hey meiden ik ben weer terug van zonnebanken @tante als het zover is meiss.. zet hem op he` je kunt het @annedore ikke mag 3 mei weer hoe is het met debby nou!!!!!! debbbyyyyyyyyy... ik maak me beetje druk om je meiss... @duch mischien is het gewoon een jengel dagje meiss,kan altijd wel toch. **knuffel*** @hier ik heb steeds meer buikpijn
ik ga even eten!!! kom mischien zo nog even terug meiden xxxxx en veel knuffels en tante zet hem op he meiss
Met debby is alles goed. Ze zit een paar dagen bij haar ouders samen met ryan want manlief is voor het werk een aantal dagen niet thuis. Ze wordt daar lekker verwend. Ze zal deze week niet veel online zijn. Voor zover ik weet is manlief van debby donderdag of vrijdag weer terug. @tante: ik hoop dat ze snel weer komen kijken of er nog meer ontsluiting is. Is trouwens wel te hopen dat de gel zijn werk doet. @annedore: voor ons is het gelukkig erg vruchtbaar geweest. we hebben de mazzel gehad dat het de eerste ronde clomid raak was. Hopenlijk is het bij jullie ook snel raak. Dat is ook voor Cindy en Minnie te hopen. @Cindy: heb je lekker gegeten? Hoe is het verder met je op de buikpijn na? @hier: even een dipje. Kreeg tijdens het koken ineens onverdragelijke buikpijn. Ben maar even lekker op de bank gaan liggen maar het zakte niet weg. Tijdens het eten maar een mok melk gepakt en toen zakte het ietsje. Lig nu lekker op de bank en zal vanavond niks meer doen. Manlief is aan het opruimen. Morgenvroeg naar de VK en morgenmiddag naar de Fontys in Eindhoven voor de laatste keer koekeloere naar de kleine meid. Is te hopen dat ze dan net zo actief is als vandaag. Vandaag namelijk bijna geen moment gehad dat ik ze niet duidelijk heb gevoeld. Ik ga nu afsluiten en kom morgen nog wel even online denk ik (mits dat ik me beter voel). Iedereen nog een hele fijne avond! Liefs Nicky
Heeey meiden!! Nou, gisteren lag niet aan ZP.. maar aan mn lappie.. ding heeft weer kuren.. de hele dag bezig geweest hem weer aan de praat te krijgen.. nu pas gelukt.. Erg he.. kom gelijk hier kijken haha @Duchess; Hoe is vandaag gegaan met Yasemin? En de BV goed op gang, geweldig meis!! @Nicky; Pff... nog "maar' 34 kaartjes die je moet doen.. haha ben blij dat die van ons bijna af zijn. Had alleen een rekenfoutje gemaakt met de lintjes.. kom tekort voor 10 kaartjes.. dus morgen ff bijhalen en dan is het af.. vind 25 meer dan genoeg haha @ANJA: spannend, ik duim morgen voor je!! @Nicky; veel plezier morgen op de echo (bij 36 weken krijg je er ook nog wel eentje, is tegenwoordig standaard) @Minnie; he bah.. moet je nu écht komen? ziek is ziek toch! @ella; wanneer moet je ongi worden? @Tante; Oohh spannend meis.. al wat ontsluiting! @Cindy; Zo.. haartjes verven, zonnebanken.. hot babe @Nicky; voel je, je al beter? geen buikpijn meer? Hier gaat ie verder goed hoor.. zag dat er een paar naar vroegen 't rommelt nog wel een beetje, en de hoofdpijn is er nog steeds.. mja.. wat doe je eraan he.. Morgen op controle.. ben benieuwd
tante wat spannend allemaal!!! heb de hele avond aan je gedacht hoor tijdens mn werk hoop dat het nu wel doorzet!!! SUCCES!!! Anja, jij moet morgen voor FM? spannend!!! ik duim voor je! he ik zie dat je ook nog wakker bent gezellig! ik kom net terug van mn werk.... was wel weer leuk... maar ben altijd blij dat ik weer thuis ben haha Liefs!
tummeltje wat balen trouwens dat je nog steeds zo last hebt van hoofdpijn! hoop dat het snel wat afzakt hoor! sterkte ermee!
en Nicky heel veel succes en plezier morgen bij de VK! leuk om jullie meisje dan weer te zien! hopelijk beweegt ze idd dan ook goed!
