PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Je hebt PB.

Ja Minnie had een lichte longontsteking toch? Hoop dat alles oké is..

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd ben ook wel bezorgt om minnie hoor!!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, Minnie meldde vandaag dat ze zich helemaal niet lekker voelt, dat ze ertegenop ziet om weer te spuiten, nieuwe ronde, gewoon even algehele malaise zeg maar :(.

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cin; Ja het zal idd dan de Puregon wel zijn. Bah vind er ff niks aan zo.
    Nou ja, het is voor een goed doel he.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou deb...manlief wist het nog niet...ligt aan de financieen...als ik nu morgen die baan krijg...hahhaha dan misschien wel...

kan ik ook nog later besluiten?

Anja, bah vervelend dat je je zo slecht voelt... Kan idd door de puregon komen toch wel.

Tum, zo doen wij het ook vaak hoor...manlief kijkt tv (voetbal) en ik laptop...lees....zit me te vervelen...(was vouwen...echt niet!!! hahaha) Nahh..meestal laptoppen...en soms kijk ik en doet hij laptoppen.

Ik kijk graag op donderdag naar house..en op maandag naar bones....en dan tsjah...whatever...filmpje...natgeo of zo een zender vind ik ook wel leuk..

Anja, Hoe het met mij is...tsjah..ik denk dat ik geen ei heb gehad nog niet..heb een vol gevoel in mijn buik wat lijkt op een eisprong...dus we klussen gewoon nog door wanneer we zin hebben hahaha...want we doen lekker rustig aan. Ik zie ook wel wanneer ik ongi word weer........heeft geen haast...en ik heb er ook geen zin meer in...lekker rustig...ga me op andere dingen focussen als zwanger worden!! Maar wel lekker hier mee kletsen hahahaha

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Oh oké, ja dat heb ik even gemist idd...
    Heb zoiets wel zien staan idd.
    Kan het me ook wel voorstellen... Ik hoop dat ze zich snel een beetje beter voelt. :(

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja anja ik had de laatste keer ook met die ophoging zo`n bleghh gevoel echt wist niet of ik van voren of achteren leefde

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nee gyn nog niet geweest, dr is net iemand bevallen dus duurt ff.

Lig nu aan t ctg toch wel regelmatige harde buiken die k n beetje moet weg zuchten

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Miran; Jaa gewoon lekker blijven kletsen hier hoor! Misschien is het ook wel ff goed voor jullie om het gewoon rustig aan te doen en het wel te zien.
    Dan zit je iig niet met verplichte seks en dat maakt de druk erop ook al een stuk minder.

@Hee Tante, dat klinkt volgens mij toch wel als beginnende weeën! Spannend, ben benieuwd wat de gyn straks zegt.

@Cindy; Ja precies zo'n gevoel idd. Beetje onbestemd gevoel, niet echt wetende waar je het zoeken moet.
    Geen rust in mijn kont ook, maar dat heeft dan wel weer het voordeel dat ik als een gek bezig ben met het schoonmaken van mijn huis.
    Kan op het moment echt geen rotzooi om me heen hebben haha.
    Hoe is het met jou, gisteren je laatste Provera gehad toch of vandaag?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    miran ja als hier voetbal op staat ik ook achter de comp.
    gelukkig maar dat we niet vaak voetbal aan hebben hahaha..
    maar ik heb echt een gruwelijke hekel aan voetbal en begin ook meteen te zeuren en zuchten als het aanstaat hahaha:)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Miran, inderdad verstandig om even rustig aan te doen en niet "verplicht" te gaan klussen. Soms is het zo'n afstand nemen juist heel goed en kan je ineens onverwachts zwanger zijn. Wel lekker om je ook even op andere dingen te focussen.

@Tante, dat klinkt als het begin ;). Spannend hoor, hopelijk zet het door of breken ze je vliezen, dan wil het ook nog wel eens doorzetten!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aaahww...mijn hart breekt...hier 3 huizen verder in december beeb geboren...en die huilt nu hartverscheurend!!

Kan....je weet neit wat er aan de hand is..maar blijkbaar is het een huilbaby wat ze pas zei...en hij heeft het RS virus gekregen toen hij 3 dagen oud was....dus hij is half januari pas thuis gekomen......

Maar dat huiltje....aaaaaaaaaaaaachhhh... zo zielig.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh dat lijkt me zoooo erg een huilbaby. Een paar jaar geleden bij ons op de camping stond ok een stel met 3 kinderen. De vader vertelde dat een van zijn zonen ook een huilbaby was. Hij zei toen ook dat je je eigen kind nooit wat aan kon doen, maar als het maar hartsverscheurend blijft huilen, dat je eigen hart dan ook breekt.

Ik ben een grote voorstander van de osteopaat als baby's veel huilen.

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hehehe voetbal... Ik ben blij dat wij hier geen sport1 of eredivisie live hebben.
    Mijn mannetje kijkt alle wedstrijden die hij kan kijken.
    Dus ik breng veel tijd met mijn laptop door. ;)

@Tummetje; Trouwens hoe was Sara Kroos? Vind haar altijd zo leuk! Lees ook haar column in de Viva, die vind ik ook meestal wel grappig.
    Hoe is het met de hoofdpijn, voel je je al wat beter?

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante ja dat klinkt wel als weeen hoor!!
    ben benieuwd wanneer het echte werk begint:)

anja ja gisteren de laatste provera gehad:):)

ben nu ook echt aan het wachten op de ongi maar we zijn er nu helemaal niet mee bezig.
    en ondanks afgeraden niet te sexen..
    zijn we dat juist alleen maar aan het doen hahahaha:):)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waarom, als het afgeraden wordt, doen jullie het toch :D?

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cin; Je mag wel seks hebben maar dan moet het veilig, staat hier in de bijsluiter.

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    En toen was het stil.....

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ik dacht het, jij zegt het Anja ;).

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hahaha ik heb hier echt geen rubbertjes hoor!! hahaha:):) dat is mijn eigen vent dan ga ik toch geen stuk plastic ertussen doen whahahaha:):)

ja ik heb er geen bijsluiter bijgekregen dus dan gooi ik het daar maar op he`:):)

nee we hebben nu echt een paar dagen nergens aan hoeven denken geen verplichtingen en geen gedoe dus we hebben gewoon plezier gehad hahaha:):)

Deel Deze Pagina