PCO deel 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by tummetje, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oowww tante dat is toch ook wat dan. heb je wel een klein beetje geslapen vannacht? dikke knuffel!

weet je wat het is meiden. je gaat steeds grensen verleggen wat tijd betreft enzo. het was eerst bijvoorbeeld: zou leuk zijn als we met sinterklaas zwanger zijn==niet zwanger.......zou leuk zijn als we oud op nieuw zwanger zijn==niet zwanger.......zou leuk zijn als we met verjaardag van mama zwanger zijn==niet zwanger.......zou leuk zijn als we met moederdag zwanger zijn==niet zwanger.......en nu denk ik.......als ik het einde van dit jaar maar zwanger ben.....

snappen jullie wat ik bedoel?

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    het is niet anders.

De weeen die Tum beschrijft heb ik toen thuis indd gehad, gelukkig ging het toen over met wat paramol.

Had gister pieken van 120. Ineens wast done zo raar haha..
    Heb heerlijk geslapen

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    De VK zei inderdaad dat het flinke oefenweeën waren, maar vertrouwde het braken en trillen niet zo en omdat ik nog geen 37 weken ben.. als het volgend weekend had gebeurd had ik misschien niet hoeven komen.
    Vind het wel raar dat het ineens stopt.. zoals Tante zegt..

Maar ik ga weer plat.. want de hoofdpijn is in volle toeren terug, en erg rustig is het nog niet in mn buik :(

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin & Minnie, dikke knuffel voor jullie lieverds...

Debby idd daarom noem ik t ook geen slechte nacht. ;) Maar als je je bedenkt dat ze van de week 1 keer zelfs 6 uur doorgeslapen heeft.. is dit wel ff anders. :p Hihi..
    Voel me nu wel goed hoor, enkel vannacht was t ff zwaar.. Fles, kolven.. pff. ;)

Tante balen dat t niet doorgezet is. Wel fijn dat je niet de hele nacht weeën gehad hebt.
    Hopelijk vandaag ander nieuws!

Jeetje Tummetje dat is schrikken!! Houd je beebje nog maar eventjes binnen hoor!!

Minnie snap idd wat je bedoelt... weet niet goed wat ik zeggen moet eigenlijk.. nogmaals een dikke knuff!!

Tante hoop dat t vandaag wel doorzet meis!

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    deb boodschap ze meiss:):)

@minnie precies hoe jij het schrijft :( ik heb nu zoiets van met de kerst zwanger,of het dan 4 weken is of 14 maakt me niet uit maar daar streef ik toch wel naar..
    ik hoop ook dat dat uit gaat komen hoor!!
    maar ik sta er niet van te kijken dat we nog het hele ivf traject ook nog meemaken:(:(

@tumm doe lekker rustig aan meiss..
    dikke knuffel:)

@duch ja lijkt me ook wel een beetje vermoeiend hoor snachts kolven voeden.. gelukkig voel je je nu wat beter meiss:) hoe is het met je buikje nu??

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @cindy: om heel eerlijk te zijn ben ik daar ook heel erg bang voor. dat we straks ooit ook ivf en alles moeten en dat het dan nog niet lukt zeg maar. en als ik daaraan denk dan voel ik me zo paniekerig worden en radeloos en wil ik bij voorbaat al hysterisch gaan janken..........

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja dat heb ik dus ook meis..
    ik vind het zo eng,en vind het eigenlijk ook wat te ver gaan,
    het moet toch gewoon lukken!!! toch..

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja daar ga je wel vanuit dat het een keer lukt. maar het is zo beangstigend af en toe. en dan denk ik ook echt van ooo als het nooit zou lukken dan hoef ik ook niks meer. dat trek ik echt niet dan.......en heel soms zie ik onszelf voor me in een huisje zonder kindjes en een heel raar onbestemd onvervuld gevoel.......

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    en dan zeggen best wat mensen ook nog eens van: je bent nog jong bladibla of denk er maar niet aan dan komt het vanzelf wel.......ggggrrr als dat zo was dan hadden we er nu al bij wijze van twee rondlopen......

heb op de beebsite ook weer wat dagboekdelen geplaatst. als je zin hebt kijk maar even dan......is wel pakkend zoals het erop staat.

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja precies..

meiss echt ik weet het zeker onze tijd komt..
    en denk ook niet dat het nog lang zal duren hoor!!
    voor jou niet en mij niet maar ook niet voor miran,anja,ella,en de rest van de dames:):)

minnie we gaan ervoor he` bbq alle 2 eerste echo showen:):)
    of posi test

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    minnie meiss ik heb er net al naar gekeken en gelezen,en je beschrijft het echt zoals ik me voel..
    alleen ik kan me niet zo goed uiten zoals jou:(

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    hihi ik ben ook echt een jankert hoor haha. ja zou wel mooi zijn met de bbq die posi test......of een echo ook goed.

en dan denk je terug he van: hoe kan het nou want we hebben echt erg goed geklust en dan niet zwanger? maar als je allebei gezond bent heb je dus ook maar 15-25 % kans dat het lukt bij die rondes. dus moet je ook maar net geluk hebben steeds......toch?

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja precies..
    eigenlijk is het ook niet heel erg veel kans toch!!

en nou met de iui dan denk ik ja wij kunenn niets doen alles is al gedaan we moeten gewoon afwachten,,en dan is het weer mislukt en denk ik ja zijn mijn eitjes wel zichtbaar voor de zaadjes of ondoordringbaar ofzo??

och meiss echt dit jaar word ons jaar ik weet het zeker hoor!!

