Wat leuk dat het zo huiselijk is tante. Ik ben bevallen op een verloskamer, waar ze wel hun best gedaan hadden om t huiselijk te maken maar t is en blijft een verloskamer hahah. Als de zwangerschap goed gegaan was zou ik bevallen op een kraamsuite, net een hotelkamer! Is de gyn al geweest intussen, Tante? Debby vervelend dat je zelf niet voelt of je te weinig drinkt. Ik moet er ook altijd wel op letten, maar t lukt me wel. Drink nu vooral heel veel water. Een kan neerzetten is idd een goed idee! En idd heerlijk gewandelt door de stad! Echt lekker is dat. Lekker op ons gemakje van winkel naar winkel gelopen. Cin fijn dat je hond weer goedgekeurd is haha! Altijd fijn om te weten dat je hond gezond is toch! Zoo meisje ligt lekker te slapen in bed. Ik ben aan t lunchen, borstvoedings thee en beschuit met muisjes, hahaha! Hoop dat de thee werkt, want ik vind hem echt vies. Maar t is voor een goed doel!
cindy , ja moeilijk is dat he om te beschrijven hoe je je voelt.... wat heb je het toch druk! succes met de modules! Fijn dat Crespo is goedgekeurd! tante wat spannend! maar wat leuk dat het zo huiselijk is zeg! maar wel erg spannend voor jullie! denk de hele tijd aan je! heb je alweer bel tegoed? Duchess wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht!!!! leuk hoor! dat jullie ook nog ff de stad in zijn geweest. Debby nou meis hoop dat het meer drinken je wat helpt! nee idd daar zou het niet aan liggen , maar het kan het wel versterken idd. Heb je dan geen hoofdpijn van te weinig drinken!? nou hier net ff naar de winkels geweest! heb oranje verfspray gekocht en schimk! we krijgen namelijk de dag voor 30 april 2 kids te logeren! en die ga ik dan de volgende dag op 30 april , mooi schminken en natuurlijk hoort daar oranje haar bij hahaha Vinden ze vast wel leuk!
duchess wat grappig dat je zelfs daar ook al thee voor hebt zeg! je hebt ook overal thee voor haha mmm wat balen dat ie zo vies smaakt! ook als je er flink wat suiker doorheen doet? hoop dat het werkt!!
nee nog gene beltegoed haha, Jacob gaat dalijk ff hier de stad in. Pampers hebben we namelijk, nog niet gekocht whahahah.. Hoezo dom.. Gyn is nog niet geweest... Kan elk moment komen
Heeey meiden!! @Minnie; Ohh bah.. beterschap!! Hoop dat het snel over is! Lekker je rust nemen, je werk kan wachten hoor! @Duchess; Alles dus meegevallen op het CB Lijkt mij straks ook spannend hoor, de eerste keer @Ella; En weet je man al meer? @Cindy; Hihi, crespo door de apk gekomen, gelukkig maar! @Tante; Ohh spannend, al wat ontsluiting!! Verder nog nieuws? Zie dat je online bent! @Minnie; Dikke knuffel meis Zo.. ben dr weer Gisteren was leuk! Beeb vond alleen het harde geluid niet zo grappig... mja.. 1,5uur dan moet lukken hoor. Toen we de zaal uit waren lag ze volgens mij als een blok te slapen haha Net de laatste wasjes gedaan voor de baby en bevallingstas, nu is alles klaar
thee effect word teniet gedaan door suiker he....want suiker trekt veel vocht uit je lichaam..... Minnie, ff een heel dikke knuffel!! Tante, hahaha...dat zijn wel weeen.......herken het! Spannend. Bevallen op de verloskamer....was da?? hahaha ben op de ok bevallen.......halverwege deur en muur.....grinnik.... Heb wel ff op de verloskamer gelegen...van binnenkomst tot aan besluit om te keizersneden.....ongeveer van 3 tot 8....maar was niets speciaals....gewoon een ziekenhuis kamer. Met een kraambed...... Pfff heb ik dat...krijg de brief van CB binnen...bel de HA...kon ik hem meteen ff langs brengen zodat arts verwijsbrief kon schrijven voor kinderarts.....ik bijna bij de HA....psssssssssssssssssssssssss Lekke band!! En moest nog helemaal terug ook...heb mijn papa maar ff gebeld of die al klaar was met werken (vroege dienst) en of die me ff op kon halen....want wil mijn band niet helemaal vernachelen met erop door te rijden!!! groetjes, Miranda
miranda ja idd soms ben je zelf net een assistente van de huisarts he! wat balen zeg dat je lekke band hebt! oooow vandaar dat mijn inslaap thee niet werkt! ik gooi er altijd veel suiker doorheen , want ik vind het echt smerig. En daarnaast geloof ik zelf ook niet echt in al die thee soorten die dan goed moeten zijn! tenminste ik slaap er niet beter op! miss toch maar eens zonder suiker proberen! Tummeltje voor jullie wordt het ook erg spannend he! fijn dat het zo leuk was! Tante haha ja luiers zijn miss wel handig! hou je het allemaal nog wat vol!? is de gyn al geweest?
