PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    het is hier ook superweer.

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    heb nu toch wel even een klein dipje hoor. heb nu dus weer zo het gevoel dat het nooit gaat lukken. gister was ik zo sterk en had ik me er maar bij neergelegd dat de duivels komen en nu ben ik er zo boos om! weer een ronde verder. weer wachten , weer spuiten, weer mensen die gaan vragen hoe het er nu toch wel niet mee staat. pppfffff. heb er even genoeg van!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, dikke knuffel! Ik weet hoe je je voelt, alhoewel er bij mij geen nieuwe ronde weer kwam met spuiten :(. Ik hoop nog steeds dat je het mis hebt meis en morgen nog niet ongesteld bent....

Hey Tante online, bevallen jij ;) :p.

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    had van mezelf al wat ontsluiting 1 a 1,5 cm
    Gel ingebracht (de lichtste) om t verder op te wekken

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor Tante, ik hoop dat de ontsluiting snel doorzet en de weeen ook komen :D.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat rot dat je je zo voelt!!! het is ook niet niks allemaal....
    hele dikke knuffel van mij!!!! en sterkte met alles hoor!

tante!!!! wat SPANNEND!!!!!! hoop dat het doorzet!!!!!!!!!!!!!!!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess hahaha krijg je je man niet wakker? :)
    wat fijn dat je Yasemin steeds beter leert kennen!

Debby wat rot dat je weer misselijk bent....
    fijn dat alles is geboekt! ik hoop dan zo dat je je fit voelt en echt even heerlijk kunt genieten!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lees ondertussen dat er gel is ingebracht bij tante, en dat ze te laat waren!! Ooh spannend hoor meis, nu die 1,5 cm heb je er al op zitten hoor! Heeeel veeeeel succes vandaag, en hopelijk hebben jullie saampjes snel jullie dochtertje in handen! En dat ze gezonde is verder ook!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha en Tante is nog steeds online :D. Nog geen last van weeen meis?

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    kan wat uurtjes duren he ;)

Heb wel wat krampjes onderin ondertussen..

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: zat me net te bedenken dat als we nu allebei eens ongi worden we dalijk mooi gelijk oplopen.......

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat spannend allemaal!!!!!!...............
    moet de hele tijd aan je denken hoor!
    is je man ook bij je??

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben net bij de dietiste geweest i.v.m. de kans op zw.schapssuiker, maar ze kon nog weinig doen, zeker omdat ik al zo weinig eet en veel weer overgeef. Dus eigenlijk kan ik gewoon doorgaan met hoe ik nu eet. Ze zei ook dat je veel moest drinken en ook juist misselijk kan worden als je te weinig drinkt (misschien nog een tip voor de misselijken onder ons). Ik ben bang dat ik te weinig vocht binnenkrijg, mijn bovenlip is aan de binnenkant een beetje stuk en 's nachts heb ik ook een hele droge mond. Ga nu dus maar een 1,5 liter fles klaarzetten en zorgen dat ik dit opdrink op een dag.....

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    pppffff voel me echt zo klote vandaag........dus ik ga afsluiten en even onder de welbekende steen zitten. ben het even zat allemaal! sorry meiden ligt niet aan jullie maar aan mezelf.
    weer ongesteld worden....weer moeten gaan spuiten en alles wat er weer bij komt kijken. En er zijn dan meiden die me moed proberen te geven en dat is superlief echt waar! maar voel me zo niet zwanger en alles wijst erop. ik zal dus zondag of maandag ongesteld worden en dan gaan we gewoon weer verder. ben gewoon een beetje moe van alles. de hele mmm en het vele werken en zie wel een beetje op tegen de datum dat we uitgerekend zouden zijn. en dat gevoel heb ik al een paar dagen. vandaag is zo een dag dat ik ons kindje mis. het weer wordt weer lekker en alles is weer zo vrolijk en gezellig. en ik wil dat ook zijn. maar vandaag kan ik het even niet opbrengen. ik weet niet of ik dit weekend online kom. ga zoveel mogelijk afleiding zoeken.

allemaal een dikke knuffel!

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat moeilijk allemaal....
    kan me zo goed indenken dat het je allemaal wat te veel wordt!

neem je tijd en vooral je rust!
    sterkte meid en ik denk aan je en hoop dat je je snel weer wat sterker voelt!!!!

