PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies miran,

de bemiddelaar had gezegd je moet het op jou woorden doen op jou manier,maar ik ben gewoon nl meisje en ik typ ook in het abn snap je

ze is toch een portugese die dingen anders typen dus dat moest op haar manier ingevuld worden,het is goed ik ben geen gekke henkie hahaha

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja toch debby tandpasta haha!!

dinis verklaard me altijd voor gek als ik dat doe:):)

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Ja ik rook sigaretten. 1,5 dag doen met een pakje shag zou wel heel erg zijn. :p
    Heb wel periodes dat ik echt stukken minder rook, maar momenteel is het dus flink wat.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Als stoppen met roken meer stress oplevert dan blijven roken, dan zou ik ook niet stoppen Anja. Zeker niet in de MMM....

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja tandpasta kan prima helpen idd.
    Anders, van die aanstippel troep van kruidvat eigen merk, werkt ook.
    Maar dat komt op hetzelfde neer want dat droogt het puistje ook uit.

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Ja precies.
    Natuurlijk weet ik dat het slecht is, iedereen weet dat roken slecht voor je is.
    Maar idd, de stress die het met zich meebrengt om te stoppen, maakt het ook niet beter.
    Pfff, op dit soort momenten baal ik er zo van dat ik er ooit aan begonnen ben he.
    Toch ben ik ervan overtuigd dat ik in één keer kan stoppen zodra ik zwanger ben.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja ja de gyn van ons zei absoluut niet stoppen door de stress die je dan kan krijgen..
    dus niet stoppen meiss als je denkt dat je er stress van gaat krijgen.
    je kan altijd gaan minderen ik ben ook gemindert,maarben niet van plan om helemaal te stoppen hoor!!
    is ook echt niet nodig hoor..

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje, ik mag dat mannetje zo alweer gaan ophalen :D.

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn gyn was me een beetje aan het opdringen om te stoppen met roken, terwijl de gyn die ik daarna had zei dat het niet hoefde.
    Dat het wel beter is, maar dat ik moest doen waar ik mezelf het beste bij voel.

Dames, ik ga er vandoor.
    Moet nog boodschapjes doen en wil bijtijds eten omdat zowel mannetje als ik de nachtdienst weer in moeten vanavond.
    Kom na het eten nog wel even spieken hier. :)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha deb was je de tijd vergeten??

anja boodschapze hihi moet ik dadelijk ook doen ga lekkere eiersalade maken vandaag hmm voor bij uri geller:)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee hoor, maar de tijd gaat zooo snel ;).

@Anja, boodschapse en werkse vanavond!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook afsluiten en Ryan ophalen. Kan hij nog even lekker buiten spelen.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    is goed meiss:):)
    ik ga ook even naar de winkel..

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ella, wat leuk dat jullie kids te logeren krijgen met koninginnendag!

Tante ben benieuwd hoe het nu gaat!!!

Tummetje goed van je dat je alles klaar hebt nu. :D

Thee met suiker lust ik niet! Vind ik nog viezer als zo.
    Ik kan hem wel drinken, maar lekker is anders... Maar voor t goede doel kan alles!!

Haha handig Miranda.. Hier netjes op de verloskamer bevallen. Jammer genoeg niet in de suite in het andere ziekenhuis haha.
    En wat balen van je band zeg!!!

Ella welke thee gebruik je dan? Ik heb heel lang welterusten thee van kneipp gebruikt en bij mij werkte die wel, maar gebruikte idd geen suiker.

Debby idd om de melkproductie te stimuleren o.a. Zitten ook natuurlijke rustgevers in zodat je meer ontspannen bent. Maar vooral meer melkproductie!! Lees er hele goede dingen over op internet..
    Zelfs iemand die normaal 100 cc kolft en met de thee 150 tot 200 cc! Hoop dat ik dat ook mag hebben haha..

Debby wat super meis! Ben blij voor jullie!!!

