ja het bubbelgevoel is echt voor op mijn buik zeg maar niet bij mijn eierstokken??? haha anja ja ik ken mijn lichaam ook zo goed!!! hihi en spinnen plaag ieeekkkk ik heb echt zo`n fobie voor spinnen he hahaha
@Cindy; Ja ik heb dus ook een spinnenfobie en ik zit nu op de bank steeds om me heen te kijken of ik iets zie lopen. Durf mijn voeten nog amper op de grond te zetten, want ze springen ook nog eens. Zit nu dus de hele tijd met mijn voetjes opgetrokken op de bank omdat ik bang ben dat er een spin op me springt. Kan je er iets tegen doen, behalve uitmoorden? Bestaan er anti-spinnen middeltjes?
Oh ja dat is ook een optie, een aansteker en een bus deo. Grrr pokkebeesten. Ik moet er echt niet aan denken dat ze hier in mijn huis groot groeien. Dit zijn volgens mijn vriend de jonkies. En die worden groooot. Van die grote, dikke, bruine spinnen. yuk.
ik ben echt zoo bang voor die gekke dingetjes... die vieze poten,dat snelle geloop van die beestjes hahaha
bah anja! nou hopelijk groeien ze niet verder!!! haarlak erop spuiten werkt ook wel! ja is Antwerpen leuk!? ben daar nog nooit geweest! maar dat lijkt me ook erg leuk! wat apart he cindy! maar idd het kan idd wel vals positief zijn , daar had mn gyn mij ook voor gewaarschuwd al helemaal met pcos. maar idd 3x is wel erg toevallig!
Haha jah idd... Terwijl er niets engs aan is eigenlijk, 't zijn gewoon beestjes met 8 vieze kriebelpootjes, een vies lijf en ze lopen veel te snel waardoor het bijna onmogelijk is om ze fatsoenlijk te pletten. Gadverdamme ik hou hier over op, heb echt de kriebels nu lol.
haha anja! succes met al die beestjes! hopelijk zijn jullie snel van die plaag verlost! meiden ik ga naar mn werk!!! ik lees vannacht wel weer ff verder denk ik! Fijne dag allemaal! liefs
@Ella; Ik ben ook nog nooit in Antwerpen geweest hoor. Maar ik heb er zoveel leuke dingen over gelezen, mooie foto's gezien. Het is wel een mooie stad waar ik absoluut een keer naartoe wil. @Spinnenprobleem; Ik ga idd eens haarlak proberen. Moet zo toch nog naar de supermarkt, even zo'n goedkope bus halen. Want ik ga mijn dure Syoss niet aan die beesten verspillen haha. @Ovutesten; Het is wel algemeen bekend ja dat ovutesten en PCO geen goede combinatie is. Heb ze ook een tijdje gebruikt, nou, als ik die dingen moet geloven komt er bij mij altijd een ei aan.
ja maar ik heb nog nooit ovu testen gedaan??? en het gekke is dat ze alle 3 tegelijk posi werden want heb ze tegelijk erin gehouden.. als ze vals zijn vind ik het wel gek dat ze alle 3 vals zijn en zo duidelijk,ik snap er gewoon niks van hoor!!
maar zoals ik het zie meid zijn ze niet allemaal even donker. je hebt altijd hormoon waarvan je een licht streepje krijgt he. de tweede streep moet echt even donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep.....
Ja maar ze zijn wel allemaal van dezelfde urine he Cin en dan is het niet raar dat ze alle 3 dezelfde uitslag geven. Het teststreepje is (op de foto, weet natuurlijk niet hoe dat in het echt zit op je testjes) ook lichter dan de controlestreepjes. En een ovulatietest is pas helemaal positief als de teststreep even donker of zelfs nog donkerder is dan de controlestreep. Ik wil je niet ontmoedigen hoor want ik zou het geweldig vinden als je nu ineens uit jezelf een eitje hebt, maar ik zou toch uitgaan van vals positief.
ja er is er 1 die donkerder is dan de andere testjes.. oh maar ik denk nu niet aan een eisprong hoor!! denk aan heeel iets anders whahahahaha!!! en hier voor mijn neus zijn ze echt donker gewoon
ja dat is het hem net die heb ik niet whahahaha en eerlijk geloof ik daar dus niet in hoor!! net zoals anja gister zei hoezo zou het in een keer wel gelukt zijn whahaha och ja zal wel niks zijn.. maar heb echt gewoon bobbels in me tummy whahahaha