Debby ok! dus het kan ook mede komen door te weinig drinken!
    ja idd verstandig dat je dan een 1,5 liter fles klaarzet!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby, haha dat zal Yasemin leuk vinden, dat er nu al tegen haar gepraat wordt hier. :p Hihi.
    Hij is uiteindelijk toch uit bed gekomen. :p

Minnie, logisch dat je er soms ff helemaal doorheen zit meis... dat mag ook, maar is wel heel klote. :(
    Hele dikke knuffel voor jou!

Spannend tante!! Maare, lig jij nu met laptop op de verloskamers?? of hoe moet ik dat zien? Whaha!

Maar kunnen ze niet gewoon de vliezen breken bij 1,5 cm? Ik zat ook op 1,5 a 2 cm volgens mij (hebben ze eigenlijk niet meer gezegd hoeveel t was) en bij mij hebben ze ze gewoon kunnen breken!

Debby drinken is inderdaad erg belangrijk. Krijg je geen hoofdpijn als je niet genoeg drinkt/
    Ik drink echt wel ongeveer 3 liter per dag minimaal, anders krijg ik koppijn. Nu met borstvoeding al helemaal.
    Hopelijk krijg je deze zwangerschap geen suiker.

Minnie ik weet niet goed wat ik moet zeggen.... Geef je een hele dikke knuffel en ik denk aan je meis..!

Hier net naar destad geweest. Borstvoedingsthee gekocht dus ben benieuwd!!
    Ook nog ff bij de prenatal geshopt. Had een kadobon gekregen en een boxkleed, billendoekjesbox, badeendje en 2 mutsjes van gekocht. :D
    Ga nu snel een meisje de fles geven!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, he meis wat vervelend dat je je zo rot voelt. Maar zo vreemd is het ook niet :(, jullie hebben al een hoop meegemaakt en iedere keer de onzekerheid wel of niet zwanger. En iedere dag zo'n spuit zetten en ermee geconfronteerd worden. Het is allemaal niet niets. Neem de tijd meis en als je een luisterend oor zoekt, dan mag je me altijd bellen!! Een hele dikke knuffel.

@Ella, ik denk niet dat de misselijkheid door het te weinig drinken komt hoor, maar ik moet het wel goed in de gaten houden, vooral wegens uitdrogingsverschijnselen, dat moeten we gewoon voorkomen.

@DUch, wel leuk dat jullie nog even samen naar de stad zijn geweest. Het is heerlijk weer, ben je lekker gaan wandelen met Yasemin? Ik krijg geen hoofdpijn als ik niet genoeg drink, dus merk het niet direct zeg maar...Met bv moet je inderdaad meer drinken. Leuke cadeautjes nog gekocht :D.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    de gyn komt dalijk weer om te kijken of het wat werkt..
    Heb enorme druk op me schaambeen, en mischien indd wel vliezen breken..

Heb enkel alleen ene enorm ongi gevoel, maar dan wel ook voor 20 anderen hihi

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    lig op een weeenkamer ;) haha..
    gewoon bed met opklapbank 2 stoelen aanrecht tv blablabla.
    Lekker huiselijk ;)..

En een beebie bedje voor me neus :D

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden..

@minnie dikke knuffel meisss..
    hoe jij het beschrijft voel ik me soms ook wel eens ja!! alleen ik kan het niet echt beschrijven zeg maar..

@deb dus je hoeft nu niet meer naar de dieetiste,en meiss echt voldoende drinken hoor!!
    ik ben juist geen drinker maar een grote zuiperd hahahaha
    ik drink echt superveel op een dag,3 a 4 pakken taksi vliegen er hier doorheen met zijn 2tjes hahaha

@duch leuke dingetje gekocht voor je meisje:):)
    en ja lijkt me geweldig om je eigen dochter eindelijk te leren kennen en weten wat ze wilt..
    ik ben echt trots op je meiss:):)

@tante oeww spannend ben je ondertussen al bezocht door de doc???
    en leuk dat er al een beebiebedje langs je staat haha:):)

@hier ben volop aan het huiswerk bezig haha nog 2 modules en dan ben ik vertigh klaar eindelijk hahahaha:):)

oh ja crespo is apk goedgekeurd hahaha:):) onze pieperd oh wat is die soms zielig zeg..

Deel Deze Pagina