PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mag toch hopen dat ze morgen wel even gaan kijken Tante. Want als je ontsluiting hebt, hoef je geen gel ;).

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd tumm het is voor haar!!!

zij heeft een eigen gastoudercentrale aan huis..
    maar tegenwoordig moet je daar dus certificaten voor halen online via een uwv pagina..
    dat heeft mijn moeder gister met haar gedaan van 10 uur tot half 6..
    maar dan heeft zij wel weer 5 certificaten in haar zak,terwijl wij het werk allemaal doen..
    ze zit er wel bij en denkt wel mee maar sommige antwoorden weet ze niet eens laat staan wij die daar niet mee bezig zijn dat wij het wel weten..
    dus zo was moeders 2 uur bezig met een lijst van 12 vragen, na 2 uur had ze wel haar certificaat..

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even lekker naar bed, even slapen en ben een beetje misselijk.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante spannend meisss:):)

@deb ja en dat kan ik niet haha ik ben niet zo`n persoon ik loop liever te klagen zeg maar dan dat ik het terug geef hahahaha:)
    maar dinis zei ook al meiss je bent gek!!! een beetje ok maar om de hele stapel aan je te geven..

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb meiss beterschap...
    kleine pj groei maar lekker door in mama`s buikkie:):)

trouwens deb je kon gewoon zijn neusje en lipjes en al zien op de echo whahaha zo leuk om te zien:)

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh bah Cin.. klinkt alsof ze een beetje misbruik van jullie maakt :(

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja het is ech t een vriendin van ons dat wel!!
    maar ik heb haar nu bijna een jaar niet gehoord of gezien,mijn moeder wel die gingen elke week zumba dansen enzo..
    maar omdat mam die papieren in haar tas had en ik zei ik kan dat wel,ik wil wel helpen zei ik..

we kwamen bij haar aan mam zei ons cindy weet wel hoe dat moet.
    boem heel die stapel voor mijn neus dit en dit en dat ..

ok zei ik ik wil dat wel doen maar ik help je alleen de rest doe jij..
    ik ben op een gegeven moment gewoon doorgegaan met invullen,toen we weggingen dinsdag zei ze in een keer ja als jullie hier om 10 uur zijn (gister dus) dan kunnen we het afmaken..

whahaha ik heb gister 2 a 3 modules gemaakt,en om 3 uur zei cindy het is goed ik heb pijn aan mijn vingers van die mini laptop..
    dus ben ik me maar bezig gaan houden met die kindjes weer tot 6 uur..
    eten geven verschonen beetje spelen enzo.. was leuker dan die laptop hahahahaha

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    daar ben ik even snel.....

ben bij de ha geweest en heb een lichte longontsteking. morgen als het nog zo erg is met hoesten dan moet ik naar het ziekenhuis voor een longfoto. bah bah. hopen dat het dus niet hoeft en de abo aanslaat! wel weer even een domper! en hoop dat die abo geen uitwerking zal hebben op de gonal. tja eigen gezondheid is ook belangrijk! ik ga volgende week dus ook niet werken. even een time out en rust voor mezelf.

dikke knuffels allemaal!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh minnie meiss een lichte longontsteking..
    blijf jij maar een paar daagjes binnen meiss:(
    heb je medicijnen gekregen?

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    heb een abo gekregen. antibiotica en een puffer en hoestdrank.......en paracetamol. ppppfff ben dus weer een wandelende apotheek haha. voel me niet echt zo heel erg ziek.wel moe en hoesten en pijn in de rug enzo. heb al vaker een longontsteking gehad en volgens de dokter klonken de longen nu hetzelfde alleen nog niet zo erg. dus ben er op tijd bij. ben al wel een hele tijd verkouden en heb daar dus te lang mee rondgelopen waardoor ik dit dus weer heb......

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en denk er zelfs nu over na met al die medicijnen om een ronde over te slaan.......snik

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heb je wel aangegeven dat er kans is dat je zwanger bent???
    voor de medicijnen
    zodat je kreeg die je tijdens een evt zwangerschap wel mag slikken???