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    laten we het hopen inderdaad. ben het wachten zo zat aan het worden......maargoed we gaan de volgende ronde weer in. en het is bij mij en hubbie zo dat we nu eerst nog 5x zo proberen en dan 6x iui en dan pas ivf. maar dat is 11 pogingen en dan ivf dus heb er wel een beetje schrik van......en misschien als ik het nu hier zo neerzet is het de goden weer verzoeken en moeten we echt ivf ofzo.....

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ik ga nu voor ronde 3 iui..
    maar heb 5 rondes gehad in eigen initiatief,bij ronde 5 hebben we zelf aangegeven vn de iui en dt vonden ze goed,+dat iui nu onbeperkt vergoedt wordt he`.
    dus ik denk dat wij voor ong. 10 x iui gaan..
    maar denk niet dat we er nu nog 3 nodig hebben hoor!!!
    ik blijf gewoon positief ertegenover staan maar we kunnen eigenlijk nietmeer dan hopen en geloven dat het ons ook ooit gebeurt toch!!

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    kijk dat is dan weer fijn om te weten dat iui nu onbeperkt vergoed wordt.......is weer een beetje een geruststelling haha.

en posi blijven is alles wat je kunt doen he meid. ik heb nu ook zoiets van elke ronde dat het niet zo is dat is toch weer een ronde dichter bij dat het wel zo is........

maar ik ga er weer vandoor. ga de auto even wassen en tanken bij de tango......is goedkoop nu dus wil wel even een echte nederlander zijn haha. en verder in huis lekker een beetje rommelen. kom straks nog wel even kijken

dikke knuffel allemaal!

17. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    heej meiden!

Tummeltje wat een schrik!!!!! zijn dat voorweeen?
    succes meid!

Tante!!! nog niks??? en is de gyn al geweest? echt spannend hoor!

oja ik weet niet of je me zou smsen als de baby er is , maar weet niet of ik dan zo snel bij de computer ben! heb vanaf vandaag namelijk 5 late diensten!

maarre ik denk aan je hoor!!!!!
    hoop dat de gyn al is geweest en nieuwe gel heeft aangebracht!

Liefs!

18. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0

Heel erg mooi gezegd Minnie! zo heb ik het nog nooit bekeken!!!
    sterkte met alles meid!

En Cindy jij ook!!!!! heel veel sterkte met alles meis en hoop echt dat jullie wens heel snel mag uitkomen!!!

19. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Oooohhh Minnie en Cindy, ik herken me heel erg in jullie verhalen!
    Ook al is dit onze eerste maand MMM, hiervoor waren we al ruim 3 jaar bezig. En idd, je gaat je grenzen verleggen en soms maakt hoop plaats voor angst.
    Lieve meiden, ik hoop voor ons allemaal op een heel vruchtbaar jaar, vruchtbare lente zou nog fijner zijn!

Dan even over mijn FM van gisteren. Niet heel goed.
    Rechts 1 eitje van 10 mm. Wissmann was niet tevreden.
    Hebben gelijk een Gonal-F spuit meegekregen die ik direct gisteravond erin heb gedouwd. Dat luie ei zal groeien!
    Donderdag de 29e weer terugkomen. Ik hoop zo dat ie dan 2 x zo groot is. Dit was best wel een teleurstelling, ook al had ik er wel rekening mee gehouden.

Ik moet nu weer weg. Kop op meissies! Hang in there!

Liefs Annedore

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; Wat kl*te van je sollicitatie zeg. :(

@Cin; Ja uitgangsecho's als je ongi bent... bah. Vind het echt totaal geen probleem (meer) om voor een echo te moeten, maar als ik ongi ben voel ik me er toch echt niet fijn bij.

@Minnie; Jammer dat de test negatief was. *knuffel* Heb je beebsite even gelezen en ik vind het zo rot voor jullie... Ik hoop echt dat de volgende ronde geluk gaat brengen.
    En wat je hier allemaal schrijft, ik begrijp je helemaal... :(

@Tummetje; Ai dat is zeker schrikken zeg dat je ineens (oefen)weeën kreeg. Ik hoop dat het nu wegblijft tot ze eruit mag komen! Sterkte met de hoofdpijn meis. *knuffel*

@Debby; Veel plezier met de verjaardag vandaag. Heb je mijn PB nog gelezen? :)

@Tante; Jammer zeg dat het niet is doorgezet. Hoop dat het vandaag beter gaat!

@Ella; Hoe is het met jou? Mannetje al iets gehoord van de solli? Zal wel niet want het is zaterdag...
    Hoeveel Provera moet je nu nog?

@Duchess; Evengoed een goede nacht dat Yasemin toch goed geslapen heeft. :) Lijkt me wel vermoeiend ja van die gebroken nachten.

@Hier; Weinig te vertellen, we prikken vrolijk verder. Ondertussen ben ik chago, emo, en nog steeds gewoon... bleh.
    Sorry, ik kan op het moment echt alleen maar klagen. :(
    Slaap slecht, zit niet lekker in mijn vel en ik ben zo bang dat het hem deze ronde weer niet gaat worden.
    Ik was er zo positief over en nu is dat hele gevoel weg, weet niet waarom.
    Ennn we hebben een spinnenplaag hier in huis, :$ gadverdamme. Allemaal zwarte dikke spinnetjes van ongeveer een cm groot, ze komen van buiten door een kier onder de deur die helemaal niet netjes dicht gaat. (met dank aan de woningbouw)
    Wij zijn op het moment de hele dag spinnen aan het pletten. ;)

Share This Page