PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hehe wat lekker om het weer zo druk te zien hier:)

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, haha, heel herkenbaar! Ik heb 9 maanden lang geroepen, NOOIT weer, en ik weet dat Ryan net o pmijn buik werd gelegd en ik direct manlief aankeek en heb gezegd "toch ooit nog een broertje/zusje voor Ryan :D".

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hehehe ja ik ben ook flink verslaafd aan het forum. Probeer iedere dag te komen en als ik een paar dagen niet kan ga ik het missen.
    En als ik hier eenmaal ben kan ik niet meer stoppen. :p

@Duchess; Dank je wel. :) Ben zo blij hihi.

@Deb; Nee ik denk ook niet dat buitenstaanders het ooit echt zullen begrijpen.
    Jammer, maar gelukkig hebben we hier elkaar he. ;)

Ben toch altijd wel blij dat ik hier terecht kan.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cin, die HSG krijg je dus toch wel, ondanks dat je al een keer zwanger bent geweest?

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahah volgens mij heb je dat ook al eens verteld idd Deb!! :D Hihi!
    Ben benieuwd hoe ik erover denk na de bevalling. Ik heb zeg maar 8,5 maand geen angst gehad voor de bevalling en nu begint het ineens te komen. Maar joh, ze moet er toch echt uit. :D Whaha.

Idd Cin, gezellig zo he!! :)

Manlief is naar de snackbar. Hoop dat ie opschiet, heb hongerrrrrr.
    We eten nu 5 avonden id week bij mijn ouders, want het was wel erg heavy voor manlief, fulltime werken en het hele huishouden incl eten maken.. zo toch prettiger voor hem!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hij zei na de 3de of 4de keer iui..
    met de nadruk: maaar ik verwacht echt niet dat dat nodig gaat zijn:)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, wel fijn dat je ouders in de buurt wonen en jullie daar dan lekker kunnen eten! Ik zou het niet eens meer redden tot 19.00 uur, en dan pas eten.

@Cin, ik hoop het ook voor jullie meis, het is jullie zo gegund (net als iedereen hier ;)).

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Debby; Mn zusje is idd nog bezig met dr school. Ze woont al niet meer thuis. Weet niet eens waar ze woont. Tis een beetje een vaag verhaal, maar ze is altijd al de rebel geweest van de kids.. Weet verder ook niks van haar hoor. Weet dat dan ze een luie vriend heeft, en nu dan zwanger is. Maar daar houdt het ook mee op.

@Duchess; Hihi, komt dan dichterbij he.. als zelfs de verpleegkundigen al zeggen; tot op de verloskamers! :D Volgende week ben je gewoon mama! :D

@Anja; Grrr... toch niet te pakken gekregen. Wordt je zo moe van he.. zeker als je het gevoel hebt maar een nummertje te zijn :(

@Cindy; Haha, dinis moet je meer klappen geven :D Haha wordt gezellig dan bij jullie :D

Ik had dat gevoel ook hoor, teleurstelling is het niet eens meer, je gaat al nergens meer vanuit.. Maar meis..wel de moed erin houden he!!

@dUCHESS; das wel erg van je nicht :( onverklaarbaar onvruchtbaar maakt je volgens mij helemaal gek :(

Over kindjes; weet het nog niet. Ik wilde altijd graag een dochter, en vriendlief een zoon. Mijn wens is straks vervuld, en heb niet echt de erge 'drang' zoals hij heeft voor een zoon. Snappen jullie hem nog :p

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Tum, ik begrijp wat je bedoelt ;). Maar hadden jullie al wel ideeen over 1 of 2 kindjes? Of meer?

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Ja zoals je zegt idd, ze moet er toch uit he. :) Spannend meid ik ben zo benieuwd!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ben ff onm kijken....

tot zooo...

en auww tumm de eerste blauwe plek heb ik al;) hahahaha

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hij werkt tot 18.00 uur, dus eerder als 18.30 werd het al nooit toen ik nog het eten maakte.
    Heb er niet zon problemen mee, is maar wat je gewend bent denk ik. :D
    Mijn schoonfamilie hebben helemaal geen ritme, dat vind ik nog veel moeilijker haha... eten als je honger hebt. Moet altijd weer wennen als we dan weer thuis zijn met de vaste tijden.

Maarjaz heel fijn dat we bij mijn ouders kunnen. Ze doen nu best veel voor ons. Daar ik niet kan autorijden nu en manlief dus geen rijbewijs heeft.. dus als we weg moeten rijd mijn moeder ook, ze gaat ook mee naar alle controles nu..

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tum ik snap m ook. :p

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad, als je dat gewend bent Duch, dan is het anders. Ik ga nog even met Ryan tv kijken en hem dan op bed brengen.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne avond! Oh ja, morgen heb ik de echo, dus ik kom waarschijnlijk 's middags wel even laten weten hoe het was :D.

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @debby; Tja, ik dacht nooit in aantallen zeg maar, maar gewoon "ik wil een dochter' :p En als het 6de kindje een meisje zou zijn, prima.. so be it :D (zei ik toen hoor, hahaha)

Nu lijkt me een tweede kindje ook wel leuk, maar jongen of meisje maakt mij dan niet meer uit, zou een jongen leuk vinden voor mn mannetje. Maar zie hem ook wel op de bank zitten met zn twee dochters :D

@Dinis; zachtjes met onze cindy he!!!!!! :p

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Debby veel plezier met de echo morgen!

Ik ga er ook vandoor dames, mijn bus komt om half 8 dus ik moet opschieten.
    Fijne avond!

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    succes bij de echo deb!

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Veel plezier morgen Deb! Zal aan je denken dat alles goed mag zijn op de echo. :)

Tumm wat rot van je zusje.. lijkt me niet fijn!!
    En ja joh, gekke gedachte.. volgende week mama.. WHAAA!! Krijg er de kriebels van. Krijg ook te maken met rare paniek-angst-aanvallen haha... word ik wel een goede mama...? Brrrr.. komt vast allemaal wel goed. Maar het is wel erg spannend.
    Haha dan mag ik volgende week hier typen hoe ons meisje heet!! :D

Deb en Cin, fijne avond!!!

Ik zal hopelijk ook zo wel weg zijn! En hoop t voor manlief ook, want er komt me toch een regenbui aan!!! :p

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Is volgens mij heeeeeel normaal dat je die gedachtes hebt hoor! Maar je wordt gewoon een goede mama! Echt waar! :D
    Ik heb een idee over de naam voor jullie meisje, maar misschien omdat ik die naam wel mooi vind (en het een van de weinig turkse namen is die ik ken hahaha :D)

Deel Deze Pagina