He balen zeg Tante... hopelijk heb je snel wat meer ontsluiting en kunnen ze je vliezen breken. Dan schiet t wat meer op... Toen ik opgenomen was lag er in de kamer tegenover me iemand die 5 dagen met lichte weeën lag door de gel.. maar kreeg pas de 5e dagmeer ontsluiting. Achja... hier 10 weken weeën zonder meer ontsluiting, brrr. Als ik er aan terug denk..... Sterkte meid ik denk aan je!!
sterkte tante!! hoop dat het snel wat opschiet en dat jij niet zo lang hoeft te wachten hoor! knuffel van mij!!
He wat balen zeg Ella... hopelijk duurt het niet lang meer!!! Minnie, gaat het een beetje met je meis?? *knuff* Nou de thee doet zijn werk goed volgens mij zeg!!! En heb pas de halve dagdosering gehad zeg maar. Heb net 140 cc gekolft ipv de 90-100 waar ik normaal net aan kom!!
hallo meiden, kwam even snel kijken of er al mars nieuws was.......balen meid dat het niet door gaat zetten.....wie weet vannacht ineens als je net lekker aan het dromen bent van bijvoorbeeld een lekkere co assistent haha. @bbq: die gaat gewoon door hoor! haha. maar lief dat jullie een beetje bezorgd zijn. voel me nog echt niet jovel maar ben zo heel veel dingen aan het doen voor afleiding, al werkt dat ook niet echt heel erg moet ik zeggen. komt allemaal goed meiden! allemaal een dikke knuffel!
dames, ik ga proberen verder te lezen en te reageren... ik zie wel dat het 24 pagina's zijn dus dat zal even duren...
minnie nogmaals een hele dikke knuff van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!! Duchess wat fijn dat de thee al zo'n effect heeft zeg!!!!!! nou moet je nagaan als je nog meer thee gaat drinken!! Tante alles nog rustig???? hier wacht ik even tot dat mn man weer thuis is.... hij is lekkere mars ice cream aan het halen!!! jummie!!!! ben ik zoooooo gek op!! en normale marsen niet eens zozeer...
Minnie een heeele dikke knuffel voor jou meis!!!! Nicky veel succes. Ella, oohh ik vind mars ijsjes ook erg lekker! En houd ook niet zo van normale marsen! En idd als ik een paar dagen die thee gedronken heb zal t nog wel beter zijn! Ik heb nu al 2 volledige voedingen in de koelkast staan hihi. Net 10 minuutjes één voeding gekolft!! Ivm bezoek ben ik eerder gaan kolven en was bang dat er dan niet genoeg zou komen. Maar wel dus! Eerder écht niet he... Dus echt een wonderthee. Hihi. Ga lekker de bank op en op t bezoek wachten. Fijne avond allemaal!
die viese gore pleuris dingen komen om de 2 minuten, tussen de 80 en de 100, de verpleeger roept alleen maar als dit maar door zet als dit maar door zet. Ik denk dat we een lange nacht voor de boeg hebben.. HEb echt overla '' weeen'' buik benen rug
ooow wat spannend tante!!!!! denk de hele tijd aan je hoor!! duchess veel plezier vanavond!!! wat goed he dat je zoveel hebt kunnen kolven! idd net een soort van wonder thee!!! ja haha ik hou ook niet echt van gewone marsen... zowiezo niet echt van die repen (zoals snickers, bounty etc) maarre mars ice cream daarintegen..... heerlijk! kan het hele pakje wel op! we hebben samen 1,5 gehad! haha
Hahah ik denk dat Nicky nog aan het bijlezen is Whaaaaa Tante, spannend, ik hoop dat het doorzet! Dikke knuffel voor Minnie en veel plezier met je bezoek Duch!