Arnoud is weg, heeft een feestje van zijn werk en komt vannacht thuis. Vanavond komt een vriendin hier eten en natuurlijk ga ik lekker Uri kijken . @Tante, dat klinkt wel luxe zeg! Ik ben bevallen op een verloskamer. Ach op het moment dat je weeen hebt, let je nergens meer op . En gyn al geweest? Als je nou voldoende ontsluiting krijgt/hebt, ga je vandaag dan nog aan het infuus? Of wachten ze of het vanzelf komt? Hahah, luiers zijn wel handig om in huis te hebben . @Cindy, jawel hoor, moet over 4 weken weer naar de dietiste. Dat blijft wel even zo denk ik. En het huiswerk al klaar? Vind het ongezellig nu je minder online bent . Wat goed dat Crespo is goedgekeurd!!! @Duch, waar is borstvoedingsthee goed voor? Om het te stimuleren? @Ella, wat leuk dat jullie logeetjes krijgen met Koninginnedag. Gaan hun ouders lekker koninginnenacht vieren ? En heeft je man al iets gehoord? En nee, ik krijg dus geen hoofdpijn van te weinig drinken. @Tummetje, wat had je gisteren ? @Miranda, ooooh wat irritant zeg een lekke band! Gelukkig kon je vader je ophalen. En waarom een verwijsbrief voor de ka?
Oh ja, vergeet ik te vertellen, haha. Ik ben vanmiddag gebeld door het zkh over de uitslag van de combinatietest, die was super! Kans van 1:1700 dat het kindje Down heeft, joeheoeee, ik weer helemaal happy .
miran dat doet toch niet suiker??? dat is toch juist de melk die de theeextracten afbreekt!!!! balen van de slappe band,dat is idd altijd zo balen jah.. @tumm goed dat je het leuk hebt gehad meiss en al gepakt en gezakt meiss jij bent er dus ook al klaar voor hihihi.. @tante ja haha das wel handig als je wel luiers hebt he ahhaha @ella jaaa ik hoef nog maar 1 module en dan ben ik er klaar mee hahaha heb vandaag goed hard gestudeert whahahhaha
yeeejj debby mooie uitslag meiss jess alles gaat gelukkig goed met kleine pj.. tumm had geloof ik een concert???? en ja nog 1 moduletje debs dan ben ik weer volledig actief hahahha
Volgens mij is de gyn bij tante nu @deb; ik had een theatershow van Sara kroos @cin; zooo nog 1 module dus!!! @deb; jeeej! mooie uitslag joh!
deb dinis zegt vanavond komt die vieze vincent weer bij uri geller dus wij zitten ook weer voor de buis. hahaha weet je wat wij grappig vinden. als iemand zijn show klaar heeft komt uri altijd met zijn linker handje LOOK!!! of LISTEN!!! hahaha
ja dinis zegt altijd LOOK!! uri haha.. want dat doet hij echt elke keer he. en ja is ook wel leuk om te zien maar dit jaar is het allemaal niet zo heel erg spannend he`