PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat fijn dat het goed is gegaan!!! en wat super goed dat Yasemin zo goed groeit!! ben trots op jullie hoor!!!
    Gelukkig viel het naveltje aanstippen mee!

Tante gelukkig ben je niet zo zenuwachtig aangelegd!
    hoop dat je het allemaal nog even volhoudt! en dat jullie morgen jullie meisje in jullie armen mogen hebben!

hier nog steeds geen uitslag...
    bah begin er een slecht gevoel over te krijgen! waarom dat weet ik niet....

heb net lekker asperges gehaald! vanavond maar ff klaarmaken! vind ik zo lekker!!! :)

Liefs

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, vervelend meis, een longontsteking! Rustig aan en inderdaad je werk maar even afzeggen. Beterschap.

@Duchess, wat goed dat ze zo goed gegroeid is op jouw melk :D. En heb je daar de voeding gegeven of was je weer op tijd thuis?

@Ella, vervelend dat jullie nog niets gehoord hebben :(. Dat is inderdaad vaak geen goed teken, maar wie weet hebben ze het gewoon druk!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies nou ja we gaan er maar vanuit dat hij het morgen hoort!
    hij had ook gezegd deze week of begin volgende week!
    maar ja , hoopte zo dat we het nu zouden weten!

hoe is het verder met jouw?

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, met mij gaat het wel goed hoor. Het UWV had vanochtend gebeld en gezegd waarom ik thuis zat. Nu krijg ik binnenkort een brief wanneer ze weer gaat bellen, dat zal over zo'n 6 weken zijn. Dus niets aan de hand gelukkig! En morgen moet ik naar de dietiste. Ze stelde eerst voor over 3 weken of zo...dat lijkt me niet helemaal de bedoeling van de gyn, dus toen mocht het morgen.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, verveel je je nog niet???

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nope haha

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante, fijn dat je niet zo zenuwachtig aangelegd bent!! ;)
    Ik was echt zooo emotioneel de avond voor t inleiden, heb me wat af gejankt haha.

Oeh Ella, asperges, heerlijk inderdaad!!!
    Eet smakelijk alvast. :D

Deb, ik was weer op tijd thuis. :D Ze is zelfs langer door gegaan slapen! Heb haar wakker gemaakt op een gegeven moment, want ik moest nog van alles doen vanmiddag.
    Dus voor niks druk gemaakt haha. Was om 10 voor 2 ofzo thuis dus al was ze om 2 uur gekomen was het gelukt, maar heb uiteindelijk dus pas om 3 uur gevoed!

Deb succes morgen bij de dietiste!
    Hier belde t uwv ook telkens, zwaar irritant. Uiteindelijk arbeids ongeschikt verklaart en meteen klaar met al dat gedoe haha. Heerlijk.

Zo we zijn weer de hele tijd weg geweest. Wat een dag vandaag. Erg druk!!
    Heb infacol tegen darmkrampjes gehaald, en de medicijnen voor de spruw die was op dus moest ik halen bij de apotheek.
    Nog ff langs papa geweest. :D En bij mijn ouders.
    Ben blij dat ik weer thuis ben, ben doodmoe! Denk dat ik straks na t eten ff plat ga haha..

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meidenn:):)

@duch wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met yasemin:)
    ze groeit idd heel erg goed op mama`s melk:)
    en ook weer lekker druk met de dagelijkse dingen..

@deb heel erg veel succes bij de dieetiste meiss..
    ben je alweer wat opgeknapt!!!

@tante jah haha ik zei net tegen dinis tante komt echt heel erg rustig over:):)

@hier ik ben moe hahhaha!!!
    heb nu beetje buikkrampen en het gevoel telkens alsof ik ongi word dus dat zal ook wel meespelen,en ik heb vandaag de hele dag een man achter me aanhuppelen hahahaha:):)

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja de asperges waren heerlijK! nu wel een mega afwas... maar ja dat zal ik zo ff doen! ;)

Duchess lekker rustig aan meid! heb je vanavond lekker niks!?

Debby heel veel succes morgen bij de dietiste! fijn dat het uwv je nu een tijdje met rust laat!
    is de boeking helemaal goed gegaan!?? van het hotel?

Cindy haha de hele dag een man achter je aanhuppelen!? :)
    doe maar lekker rustig aan meid!
    hoop dat je ongi snel komt , kun jij ook weer verder! ik moet er nog 2 nemen!

