Oeh Tante, ik denk aan je meid!! Je kan het! Je hebt dus nog geen ontsluiting? Hopelijk schiet het een beetje op voor je!! Minnie idd heel fijn dat het niet zo was op het CB, haha. En goed dat je aan jezelf denkt meis!!! Als jij er nog niet klaar voor bent moet je ook echt nog niet gaan werken. Hier heeft een meisje krampjes, zo sneu! Begint ze ineens heeeel hard te huilen, en dan laat ze een scheet en slaapt ze weer verder. Arm ding... Hoop dat die medicijnen snel hun werk doen.
@cindy: de vriendin van je moeder nog goed kunnen helpen? @annedore: ik heb nooit met ovulatietesten gewerkt dus ik kan je helaas niet helpen. @tummetje: wat fijn dat de bloeddruk e.d. goed was. Wel balen dat je nog steeds zoveel hoofdpijn hebt en er ook niet vanaf komt. Hoe gaat het nu met de hoofdpijn? @anja: hoe is het vandaag met je? Hopelijk heb je niet meer zon bleh-gevoel. @duchess: ow wat fijn dat de melkproductie weer beter is geworden en dat je er achter bent dat het met stress/spanning te maken heeft. Altijd fijn om de oorzaak te weten. Hopelijk vergoed je verzekeraar een lactatiekundige en kun je snel weer met een gerust gevoel borstvoeding aan de borst geven. @deb: ow lekker zeg! Een heerlijk nachtje in het kürhaus en wat lekker dat Arnoud een extra maandsalaris krijgt, altijd mooi meegenomen. En het is helemaal niet aso als je een keer lekker in het Kürhaus wil slapen. Hier het eerste kleine gedeelte van het bijlezen en reageren. Mams is er dus ik ga afsluiten. Even voor mezelf . Vanaf 251 moet ik nog gaan lezen. Misschien tot strakkies! Liefs Nicky
dat weten we nog niet, ze is nog niet geweest haha.. Ze gaan wel eerst ff voelen dat heb ik al wel ff gevraagd hahaha..
Hahahah ik ben helemaal zenuwachtig voor Tante, erg zeg! Ben zooo benieuwd... en hoop heel hard dat je een fijne bevalling hebt meid!! Nicky veel plezier met wat je gaat doen met je mams haha. Tot straks!
rond een uur of negen maar ja kan maar net een sectio tussen komen. Dan ben ik wat later aan de beurt haha
Nou ik wil je heeeeel veel succes wensen. Ik ga me ff aankleden en manlief wakker schudden. Wil denk ik ff naar de stad. Ik denk aan je en kom vanmiddag nog ff spieken of er al nieuws is.. Heeeeel veel succes Tante!!!! Zet 'm op!
Goedemorgen, Hier nog steeds misselijk helaas . Verwacht ook niet heel snel verbetering eigenlijk. En vanochtend moest ik heel hard persen en toen was het bloed :-S, denk een vaatje geknapt of zo. @Duchess, waarom ben je uiteindelijk arbeidsongeschikt verklaard? @Cindy, hahaha, de hele dag een man achter je aan . Succes bij de dierenarts straks! En wakker geworden met buikpijn, nu al ongi? @Ella, ja de boeking is goed gegaan, dus het staat vast. Heb er echt zo'n zin in! @Tante, heeeeel veeeel succes vandaag, spannend hoor! @Duchess, leuk is dat he zoals jij niet alleen Yasemin beter leert kennen, maar Yasemin haar papa en mama ook . @Minnie, ik lees dat je het allemaal even niet meer trekt. Komt het ook door de hormonen en de spanningen?
@debby: denk niet dat het komt van de strees ofzo. heb gewoon teveel werk eigenlijk. twee banen sowieso en dan alles wat er nog gewoon bijkomt. en dan moet ik om 5 uur mn bedje uit. werken tot 16 uur en dan in een uur tijd naar kantoor rijden en even gauw wat eten naar binnen proppen en dan werken tot 21 uur en dan om kwart voor 10 thuis en dan weer om 5 uur op. ik houd dat gewoon niet echt vol denk ik. dus mijn weerstand gaat naar beneden en ik heb gewoon echt geen zin meer om naar kantoor te komen omdat ik zooooo moe ben.
Dat is inderdaad ook wel heel veel. Ik word er al moe van als ik het lees , laat staan dat ik hetzelfde zou doen . En een baantje opzeggen is geen optie financieel gezien?
heb vorige week te horen gekregen van mijn baas dat ze wel bezig zijn om te kijken of ze me meer uren kunnen geven maar dat kan nog wel even duren. het wordt dan namelijk van een persoons gebonden budget betaald. dus daar zijn we nu op aan het wachten en dan kan ik wat meer uren draaien en dan kan ik er hopelijk mee stoppen met dat andere baantje.
Ik ga zeker voor je duimen meis! Dat zou een hoop rust geven in ieder geval!!! Volgens mij krijgt Nicky vandaag ook de uitslag van haar soll?! Ben heeeeel benieuwd!
Jeetje Minnie logisch dat je dat niet trekt! Pffff dat is ook wel erg veel hoor meid! Debby, ik was arbeidsongeschikt verklaard vanwege bekkeninstabiliteit. Maar was al vanaf week 6 100% ziek. Eerst ivm de misselijkheid (stond klanten in hun gezicht te kokhalzen whaha) en toen die weg trok kwam de BI. De arbo arts heeft me toen arbeidsongeschikt verklaard gelukkig! Minnie dat zou wel fijn zijn als dat kan! Hopelijk weet je snel meer. Hier krijg ik manlief niet uit bed grrr. Haha. Denk dus toch maar niet naar de stad. Ik wil graag borstvoedingsthee kopen... Achja Yasemin moet ook om 10.30 weer eten, dus misschien dat we daarna nog ff snel kunnen gaan. We zien het wel. Het is iig lekker weer volgens mij!
@Duch, hahah ik schreef eerst @Yasemin , kan je niet alleen naar de stad met de kleine meid? Manlief is lekker aan het uitslapen, hahaha. Volgens mij is het ook heerlijk weer!