*oh HALLO, zie nu hoeveel paginas jullie gekletst hebben whaha!!! hoop dat Yasemin nog ff blijft slapen dan :p *

Uri geller, kijken wij niet! Wij zijn X-factor verslaafden. :p

Ik hou van Holland en Echt waar is ook leuk!! Wij zitten alleen nog in 'Prins zoekt vrouw' :D Whaha

Miranda wat erg dat je denkt dat er iets mis is met Alyssa. Ik hoop dat het meevalt.
    Al is autisme natuurlijk niet heel erg.. tenminste, als het zo is dan is dat zo, vind ik altijd.
    Mijn nichtje heeft ook onwijs zwaar autisme, maar tis en blijft mijn nichtje waar ik zielsveel van houd! (dochter van mn zus)
    Maar hoop toch voor jullie dat het mee valt!

He Tante wat duurt t lang! Klinkt wel als lichte weeën!

Huilbaby... ooh wat ben ik blij dat dat hier niet zo is.
    Ik ben zelf een huilbaby geweest en dat is uiteindelijk een heel gedoe geweest. (mam heeft me aan t ziekenhuis gegeven en gezegd, ik hoef haar niet meer!!!)

Anja klinkt lullig maar het is wel zo!! Dus niet lullig. ;)

Goedzo Cin dat je zo geminderd bent met roken meis. :)
    Mijn moeder is gestopt, echt zoo super! Met behulp van speciale tabletten en zonder moeite. Echt zo raar.
    Iedereen zou die tabletten moeten gebruiken!!! Je moet in t begin gewoon doorroken en op een gegeven moment heb je gewoon geen zin meer in een sigaret!

Nou inderdaad Cin!!! Dat doet ze maar lekker thuis!

He bah Miran, maar maak je niet te druk hoor! Je bent niet de enige die ooit een puist heeft dus ze zullen je daar echt niet op afrekenen. ;)
    Maar snap het heel goed hoor!

Anja stoppen is eigenlijk zo makkelijk. T is de angst voor t stoppen die het zo moeilijk maakt.
    Ik was altijd echt een kettingroker, zo ongeveer 30 tot 35 sigaretten per dag.. Als ik een uur niet kon roken stressde ik al!! Verschrikkelijk!
    Had al vaker geprobeert te stoppen maar langer dan 3 uur hield ik t écht niet vol.
    En nu ben ik dus helemaal rookvrij zonder moeite. Als je het echt wil, is het ineens zó makkelijk, echt waar. Ik sta er nog steeds van te kijken!

Zeg je wat Debby. Ik ben ook nooit gestopt in de MMM. Idd te stressvol alles bij elkaar. Maar bij de posi test in één klap eraf.

Cindy ik snap eigenlijk niet waarom stoppen niet nodig zou zijn. Als je zwanger bent is roken gewoon slecht, ookal ben je gemindert!

Zooo wat een hoop berichtjes!! Ik heb net heeerlijk geslapen, had t echt ff nodig zeg!

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nog steeds regelmatige harde buiken gyn is nog niet geweest, wordt zuiver boos.. Komt die koekwous dalijk onder t eten zeker

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha duchh is anti rook geworden wel leuk om het te lezen meiss;)

ja nu zeg ik is niet nodig maar ik denk ook wel dat ik ga stoppen hoor!!!

maar meiden nu ben ik echt even naar de winkel:):)

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nahja anti rook niet zozeer.. Nahja of wel. Ik zie gewoon nu niet in waarom je zou moeten roken omdat ik heb ervaren hoe makkelijk het is snappie. ;) En iedereen moet zelf weten of ie rookt, maar als je zwanger bent vind ik dat je wel verplicht bent te stoppen... Maar dat is mijn mening. ;)

Sjonge Mars wat irritant zeg!! Pff. Dat schiet ook niet op zo!

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nog geen cm dr bij, morgen als het niet te druk is weer gel.
    Want ja is het druk kan ik wel wachten...

En zucht zucht zucht zucht zucht... Puffff. lol

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pff tante nog niemand geweest???
    nou idd zit je straks aan je eten , komt ie er ineens aan!

Duchess ik weet niet precies welke thee dat was , maar goor dat ie was , niet normaal. speciale kruiden thee ofzo. nou dat die kruiden speciaal zijn dat heb ik gemerkt! speciaal van smaak zeg maar.

Anja knuffel meid! hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

xx

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, balen zeg dat er nog geen cm bij is :(. Morgen dus maar weer....ik hoop toch dat de kleine meid er snel is!

Deel Deze Pagina