Liefs Ella

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

wat knap....!!! dat je zo goed je zenuwen in bedwang weet te houden!!!! :)

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ella hij loopt me al de hele dag achtena hahaha:):)

ik ga even gtst kijken hihihih:):)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahahhaaaaa!!!!!!! :)

gezellig!

ik zal ff de afwas doen! :S

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Rustig hier. :D

Waren de asperges lekker Ella?

Vanavond inderdaad niks, dus heb lekker ff liggen slapen!! Net ff flink liggen knuffelen met Yasemin, zo fijn. Ze luisterd echt naar wat ik zeg, kijkt me met grote ogen aan. :D Leuk is dat. Nu ligt ze lekker in de box!!

Wilde ff Tante héél veel succes wensen voor morgen!! Zal aan je denken!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

@tante heel erg veel succes vandaag meiss,geniet ervan zover het kan,en zet hem op he!!!! je kan het:):)

@duch ja en dan zeggen ze altijd die baby`s zien nog niks in het begin of die baby`s merken nog niks..
    nou ik weet zeker dat ze het wel horen en zien echt wel!!!
    de baby`s van tegenwoordig zijn zoiezo al weer wat sneller dan vroeger toch!!!
    doe maar lekker knuffelen meiss:)

@deb jij ook heel veel succes bij de dieetiste vandaag meiss:):)

@hier wij moeten om 10 uur bij de dierenarts weer zijn op controle voor crespo,hij loopt niet meer scheef,krast niet meer aan zijn oortjes klapperd niet meer met zijn kop dus zal wel helemaal genezen zijn nu:):)

ik ben wakker geworden van de buikpijn:(
    en ik deed mijn ogen open en wat zie ik langs me op de muur???
    een super dikke vette spin iewwwww dus die raam gaat vanacht weer dicht hahahahaha:):)

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Is wel normaal dat ze nu al wat zien hoor Cin! Staat ook in de boekjes. :D
    Bijv in t boekje van t consultatiebureau staat dat aangeraden wordt vanaf de eerste week een mobiel o.i.d. met felle kleurtjes in de box te zetten. (goed voor de motoriek) dus dat zien ze wel. Ik dacht zelf dat ze dat nog niet zag maar heb hem meteen op de box gezet en ze kijkt er echt na, gaat soms zelfs huilen als hij afgelopen is haha.
    In het ziekenhuis toen ze opgenomen was voor haar bilirubine gehalte hebben we vol bewondering zitten bekijken hoe ze dus ineens haar papa volgde met haar ogen. De verpleegster was echt helemaal enthousiast haha. Heel leuk was dat!!

Iehhhh bah een spin!! Ik ben echt zoooo bang van spinnen...

Ben benieuwd hoe hetmet Tante gaat!! Zal ze al bezig zijn?
    Ik had vanaf nu (9.00) goede ontsluitingsweeën haha. Leuk om aan terug te denken... toch speciaal.
    Duim voor je, Tante!!

Zoo leuk, ik begin Yasemin nu echt te leren kennen zeg maar. Als ze iets fijn vindt dan tuit ze haar lipjes. :D Net alsof ze een kusje wil geven, haha. Zo leuk is dat. En zo zijn er allemaal kleine dingetjes die ik langzaam aan leer kennen! :D

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    oeps stukje gemist, succes bij de dierenarts!! Maar klinkt goed, gelukkig! :)

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    goedemorgen dames,

Ik ga proberen alles bij te lezen (bijna 14 pagina's :) ) en ook proberen op iedereen te reageren. kan dus even duren :D

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    men ze zijn to late hah.
    ze komen dalijk gel inbrengen, lig ondertussen al op een 1 persoonskamer met beebie bedje voor me..

SPannend..

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou Nicky, succes! Haha!

Ga ik maar eens even een boterhammetje smeren..!

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedemorgen allemaal!

allereerst: tante heeeeel erg veel succes (tanteman ook natuurlijk) en je kunt het meid! toi toi toi!

@cindy: haha dinis achter je aan huppelen. grappig!

@ella: ik hoop ook echt dat je snel de uitslag krijgt. wachten is ook niks en je wacht al zo lang!

@duch: goed gegroeid die kleine meid! ik dacht ook dat zo een cb allemaal van die moeders waren met krijsende kids. dus dat is mooi dat dat dus niet was.

@all: hier gaat het wel. erg moe een beetje maar verder......en volgende week ga ik dus echt nog niet werken. even wat tijd voor mezelf en een time out want zoals het nu steeds gaat ga ik het steeds minder trekken.

Deel Deze Pagina