ik zal zo mijn banner eens aanpassen want denk dat ik nu pas ei heb...heb echt een vol gevoel in mijn buik...en wat steekjes af en toe.... ff aanpassen en mijn NOD dan ook...wachten wachten wachten...hahaha. Hmm ik ben er weg van..moet naar bekkenbodemfysio toe...ik ga zeggen laatste keer.....heb er al enorm baat bij gehad...eigenlijk nergens meer last van.....en iedere keer daarheen zo vermoeiend en zoveel moeite....(alyssa inpakken, fietsen...daar zijn en opletten en alyssa vermaken.....en dan weer naar huis....alles rond hapjes tijd dus ik moet ook nog eens zorgen dat ik iets meeneem.....zucht)
Zo, het Kurhaus is geboekt, maar we zijn toch voor een kamer zonder zeezicht gegaan. De aanbieding scheelde EUR 40,-- en we komen toch pas 's avonds laat in het hotel (na de musical). Om dan een kamer met zeezicht te boeken voor EUR 40,-- extra, dat geven we dan liever ergens anders aan uit. Maar het Kurhaus is geboekt, joehoeeeee. Kan niet wachten . @Miranda, succes bij de bekkenbodemfysio!
Oehh Deb, lekker zeg!! Daar wil ik ook nog eens een nachtje logeren, in het kurhaus! En ja, verder gaat alles hier nog steeds op rolletjes. Ik ga vandaag voor het eerst alleen met haar wandelen, we moeten naar t consultatiebureau! Filet americain... ooh wat had ik dat gemist in de zwangerschap! Mijn moeder kwam dan ook op de verloskamer met een stokbroodje filet americain. Haha Anja succes met zoeken! Tante idd het is bijna zover, nog even meis! Minnie succes bij de dokter! Haha Ella logisch toch dat zijn mama het sneller kan! Miranda succes bij de fysio! Gedoe idd zeg! Ik moest gister ook naar de bekkenfysio, vond t erg spannend zo voor t eerst met Yasemin weg met de auto en ook rond etenstijd! Maar helemaal gelukt haha. Jeeej Deb lekker geboekt!! Heerlijk! Wanneer ga je precies? Hier zit ik ff een beetje met een 'probleem' en vraag me af hoe andere mamas dat oplossen. Ik moet strakjes naar het consultatiebureau. Ze vinden haar naveltje niet mooi dus gaan ze dat aanstippen (brr) Maar het inloop spreekuur is van half 2 tot 2, en ze moet om half 2 eten. Tenminste... Ik probeer nu de voeding van half 11 wat uit te rekken, nu slaapt ze nog dus hoop dat dat lukt. Maar als dat nou niet lukt.. hoe ga ik dat dan doen. Haha. Waarschijnlijk lukt het uitrekken wel, denk ik. Maar ben toch een beetje gespannen!
@Duch, we gaan 8 mei, we gaan eerst naar de musical (Mary Poppins) en daarna dus heerlijk overnachten in het kurhaus . Als Yasemin niet blijft slapen, dan zou ik gewoone en voeding meenemen en daar geven. Dat is helemaal niet vreemd!
Lekker zeg Deb! Mary Poppins lijkt me echt geweldig!! En daar een voeding geven... Is dat niet raar? Ik bedoel, het spreekuur duurt een half uurtje... En ze doet er toch ook wel een half uurtje over om de fles leeg te drinken.. haha. Ik ga iig mijn best doen om t uit te rekken. Maar ze begint al een beetje wakker te worden. Dus zo maar ff lekker nog knuffelen op de bank, hopelijk vind ze dat nog lekker haha.
succes vanmiddag duchess voor yasemin! hoop dat alles goed mag gaan! wat leuk zeg dat je moeder met filet american op de verloskamers kwam! haha! miranda wat fijn dat je ei hebt!!! spannend hoor! ik ga heel hard voor je duimen! succes bij de fysio! Debby wat heerlijk dat het geboekt is!!!! leuk hoor! zo mn neefje ligt op bed! haha en mn nichtje zit hier nu wat te zingen en we gaan zo mn andere neefje halen van school! vanmiddag even boodschappen doen... denk dat we asperges gaan eten! hebben jullie dat ook al gegeten!? dit seizoen? Fijne dag allemaal nog!!! xx
hey meiden ben ik ook weer nou zo stil is het niet zonder mij hoor!!!!!! @annedore ik hoop dat er vrijdag iets te zien is meiss maar idd pin jezelf er niet teveel op,het kan ook op cd 28 ja @minnie ik blijf toch nog hoop houden voor je meiss en nee je kan niet spuitresistant worden hoor,je begint gewoon weer op cd 3 met 37.5 en dat houden ze ongeveer 7a8 rondes aan ik mag nu pas in de volgende ronde met 75 beginnen maar ja wij gaan nu risico nemen voor 2 a 3 eitjes @tumm gelukkig niks gevonden meiss,maar idd vervelend dat je nu niet weet wat er aan de hand is ,dikke knuffel meiss.. @debby heerlijk naar kurhaus haha en is mooi meegenomen toch meiss een extra maandje @anja heb je je kabeltje al gevonden????? @ella super dat het gesprek goed was gegaan maar idd je weet nooit waar je aan toe bent... @duchess ik zou ook een voeding meenemen al is het maar voor de zekerheid meiss gelukkig gaat het nu weer met kolven @miran hoe issie nu met jou en alyssa??? @tante morgen is een hele spannende dag voor jullie meidd, ontspan en probeer zoveel mogelijk ervan te geniet hoor!! jullie kleine meiss ligt morgen in jullie armen @hier ohhh ik ben nu nog niet klaar met die modules,ze heeft heel de stapel aan me meegegeven zodat ik het gewoon thuis kon afmaken,zondag moet het klaar zijn hahahaha ik ben nu al moe van het typen whahhaha en ik heb nu mijn laatste provera ingenomen,nu wachten op de ongi.. gisteren kreeg ik vanaf 4 uur hele felle bm krampen weer,daarna heel veel vocht verlies?? zal dat erbij horen? denk het wel he`..
