Hihi, kreeg een meldplichtsmsje van Debby (Lieff!! ) dus kom maar ff melden over vanmiddag.. ze kunnen niets vinden. Bloeddruk is 130/80, mn hbwaardes, trombose, en nog een hele rits was ook in orde.. nu wachten op de uitslagen van de levertest en dan kunnen ze helemaal niks meer voor me doen Nog meer rust houden is het advies.. ja pff.. heb zelfs koppijn als ik in bed lig.. hoe rustig wil je het hebben? Mja.. we zullen er maar doorheen moeten bijten vrees ik :s Ik ga ff bijkomen van de boodschappen.. kom straks nog ff bijlezen hoor
tummeltje heeel veel sterkte meid! fijn dat je al die onderzoeken hebt gedaan! en dat alles in orde is! sterkte!!! en rustig aan! hoop dat de hoofdpijn snel wat afzakt! xx
Ik had dat inderdaad gelezen over vals positieve ovutesten bij PCOS. Echter, ik heb nog NOOIT een positieve ovutest gehad. Een enkel keertje een beetje lichtroze, amper zichtbaar, maar 9 van de 10 keer spierwit. Denk dat ik maar geen nieuwe bestel als deze op zijn. Gaan jullie allemaal ook alleen uit van wat er op de FM's te zien is? Verder geen ononderdrukbare drang om zelf te testen tussendoor? Pffff....komt vast omdat het de eerste keer Clomid is, eerste keer ALLES in de MMM is. Bedankt voor je succeswensen Ella! Ik wil jou ook veel succes wensen straks....nieuwe ronde na je menstruatie. Wat is het toch spannend he? Groetjes Annedore
dankje annedore! ja idd echt heel spannend! ik begrijp je gevoel helemaal! dat had ik namelijk ook toen ik starte met clomid... ik verwachtte er zoveel van! helaas sloeg de clomid bij mij niet aan... (maar dat is voor iedereen verschillend hoor! , dus laat je hier niet door ontmoedigen!!!) Hoop voor jouw dat er vrijdag een mooi groeiend eitje te zien is! en stel dat , dat niet te zien is..... dan kan het altijd nog later groeien he! met name de eerste FM kan soms wat te vroeg zijn en nog niet alles zeggen hoor! succes!
nee die drang heb ik niet! en ook niet gehad eigenlijk.... ja wel lastig he! dan wil je zo graag zekerheid... hoop dat je die vrijdag krijgt!
@Annedore, wat leuk dat je weer even iets van je laat horen! En nee, ik heb ook nooit ovulatietesten gebruikt. Ik vertrouw ze ook niet in combinatie met PCOS. Ik denk dat je het beste uit kunt gaan van de FM. Ik hoop dat er de eerste FM iets te zien is, maar vaak duurt het iets langer. Succes met afstuderen, welke studie doe je?! @Tum, ik moest toch even sms'en om te horen hoe het met je ging hoor . Gelukkig dat ze niets konden vinden, maar aan de andere kant ook wel weer vervelend. Je mag wel paracetamol nemen he of helpt dat niet?
haha wat lief Debby dat je zo betrokken bent!!!! je stuurt ook wel vaker kaartjes enzo he! echt lief hoor!
Heeey Ella, hoe ging het gesprek van je man? En ja, ik ben een betrokken persoon . Een kaartje is een kleine moeite en een groot plezier voor de ontvanger.
ja dat ging heel goed!!! hopen dat hij het morgen hoort!!! maar ja we gaan maar nergens meer vanuit , want het is wel vaker goed gegaan haha het gaat wel om een leuke en interessante functie! ja lief is dat! ik stuur ook wel regelmatig kaartjes! altijd leuk om te doen en ook om te krijgen
Debby, als ik de laatste berichtjes over jouw betrokkenheid zo lees, doe ik iets wat wel in jouw straatje past: maatschappelijk werk.
Oh wat leuk, ik heb er ook nog over na zitten denken om een studie HBO Maatschappelijk werk op te pakken . Maar aan de andere kant ben ik bang dat ik te betrokken ben, te emotioneel . @Ella, met mij gaat het wel redelijk. ik ben blij dat PJ goed groeit en supertrots dat ik zwanger mag zijn!
ja echt geweldig dat hij het zo goed doet!!!!!! maar hoop ook zo dat jij je in de toekomst weer wat beter gaat voelen hoor! tja ik heb daar niet echt last van , kan goed de problemen van een ander op mn werk laten! zo ook toen ik in de psychiatrie werkte en bij het uitzetcentrum coa. maar denk dat je dat in de loop van tijd wel leert hoor! al kon ik altijd al wel makkelijk die zaken van me afzetten,
Ik denk inderdaad dat dat ook iets is dat je wel leert...ach, wie weet wat er met mij nog gebeurt qua werk . Tenslotte heb ik nu een jaarcontract en ga ik ervan uit dat ik na mijn verlof geen baan meer heb, dat mijn contract niet wordt verlengd.
ja idd debby! miss dat je dan een hele carriere switch maakt! fijne avond en welterusten alvast!!! xx