@debby: lekker weekendje weg geboekt zo te lezen heerlijk hoor. Ga er maar lekker van genieten. Kunnen jullie voor die 40,- spulletjes voor de beeb kopen J Wat fijn dat de uitslag van de combitest goed was! @minnie: das niet zo mooi meis. Hoe is het nu met je? Gaat het alweer wat beter met het hoesten? Groot gelijk hoor dat je tijd voor jezelf neemt, dat is niet geheel onbelangrijk. En die werktijden zijn niet echt gezond volgens mij. @cindy: ik herken de bm-krampen en het vochtverlies na het slikken van de provera niet. Maar iedereen reageert er natuurlijk anders op. Hopen dat de ongi snel komt zodat je snel verder kunt. En inderdaad wat Debby zegt, is het niet verstandig dat die vriendin van je moeder zelf wat meer doet voor haar studie? Dadelijk weet ze niet hoe ze de dingen in de praktijk moet brengen. En helpen is iets heel anders dan de totale cursus voor haar maken. Onder helpen versta ik informatie verstrekken daar waar zij het moeilijk heeft en niet alles voor haar gaan maken. En ja, het is misschien wel moeilijk voor je om de spulletjes terug te geven maar voor haar wel het beste. Haha Cindy, fijn om wakker te worden met zon dikke spin naast je NOT. Ja Cindy, honden kunnen soms heeeeeel zielig doen J Wat netjes dat jullie zo veel geminderd zijn met roken! @tummetje: bij jou schiet het ook al op met de zwangerschap! Ik hoop dat de hoofdpijn snel verdwijnt. @tante: spannend . Hopen dat je snel voldoende ontsluiting hebt zodat jullie snel de kleine meid in jullie armen kunnen houden. Hé bah tante dat is niet fijn dat je overal de weeën hebt zitten. @duchess: wat fijn dat de kleine meid zo goed groeit! Goed geslaagd met shoppen zo te lezen Knap hoor dat je na zoveel roken ineens bent gestopt! Hier direct gestopt bij de positieve test en eigenlijk niet zo heel veel moeite mee gehad, nu weet ik wel waar ik het voor doe hoor dat scheelt ook veel! @miranda: das erg vervelend dat je band lek was en vooral als je ook nog terug moet. Groot gelijk heb je dat je Alyssa laat testen als je het niet vertrouwd. Hè gatsie meis. Is nooit leuk om puistjes te krijgen. Misschien wat tandpasta opdoen voordat je gaat slapen? Mooi laten uitdrogen. Hihi ik lees net dat er al meerdere met dat idee kwamen @Uri Geller: eerste en tweede seizoen wel gekeken maar daarna niet meer, vindt het niet meer leuk is elke keer hetzelfde. @ella: doe mij ook zon mars ice cream jummie! @hier: wat een *** dag zeg. Zat er vooral vanmorgen even helemaal doorheen (deb, bedankt voor je lieve smsje). Ik had vanmorgen vroeg al een mail dat ze hebben gekozen voor 2 mensen die meer ervaring hebben, ja hallo, hoe moet ik dan ervaring opdoen? Daarnaast was mam hier en begon meteen vanalles te vertellen waar ik op dat moment echt geen behoefte aan had. Gelukkig heb ik haar een halt kunnen toeroepen en was ze de rest van de dag een stuk rustiger De babykamer is vandaag gepoetst!! Het bedje staat op de goede plaats, de commode staat goed. Morgen nog even de deuren er in hangen, de muren wat bij stippen met verf en dan kan het inruimen beginnen!!!!! Heb er zon zin in. De kleine is vandaag lekker aso druk zeg. Vanmiddag stond ik in de keuken met mam en was ik even aan het praten en toen moest ik ineens even naar voren bukken (klein beetje maar), die kleine stampte me vol in de blaas en ik moest al naar de wc . Toch maar eerst even snel gegeten en toen de trampoline (blaas) maar eens leeg gemaakt. Nu is de kleine ook weer lekker druk. Ach, wel super leuk. Sorry trouwens als ik niet op iedereen gereageerd heb, waren behoorlijk wat paginas en heb soms een beetje globaal gelezen Heel veel liefs en een knuffel voor iedereen!
oja, gister het zwangerschapszwemmen was ook niet veel aan zeg. Onze vaste instructrice is voor 4 weken op vakantie en we hadden nu een andere.... nou die bakte er echt niks van hoor. moesten allemaal stomme dingen doen, had gisteravond bij thuiskomst ook onwijs veel last van mijn onderbuik en later ook van mijn bekken Heb me nu voorgenomen dat als het volgende week weer zo is dat ik dan de 2 weken erna even niet ga. nou, ik ga hier maar eens kijken in de kast of er nog wat lekkers te snoepen valt krijg ineens een lekkere-trek-aanval
nicky wat erg meid dat je het niet bent geworden!!! dat vind ik echt heel jammer voor je enne ja idd , hoe moet je anders ervaring op doen!????? heb je nog meer sollicitaties lopen!? wat leuk he dat het kamertje bijna ingericht kan worden!!!