PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Haha! Ik ook!
    Wilde graag verpleegkundige op neonatologie worden.
    Nu dus MW'er en OOIT misschien verloskundige (weer wat anders ja) :)

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Daar leer je op de opleiding heel goed mee omgaan! Ik ben zelf ook zo'n emodoos. Zeker in het ziekenhuis, waar ik werk, grijpen patiënten mij soms erg aan! Maar ik kan er goed mee omgaan nu en neem het zelden mee naar huis.
    Maar jij eerst maar even baren enzo ;) Misschien daarna opleiding oppakken? Je bent nooit te oud in ieder geval!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha annedore wat zeg je dat leuk
    ''eerst even baren enzo''.....

succes met afstuderen!

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Nog steeds misselijk dus... Maar niet meer de hele dag boven de WC? Want dan gaat het redelijk de 'goede' kant op wat dat betreft. :)

@Ella; Ik ben benieuwd naar de sollicitatie van je mannetje, ik duim echt dat het wat wordt voor hem hoor!

@Ovutesten; Mijn gyn raadde ze ook af omdat ovulatietesten idd valse uitslagen kunnen geven bij PCOS.
    Bij mij was het teststreepje altijd roze werd vanwege al die kleine eitjes.

@Annedore; Succes met de laatste weken van je studie! Over eitjes groeien enzo.. ik wacht tegenwoordig ook gewoon de FM's af en dan zien we daaraan wel of er iets groeit. Heb mezelf lang genoeg gek gemaakt met ovutesten.

@Tummetje; Nog steeds hoofdpijn. :( Ik hoop dat ze je kunnen helpen meid maar ik vrees toch ook dat het uitzitten wordt.. *knuffel*

@Cindy; Nog steeds druk bezig meis, haha. :) Het valt me helemaal op dat je er niet bent, t is stil :p

@Hier; Eigenlijk helemaal niets te melden, beetje hoofdpijn, beetje bleh-gevoel.
    Ik duik vandaag lekker vroeg mijn bedje in.
    Lig nu met de laptop op de bank, kijkend naar knocked up op Rtl5.

@Deb; Ik ga je even PB'en. :)

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedemorgen allemaal,

ben vandaag de hele dag niet thuis dus weet niet of ik zoveel kan kletsen.

heb ook nog maar een klein beetje bijgelezen.

@deb: kaartjes zijn altijd fijn als je ze krijgt! die van jullie staat nog steeds op het dressoir met de andere kaartjes.

@cindy: hoe is het meid?

@degene die opgezocht heeft of resistentie van spuitjes: thanx dat je het even hebt opgezocht. ben weer wat geruster.

@rest: ben de helft alweer vergeten. In ieder geval: mijn ongi kan niet lang meer duren. Heb buikkrampen, puistjes en mijn eierstokken trekken weer. en dat is voor mij echt het teken dat ik ongi ga worden. Heb me er dus ookal maar bij neergelegd en we gaan gewoon de volgende ronde er weer een gezellige "wijmoetenliefdoentegenelkaartijd" van maken.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

@Anja, het overgeven verschilt per dag, de ene dag heel veel (laatst 7x) en de andere dag "maar" 3x. Maar ik mag niet klagen, ik ben zwanger, PJ groeit goed. Ik heb je al terug gepb'd ;).

@Minnie, balen dat je ongesteld eraan lijkt te komen :(. Nou ja, volgende ronde, nieuwe kansen meis! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Het is wel fijn dat het spuiten bij jou wel "snel" aansloeg!

@Cindy, joheoeeeeee, waar ben je? Het is zoooo rustig ;).

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!

Annedore, ik had mijn eisprong pas op cyclusdag 28... Maakt dus eigenlijk helemaal niets uit. ;)

Tummetje, helpt paracetamol niet?
    Wel fijn dat alles goed is!

Debby fijn dat je zo trots bent meis! Dat mag ook zeker! :D

Minnie, he ik hoop toch nog heel hard dat je er helemaal naast zit meid!!

Cin is lekker druk zo te zien. Leuk. :D Hihi.

