een mooi cadeau idd, vragen of je broer peetoom wil worden!

@Cindy; Wat lief dat je die vriendin zo helpt! Ook leuk dat je zo lekker met die kleintjes bezig bent geweest! :) En na vandaag nog maar 1 Provera. Ik hoop dat het geen 10 dagen duurt voor je ongi wordt meis.
    Zou trouwens mooi zijn als je de SPW opleiding kunt gaan doen!

@Tante; Wat vervelend zeg dat gedoe met je bloeddruk. Gaan ze nog uitzoeken hoe dat komt of?

@Deb; Ik zal je vanavond even een PB sturen. :D Hoe is het verder met jou? En de misselijkheid?

@Hier; Nou, straks gaat de eerste spuit er weer in! Verder weinig te vertellen eigenlijk, ongi is alweer zo goed als over en eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet zo erg. :p
    Nu maar even een broodje eten en weer eens wat in het huishouden doen, dat mag ook wel eens gebeuren. ;)
    Kom straks nog wel even kijken.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Hoofdpijn; Het blijft aanhouden. Zelfs bij veel drinken, rust, paractamol. Niets helpt. Maandag was ie trouwens 130/80, zo is ie al de hele zwangerschap, soms zelfs lager. Dus de verpleegkundige zei dat het vast niet ernstig was.
    Vertrouw het ook niet, dus op de planning voor vandaag staat ook iemand bellen... maar wie.. Das het nadeel van het ziekenhuis.. wie moet je nou bellen bij een gewone vraag ipv een spoedvraag over je bevalling.. *sjucht*

@Ella; Succes voor je mannetje vandaag!
    @Anja; Fijn dat jullie het min of meer hebben uitgepraat! Succes met spuiten vandaag of morgen?? hihi gezien je tijdstip van plaatsen :p
    @Nicky; Lekker he, zo'n relaxdag.. veel plezier vandaag haha :D
    Super cadeau voor je broer, mooier kan niet!
    @Cindy; Zo.. das netjes vn die vriendin, en van jou dat je haar helpt! Ohh en je moeder.. ze wil zo graag oma worden..
    @Tante; Oh jee..weer gestegen :( Raar dat ie zomaar stijgt als je gewoon ligt he??
    @Cindy; Wow.. dat zou super zijn als je op deze manier de opleiding kunt doen!

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; De huisarts misschien? Balen zeg dat die hoofdpijn maar niet minder wordt. :(
    Ik moet vandaag de eerste spuit zetten.
    Ja dat bericht van gisteren was in principe ook vandaag idd maar voor mij was het nog gisteren omdat ik nog niet had geslapen. :p

@Ella; Goeiemorgen!

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky dat is idd een mooie cadeau!

Cindy wat lief dat je zo kunt helpen zeg! en idd wat fijn dat er vooruitzichten zijn voor het volgen van een andere opleiding!! ga heel hard voor jouw duimen dat je die mag doen!!!! leuk hoor!

Anja wat goed van je bazin dat ze kwam!! en ook nog haar excuses aanbood! goed hoor dat je op je strepen bent gaan staan! twas ook niet echt heel professioneel ofzo.....!
    en succes met spuiten!

Tummeltje wat balen dat je nog steeds zo last hebt van hoofdpijn! tja wie moet je dan bellen he!? hebben ze bij jullie geen verpleegkundig spreekuur? wat je dan kan bellen!?

Debby hoe is het met jouw vandaag!? heb net nog even de echo laten zien.... vind em zoooo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

meiden hier gaan we zo weg!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben nog zenuwachtiger als mn man hahahhahaa!
    bedankt voor de sterkte wensen! lief hoor!

ik kom vandaag wel weer ff langs hierzo!

Fijne dag iedereen!

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    nou heb maar de kraamafdeling gebeld.. wist het niet hoor.. en als die me niet konden helpen zou ik de HA bellen.. Maar ze konden me wel helpen. Sorry voor mn wazige zinnen :p
    De VK weet het ook niet. Waar het door komt of wat dan ook.. Ik mag straks mn bloeddruk om komen meten en bloedprikken, meer kunnen ze niet doen zegt ze.

Heb zo'n naar gevoel dat dit weer een van-het-kastje-naar-de-muur-verhaal gaat worden :|

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Iig wel fijn dat ze je proberen te helpen. Ben wel benieuwd wat, en of er iets uitkomt.

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He meiden, sorry dat ik op niemand reageer, ik zit er ff een beetje doorheen.
    Mijn borstvoeding is terug aan het lopen en ik weet niet wat ik moet doen....
    Ik krijg er niet genoeg voeding uit... Hoop stiekem dat het even tijdelijk is, maar vrees van niet!!!
    Ik heb van t weekend al 2 x een dag elke 2 uur gekolft.. Toen had ik weer wat meer voeding en was ik weer helemaal blij. Maar nu ik weer enkel na de voedingenkolf loopt het weer terug.
    Yasemin drinkt nu 100 cc en ik krijg niet meer dan 80 cc uit mijn borsten... Vannacht was dit nog 90 cc.. En gister ochtend nog gewoon 120!!
    Ikbaal dus echt flink. Ik weet niet wat ik moet doen. Kan moeilijk wéér een dag elke 2 uur gaan kolven (ga t wel doen denk ik maarja... om dat telkens te doen) en verder weet ik ook niets!!
    Ben er echt verdrietig om.. Maar als t zo door gaat, dan wordt het helaas flesvoeding ben ik bang... Ik ga morgen nog wel ff tips vragen op het consultatiebureau..
    Vind t zo erg! Ik wilde haar zo graag borstvoeding geven! En was zo trots dat ze dat toch nog kreeg ondanks dat ze zelf niet uit de borst kan drinken.. En dan dit weer.. Pffff. Zit er echt ff doorheen!

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Ik kan je geen raad geven want ik heb geen verstand van borstvoeding..
    Maar ik hoop dat ze je op het consultatiebureau kunnen helpen meis.
    Anders misschien een lactatiekundige?
    *knuffel* voor jou.

@Hier; Nou, de eerste shot Puregon zit er weer in, deze ronde is officieel begonnen.
    Ben benieuwd volgende week bij de FM... :) Heb goede hoop en een goed gevoel over deze ronde! (Nou maar hopen dat mijn gevoel het bij het rechte eind heeft. ;))

Wat is het trouwens stil hier meiden, ben ik niet van jullie gewend? :p

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hee, Nicky!
    Lekker van je vrije dag aan het genieten? :)

Deel Deze Pagina