@duch: die zei dat dat van de provera was. dat hij het verder ook niet zou weten hoe dat dan nu ineens wel zo zwaar ongi kon zijn. ik vond het gewoon een beetje raar allemaal om eerlijk te zijn. maargoed wie ben ik he haha. hoe was het met het bezoek? jammer dat jullie een niet zo een leuke nacht hebben gehad. dikke knuffel. @cindy: vandaag nationale verveeldag ofzo......heb heel veel in mijn koppie zitten wat ik wil gaan doen maar het wordt zo een lekker weer....
duch jammer van je nacht meiss,maar mischien was het eenmalig??? jij ook een knuffel mams @minnie ja ik was vorige keer ook veel minder ongi bij de provera??
oh ik kijk nu naar debs banner en ik besef me nu dat ik nu eigenlijk 13.4 weken zou zijn.. was wel al ver geweest dan toch
nog steeds geen tante nieuws........ella zou toch wat horen als het er was? ELLLAAAAAAAA waar bent u?
ik zou nu 32 weken zijn........heel raar als je er zo ineens aan denkt. oja beebsite is weer bijgewerkt....
Goedemorgen, We hebben vanochtend weer heerlijk uigeslapen met het gezin tot 9 uur, daarna met z'n allen onder de douche en zo boodschapjes doen met de mannen. Vanmiddag hebben we een verjaardag van een jongetje, wordt 3. @Tante, hoe gaat het??? @Minnie, balen dat je negatief hebt getest . Ik hoop dat je volgende ronde zwanger wordt met Cindy . @Duch, ach om de 2,5 a 3 uur is nog hartstikke netjes. Maar inderdaad als je het niet gewend bent .
deb lekker gedoucht meiss leuk met zijn 4tjes en ja minnie wij gaan samen zwanger worden.. en deb als ik voor november nog zwanger raak zijn we nog samen zwanger hoor
3 uur is alles gestopt, vanmorgen leek t ff terug te komen maar helaas.. Niks te traceren op ctg. Als het goed is komt zo de gyn voor een nieuwe gel.
Goedemorgen, Even ego hoor, lees vanavond als het lukt nog bij.. 't houd niet op hier.. vannacht weer in het ziekenhuis geweest. Kreeg ineens weeën (nu wist ik het zeker!) om het half uur die steeds heftiger werden, zodat ik bij de laatste wee voor we weggingen moest overgeven en daarna lag te zweten en trillen op de grond. Kon niet lopen niks Vriendlief in paniek het ziekenhuis gebeld en we moesten direct komen. In het ziekenhuis gelijk aan het ctg en daar waren nog naweeën op te zien, maar het zwakte al heel snel af naar lichte weeën die te doen waren. Na twee uur waren ze zo afgezwakt dat ik de verloskamers al weer af mocht, ze waren niet sterk genoeg meer om een bevalling in gang te zetten en ook deden ze niks.. geen ontsluiting, geen verweking, niks.. Dus daarna mocht ik weer naar huis om af te wachten.. Maar god.. wat zijn we geschrokken.. dacht gewoon dat ik heel erg moest plassen (volle blaas die een beetje pijn deed).. maar nee hoor Wilde het jullie ff laten weten voor het geval ik er ineens niet meer ben Verwacht niet dat het nog op gang gaat komen.. maar je weet het maar nooit dikke knuff voor jullie allemaal!
Ooooh spannend Tum, aan het voorwerk. Hoop dat het niet te lang duurt dat voorwerk, maar vaak is het ook wel weer een goed teken, dat de uiteindelijke bevalling ook sneller gaat. En Tante ook nog steeds aan het wachten...spannend!