@Cindy, is het niet verstandig als ze zelf ook een deel probeert te maken? Want ze moet het zelf natuurlijk ook leren lijkt mij. Geen idee wat dat kan betekenen, die krampen en weer veel vochtverlies. Anders misschien even navragen als je weer naar Geertgen moet? @Duchess, is het allemaal gelukt met de voeding?
Heeey meiden!! @Duchess; Ohh wat balen dat het niet lekker loopt met de voeding Inmiddels is de Campina weer op volle toeren lees ik @Debby; Ik mag idd wel paracetamol nemen, heb alleen het idee dat het niet werkt. Of ik ben imuun voor dat spul.. gebruikte voor de migraine die ik jaren geleden had ibuprofen 600, dus dan is zo'n molletje natuurlijk waardeloos @Minnie; ongi ga weeggggggg *kssssssssst* @Debby; Zo...das lekker van A's werk! Altijd meegenomen! Lekker een leuk uitje van maken saampjes! @Tante; Spannend he meis.. morgen gaat het gebeuren!! @Ella; zo.. de hele familie zit bij jou zie ik Zitten al je haren nog in je hoofd? Hahaha en wat een brutaaltje.. je nichtje, hihi Lekker ding! @Miran; Jeej een ei op komst! Nu wel klussen he!!! @Cin; Jawel, is ook stil zonder jou!! Maar je hebt nu andere dingen te doen, geeft niet Je wordt wel lekker aan het werk gezet hihi Weet niet wat die krampen kunnen zijn? Toch je ongi die eraan zit te komen? Zo.. zou gisteren nog ff komen, maar ik lag zo lekker op de bank Vroeg naar bed gegaan, laat eruit... dus ik ben weer helemaal fit op de hoofdpijn na.. ach Vanavond ga ik met mn moeder naar Sara Kroos, Boheems in Rotterdam Laatste keer dat ik wegga voor de bevalling, want ik krijg overal "jeuk" (nesteldrang)
ja precies dat zei ik gister ook al tegen dinis,ik ben helemaal niet beroerd om te helpen hoor zeker niet,maar ik vind dat ze het zelf moet leren het is toch een portugese vrouw en hoe ik heb getypt is gewoon puur nl.. en dadelijk weet ze er niks vanaf.. nu wil ze dat ik zaterdag of zondag met haar een dagje alles ga doornemen,man het zijn 140 pagina`s of zo dat onthoudt ze toch nooit...
tumm maar ik vind zp leuker hoor!!!! hahaha ik vind het zo erg dat ik hier nu deze week niet volop ben geweest ahahha... en nu was ik pas om half 12 wakker we zijn om 5 uur vanmorgen pas gaan slapen
@Tum, tja...dan helpt zo'n paramolletje inderdaad niet meer. Ik bedacht me dat het nog door de zon zou kunnen komen, maar dan had het inmiddels wel over moeten zijn lijkt mij. @Tante, spannend hoor morgen! Ik hoop dat de gel snel zijn werk doet, een kennis van mij werd ook ingeleid met gel en heeft er uiteindelijk 3 dagen over gedaan voordat de kleine werd geboren. Hoop niet dat jou hetzelfde gebeurt. @CIndy, Ik zou persoonlijk toch niet al het werk voor haar doen, maar dat ben ik....het is ook wel heel makkelijk van haar om het aan jou te geven en zelf niets te doen....
ze gaan 9 uur gel inbrengen, maar het heeft niks te zeggen over een aankomende bevalling. Me lichaam kan het ook gewoon stil houden en niet willen bevallen. Zaterdag zal er dan opnieuw gel ingebracht worden, en dan een rust dag. En dan maandag pas weer verder.. Ach uiterlijk volgende week vrijdag zijn we pap en mam haha..
@Cindy; Ohh op die manier... dacht dat het huiswerk voro jou was, voor de opleiding. Een soort voorbereiding.. maar tis háár werk dus. Is voor haar wel makkelijk natuurlijk.. maar zo heeft ze straks een diploma en weet niet eens waarvoor?? @tante; Ohhh is het deze week niet, dan volgende week dus! Blijft spannend!
ja idd deb en daar ben ik nu pas achter gekomen ik vind het ook raar nu om hier thuis achter de comp te gaan zitten en alles te zitten doen.. kijk gister en eergister was het bij haar thuis dan doe je toch anders.. hier thuis loop ik naar boven dit opruimen dat opruimen,dus dan zit ik nooit zo vast achter de comp als bij haar.. ik hoop dat ik het allemaal afkrijg,ik ga zeker mijn best doen maar lukt het niet jammer ik kan er niks aan doen..
niet naar gekeken We zien t morgen ochtend wel allemaal, maar ze zei al omdat ik zoveel proppies verlies, dat t waarschijnlijk wel al verweekt zal zijn. Maar een ieder die ik ken die met gel is ingeleid, die hadden binnen 2 dagen de beebs in handen. Maar wij gaan er gewoon vanuit dat we niet een van die gelukkigen zijn ...
Ik zou het denk ik gewoon teruggeven en zeggen dat ik genoeg heb gedaan en dat ze het verder zelf maar moet doen....