Hier, ik denk dat mijn melkproductie terugliep door stress/spanning..
    Ik was zoveel aan t stressen over dat kolven en of ik het wel zag zitten etc etc...
    Gisteravond na veel wikken en wegen de beslissing gemaakt dat ik tóch door wil zetten met borstvoeding aan de borst.
    Vandaag ga ik eens informeren bij de verzekering of ik een lactatiekundige vergoed krijg en dan ga ik hulp inschakelen.
    Ik wil het toch nog steeds erg graag en het kolven begint me erg zwaar te vallen.
    Na de beslissing voelde ik me een stuk rustiger en ja hoor, ik kolf weer met gemak tussen de 120 en 140 cc terwijl ze dus 90-100 cc drinkt..
    Dus ik ben weer wat rustiger. :D

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat fijn Duchess dat het "opgelost" is. En helemaal super dat je er zelf over na hebt gedacht en tot de juiste conclusie bent gekomen en dat dat ook de juiste beslissing leek te zijn, omdat je nu ineens weer genoeg kan kolven! Is Yasemin nog steeds zo lief en lekker slapen? En ga je ook vaak lekker buiten wandelen? Vond dat zo leuk dat mensen dan willen kijken naar je baby.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @deb: heb me er dus al maar bij neergelegd......en heb net heeeeeeeel erg slecht een boterham met filet americain op......ik zag eht staan en moest en zou het hebben......tja erg he eigenlijk.

@duch: fijn dat je weet waardoor het allemaal kwam! en nu weer verder met genieten he meid!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Arnoud kreeg gisteren goed nieuws van zijn werk. We kregen een brief dat hij een extra maandsalaris krijgt deze maand, omdat ze heel druk zijn geweest met een project (en nog steeds druk zijn). Maar als dank voor de inzet van al het personeel, krijgen ze dus een extra maandsalaris. En nu stelde Arnoud voor om 8 mei (we gaan dan naar Mary Poppins) een nachtje te boeken in het Kurhaus in Scheveningen. Helemaal super, heb er nu al zin in!!!!! Ga dus zo even kijken voor een leuke aanbiedingen of arrangement ;).

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    aaaaah kei leuk deb! wij wilde eerst dan ook naar mary poppins maar hebben dan een verjaardag en de week erna dan hebben we ook weer iets dus nu gaan we misschien met pinksteren. een week later. wij zijn toen we naar ciske gingen in een hotel daar geweest en dat was ook erg goed! maar kurhaus is ook superleuk!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    op weekendjeweg.nl ofzo staan vaak wel wat leuke aanbiedingen van kurhaus

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, hahaha heerlijk kan zo'n broodje filet american zijn he :D. Een ander hotel is natuurlijk ook prima, super, maar het Kurhaus is gewoon mijn "ultieme droom" of zo :D. Vond het zooo lief dat Arnoud het voorstelde :D.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wij hebben toen in het ff opzoeken hoor. in het carlton beach gezeten. en dat was ook goed! daar gaan we waarschijnlijk als we naar mary gaan weer heen.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Was dat ook vlakbij het theater? Ach...ik wil gewoon heel graag een keer in het Kurhaus denk ik, aso he?!

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nee joh is niet aso! dat hotel waar wij hebben gezeten zit net zowat naast het kurhaus. of tenminste zon 2 minuutjes lopen ervandaan en pal aan het strand

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Goeiemorgen meiden!

@Deb; Das lekker zeg een extra maandsalaris! :D Enne is helemaal niet aso hoor voor een keertje. ;)

@Duchess; Fijn dat het nu weer goed loopt met het kolven!

@Minnie; Balen zeg. :( *knuffel*

@Hier; Zo, net uit bed en een broodje gegeten, vandaag toch maar echt eens iets gaan doen thuis want het is er gisteren ook niet van gekomen. ;)
    Ik kan de oplader van mijn digitale camera niet vinden en ik heb die nodig voor mijn schoolopdrachten, dus ik moet gaan zoeken. :p

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: hup hup aan de opruim jij haha

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja het is echt een ramp... Ik moet mezelf er echt toe zetten om iets te gaan doen.
    Zit nu nog met mijn beker melk en moét van mezelf de laptop opzij zetten als die leeg is.
    Beetje gebrek aan zelfdiscipline hier. ;)

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Debby geeft Anja even een schop onder haar kontje***

Deel Deze Pagina