Aw Cin wat lief die kaarsjes. Hou dat positieve gevoel vast meis, dan wordt dat vast gevolgd door een positieve test. Nou, ik ga even tv kijken en dan naar een vriendin. Kom vanavond nog wel even kijken. Fijne avond meiden!
Wat lief Cin!! Hier heb ik ook regelmatig gebeden voor de lieve meiden uit het topic hier. Hoop dat het helpt op een dag....
whaha duchh gewoon je eigen blijven meiss.. dan ben je op je best!! nou ik ben eigenlijk helemaal niet down na deze fm haha ik verwachtte het al want dat is een gewoonte dat er de 1ste fm niks te zien is!! dus eigenlijk doet het me niks.. ik beleef het eigenlijk helemaal niet als een last om elke keer naar geertgen te gaan of de mmm in moest gaan.. vind het eerder erg dat mijn eigen lichaam me in de steek heeft gelaten.. en ook daar ben ik alweer overheen haha ik heb gewoon een goed gevoel..(alhoewel ik nog steeds zeg na dit nooit meer mmm in whahahaha)
@Duchess; Ja we hebben wel lang genoeg gewacht idd... Bedenk me net dat wij ook alweer een jaar meedraaien in de MMM. Time flies. Haha ik kan geen afstand van het forum nemen er is niets leuks op tv.
nee nog niet over 20 minuten haha onm meiss hihihi en idd jou gyn moest zich ook schamen zeg.. 5 weken laten wachten en niet eens een keertje uit zijn eigen contact opnemen
@Cindy; Ja wat ons betreft is dit ook de eerste en de laatste keer dat we in de MMM zitten. Maar goed zeg nooit nooit, misschien dat je in de toekomst toch wel een tweede wilt. Hihi ik denk ook vaak aan jullie allemaal. Als ik even niets te doen heb op mijn werk gaan mijn gedachten vaak automatisch naar dit topic haha.
Haha ja maar ONM kijk ik nooit. Ja ik vind het ook belachelijk hoe dat er hier in het ZH aan toe gaat. Begin me zo langzaam maar zeker steeds meer een nummertje te voelen daar. Maar ik heb geen idee naar wat voor ZH ik anders zou kunnen. Volgens mij zit er niet echt iets in de buurt hier. Ja Haarlem maar ik weet niet of ze daar ook aan fertiliteitsbehandelingen doen..? Zal toch wel? Want ik zit er wel over te denken om over te stappen. Jammer dat het Geertgen voor mij echt te ver weg is. Als ik een auto had gehad, was ik zo daarheen gegaan.
ja hahaha ik heb dat dus ook heel erg.. loop ik in de stad en zeg moeders gaan we?? mam: hoezo? ik: ja ik wil naar zp!! mam: kiek heur vuile verslaafde hahahaha op zijn hellemonds he en lachen wat ze dan doet.. maar ze vraagt ook automatisch hoe is het nu met deb?? en is duch nog niet bevallen?? zo over iedereen wel een keertje hahahaha..
Fijne avond anja!! Dus voor jullie geen 2e beebje meer Cin? Ik heb t wel zwaar gevonden maar niet belastend.. maarja, niet vergelijkbaar met hoe lang jullie nu al lopen te klooien.. Hoorde zondag dat mijn nicht nu met IVF gaat beginnen.. deden IUI en had 1 miskraam gehad. Nu gaan ze IVF proberen. Maar mijn zus vertelde dat er niets te vinden is, dus echt onverklaarbare onvruchtbaarheid.. bah dat lijkt me zwaar. Alles gaat goed maar je wordt niet zwanger?! Wij weten nog wat er aan de hand is... en als IVF nu niet lukt dan heeft ze niets, zonder reden. Nahja. Het is allemaal erg...
ja er zal heus nog wel een 2de komen.. ik hoop ook echt op de spontane manier en zonder de spuiten zeg maar!!! ja dat lijkt me idd helemaal vervelend als er niks kan worden gevonden maar niet zwanger raakt..
Hahaha wat grappig Cin!! Anja ik denk dat dat wel kan in Haarlem? Hier in elk ziekenhuis volgens mij..? Er zitten hier iig 2 ziekenhuizen in EIndhoven en bij beide kun je terrecht met fertiliteitsproblemen. Hahah Zo grappig dat we zo verslaafd zijn aan dit topic...! Maar moet je zien wat we allemaal delen met elkaar!! Ik heb het altijd over mijn vriendinnen van zwangerschapspagina als ik het over jullie heb hahah.
Ik heb "makkelijk" praten over dat ik nooit meer in de MMM zou gaan, want onze wens was 2 kindjes. Maar ik ervaar het ook wel als zwaar, alhoewel ik er uiteindelijk een half jaar in heb gezeten en toen "al" zwanger was. Dus wat dat betreft mag ik ook niet klagen.
@Duch; Ja dat lijkt me nog frustrerender, onbegrepen verminderde vruchtbaarheid noemen ze dat geloof ik. Lijkt me een grote onzekerheid. Ik bedoel, wat dat betreft ben ik nog 'blij' dat het hier PCO is, want dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent. @Tweede kindje; Mijn vriend (verloofde ) wil absoluut geen tweede. Mja en ik, niet per sé. Het leuke eraan is, is als dat we een tweeling zouden krijgen hij dat juist fantastisch zou vinden. Dus we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt. Eerst maar eens zorgen dat er een eerste komt.
haha ja ik vind het ook wel leuk om hier te zijn hoor!! ik geniet er ook gewoon van.. ook van sommige topics wat voor vragen enzo sommige hebben hahaha
Misschien dat je verloofde zich nog wel bedenkt als je er eenmaal 1 hebt . Je weet nooit hoe een balletje rolt . @Duchess, lijkt me inderdaad ook heel erg als je zonder reden niet zwanger kan worden en dan dus op IVF bent aangewezen. Hopelijk helpt de IVF en is ze snel zwanger!
haaaiii debb ja ik weet het eigenlijk nog niet zo.. wil gewoon het liefste die spuiten niet meer!!! maar ik wil wel een 2de of een 3de hahaha
@Deb; Ik denk dat de MMM voor iedereen zwaar is. Hoe lang je er ook in zit en wat je behandelingen ook zijn, het is voor niemand makkelijk. Ik bedoel, iedereen wil het liefst op de normale, natuurlijke manier zwanger worden. @Duch; Ja ik heb het ook altijd over mijn vriendinnetjes op ZP haha. @Tummetje; Bijlees-ze
Ik zeg elke keer als ik echt goede weeen heb... nooit meer... echt nooooooooit meer!! En daarbuiten denk ik, dat het strakjes wel weer gaat kriebelen! Maar ik wil er minimaal 4 jaar tussen laten.. Eerst verhuizen etc.. Bedenk me nu, dat ik je helemaal nog niet gefeliciteerd heb Anja!!!!!!!!!!!!!!!!! Stom!! Gefeliciteerd meis echt heel leuk!!!! Geniet van de voorbereidingen! Zo leuk om te doen!
@Anja, ik denk het ook wel en ik denk ook dat buitenstaanders niet kunnen begrijpen hoe zwaar zoiets is. Iedere keer naar het zkh, teleurstellingen, "verplicht vrijen" en ga zo maar door. Maar uiteindelijk hoop ik dat onze wens voor iedereen uitkomt! Een gezond kindje . En ik ben ook verslaafd....ben blij dat ik me weer iets beter voel en weer mee kan kletsen . Ik vind het altijd zo fijn dat je hier je verhaal kwijt kan, dat iedereen je begrijpt en altijd wel een schouder om even op te huilen.