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja dat heb ik allemaal aangegeven......dus daar is wel rekening mee gehouden. maar aangezien ik toch niet zwanger ben heb ik zoiets van eerst even weer beter worden en dan pas weer voor een beebje. dus even een ronde overslaan denk ik. zal hubbie niet zo leuk vinden. ik eigenlijk ook niet.....maar denk wel dat dat het beste is.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    minnie meiss geef de hoop nog niet op hoor!!!
    en met medicijnen kan je bij geertgen gewoon doorgaan hoor!!
    ik zelf zou geen ronde overslaan,ik wil eigenlijk helemaal geen ronde overslaan:)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou meiden ik ben even huiswerk maken:):):)

ik kom vanmiddag weer even bijlezen hoor!!!

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    inderdaad ja. nou ik wacht af tot ik echt ongi wordt en dan bel ik even. ik ga even lekker zielig zijn op de bank en proberen slaap in te halen.

misschien tot straks en anders tot morgen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He minnie, beterschap meid!! Hopelijk is het snel weer over.
    En doen waar jullie je het beste bij voelen. Als dat een ronde overslaan is, moet je dat zeker doen.

Cindy, wat irritant dat zij jullie zo gebruikt zeg. Lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling op deze manier! Wel heel lief van jullie, trouwens.

Tante spannend zeg. Misschien heb je wel al ontsluiting! Wel raar dat ze dat niet bekeken hebben!!

Nou ik moet zo naar t consultatiebureau en ben helemaal zenuwappig!
    Heb besloten maar met de auto te gaan, dan ben ik sneller weer thuis stel dat ze honger heeft!
    Neem uiteraard wel een voeding mee, dat doe ik altijd, voel ik me wat zekerder. ;)
    Tas is ingepakt.. Wist niet goed wat je mee moet nemen, maar heb ook maar een dikke omslagdoek erin gestopt, dat hoor ik zo vaak namelijk haha. T boekje van t consultatiebureau en verder gewoon luiers, doekjes, speen, fles met voeding, spuugdoekje.. He bah ben gewon zenuwachtig haha wat stom.
    Ben benieuwd hoe ze dat doen met haar naveltje... klinkt wel eng voor mama haha.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tummeltje wat balen dat je nog steeds zo last hebt van hoofdpijn! sterkte ermee en veel plezier vanavond!

Cindy wat apart dat je al zo snel last kreeg van erge krampen!
    zou niet weten of dat erbij hoort? miss kun je beter maar even bellen!?

Tante wat ontzettend spannend!!!! hoop dat ze morgen geboren wordt!
    sterkte met alles! en JE KUNT HET!!!

Debby knuffel meid en lekker slapen!

duchess succes in het cb!!

Minnie heel veel beterschap meid!
    rustig aan en als de keuze is om een ronde over te slaan omdat je je dan weer wat beter gaat voelen... dan is dat zekers geen raar besluit. maar moeilijk is dat wel idd!
    succes meis!

nou meiden hier nog niets gehoord.......!!! ben zoooo benieuwd! hoop dat mn man snel wat hoort!

xx

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ben benieuwd Ella! Zal duimen voor je man. :D

Net bij t CB geweest en viel heel erg mee haha. Ik dacht dat zit daar overvol met moeders en krijsende kids. :D Maar nee was de enigste! haha.
    Haar naveltje is aangestipt maar dat doet dus helemaal geen zeer! Dat dacht ik wel.. dus dat valt heel erg mee haha.
    Ennn ze weegt maarliefst 3550 gram! Vorige week nog 3250! Netjes dus en mama is trots want ze groeit dus goed op mamas melk. :D Fijn!!

Tante, hoe is t nu meis? Ben je al een beetje zenuwachtig of heb je daar geen last van?

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ben niet zo zenuwachtig aangelegd haha, dus dat scheelt :).
    Word morgen wel gekeken of ik zelf al wat heb, moet wel want is die gel niet nodig is het niet nodig :D..

Wat fijn dat Yasemin zo goed is gegroeit, super goed doet ze t op moeder melk :D geweldig... Naveltjes aanstippen, ik denk daarbij aan het gevoel te moeten plassen haha.. Fijne dat t goed was :D

Deel Deze Pagina