Goedemorgen dames! @tum: balen dat je nog steeds last hebt van hoofdpijn. Heel veel succes met de controle vandaag. De echo bij de 36 weken is een liggingsecho neem ik aan? @anja: nogmaals veel succes vandaag. @hier: voel me een stuk beter dan gister gelukkig. Dadelijk naar de vk en vanmiddag de echo. de kleine meid is nu al lekker actief dus ben benieuwd vanmiddag. Ik ga me nu even verder klaar maken (haren doen en tanden poetsen) en dan richting controle. Ik ben benieuwd wat ze te melden hebben vooral over mijn gewicht, ben nu 6.1 kilo aangekomen. vindt het zelf nogal meevallen. er wordt vandaag ook glucose geprikt maar daar ben ik niet zo heel bang voor. Ik kom straks nog wel even online. Liefs Nicky
@minnie en cindy: we volgen elkaar lekker op dus Jullie allebei ook aan de spuiten? @nicky: veel plezier met baby gluren straks! Je schiet al op, zie ik aan je banner @hier: zit gister in collegezaal te wachten, loopt er ineens iemand binnen met wie ik ooit in een klas zat. Enorm zwanger! Ik voelde me ineens zó geconfronteerd En dan moet je dus ook nog vrolijk gedag zeggen en een praatje maken. Voorheen had ik ook al moeite met zwangere buiken, maar het lijkt, nu we eenmaal in de mmm zitten, wel erger te worden. Ik zeg altijd tegen manlief dat ik het anderen enorm gun, maar mezelf ook! En over het algemeen ben ik niet iemand die denkt 'wat oneerlijk dat ons dit moet overkomen', nee ik denk juist 'waarom niet ons en een ander wel?'. Je gunt dit niemand. Maar als ik dan zo iemand tegenkom die trouwt en in no-time zwanger raakt, dan denk ik 'en ik zit elke avond met een spuit in m'n buik en dan moet ik nog maar hopen dat het wat wordt.' En dan heb ik ook nog zo'n supervruchtbare buurvrouw. Die heeft in de ruim drie jaar dat wij proberen zwanger te worden, DRIE kinderen gekregen. En ik? NUL, ZERO, NADA, NOPPES, GEEN. En wel elk jaar naar haar zwangere toeter moeten kijken, hun roze/blauwe versiering moeten aanschouwen en hun babygeluk onder mijn neus zien gebeuren. En het stomme aan het hele verhaal: zelfs mijn moeder is tot 2 x toe in één maand zwanger geraakt! En ik? Mij lukt het nog niet eens in één jaar! Ik ga er vanuit dat men begrijpt dat ik niet boos ben o.i.d. op de mensen die zo gelukkig zijn dat hun lijf goed werkt en dat het allemaal snel wil lukken. Ben eerder boos op mijn eigen lijf en dus op mezelf. Sorry voor het hele verhaal. De maatschappelijk werker moet zelf ook wel eens haar hart luchten Ben ook maar een mensch Groetjes Annedore
Goedemorgen! Echo met 36 weken is niet standaart hoor.. Volgens mij alleen bij overgewicht? Ik zou iig na de 20 weken echo geen echo meer krijgen. En weet wel dat je met overgewicht een extra echo krijgt omdat er dan niet goed gevoelt kan worden hoe de beeb ligt. Maar zie dat Nicky nu met 25 weken een echo krijgt, of is dit dan een pretecho? Nicky netjes zeg 6 kilo! Super!! Daar kunnen ze niets verkeerds over zeggen. Heel veel plezier bij de verloskundige en echo! Annedore, heeeel begrijpelijk meid. Ik herken het echt hoor... Hoop dat jij snel het geluk mee mag maken meid. He Tante, jeetje! Geen weeën meer ook, dat je heerlijk geslapen hebt??? Wat gaan ze nu doen?? Hebben ze nog een keer getoucheerd? Hier opzich een goede nacht gehad. Gisteravond wilde Yasemin zooo vaak aan de borst, dacht ik. Ze was dan iig stil en anders huilde ze. Daarna weer geprobeert haar in haar bedje te leggen maar dat wilde ze echt niet. Wij gingen een film kijken bij ons in bed dus haar er bij gelegd. Daar is ze in slaap gevallen, ik uiteindelijk tijdens de film ook en manlief niet veel later. En toen werd ik om 3 uur vannacht wakker van een jengelende meid! Oeps, had ze dus 6 uur en 3 kwartier niet gegeten sinds de laatste voeding.. Wauw. Dat was niet zo de bedoeling geloof ik haha... Om 3 uur gevoed en vanochtend om half 6 en zojuist alweer. En hoera, ze ligt nu alweer ff in de box en huilt niet! Ik hoop dus stiekem dat het weer over is, niet te hard roepen..haha. Gisteravond ben ik wezen sporten met persoonlijke begeleiding van de fysiotherapeut. Heel leuk en goed denk ik. Dat ga ik nu elke week doen op maandag avond. En vanmiddag moeten we naar de kinderarts, ben benieuwd wat we dan gaan doen/te horen krijgen o.i.d...
geen verdere vordering gister avond.. weeen snel minder en dus heerlijk kunnen slapen, zit nu te wachten op gyn
goedemorgen lieve meiden!! @annedore ik begrijp je gevoel direct!! ik ben wel blij dat ik dat zo nog niet denk,gelukkig ik vind het erg dat het bij ons niet lukt maar ik heb zelf geen problemen met zwangere vrouwen vind het mooi!!! en word er ook vrolijk van haha @tante haha meisje wil echt tot der 18e blijven zitten @duch haha lekker met zijn 3tjes in slaap gevallen meiss mag ook wel hoor een keertje en yess!! hopelijk was het maar een minder dagje gister meiss,omdat ze nu lekker in der box ligt!! @nicky dankje voor het doorgeven van deb dat wist ik nog niet heb ook geen beltegoed dus kan haar ook niet smsen.. heel erg veel succes bij de controle,en heel veel plezier bij je echo vanmiddga meiss 6 kilo lijkt mij ook wel netjes hoor!! @anja vandaag op fm toch meid.. heel veel succes,en ik hoop dat je een mooi eitje krijgt te zien @ella hoe is het met jou??? ben je al ongi??? @miran hoe gaat ie met jou meisss @mp waar ben jeee?????? @hier wiehoooo ik ben ongiiii!!!!! of ja ongi ik verlies nu al roze vanaf vanmorgen,dus hopelijk gaat het nu doorzetten
Hey lieve meiden, Even een berichtje uit het hoge noorden (kan wel op kraamvisite bij tante gaan als ze een dezer dagen nog gaat bevallen ). Ik zit inderdaad een weekje bij mijn ouders, even lekker bijkomen en verwend worden. Arnoud is gewoon thuis hoor , alleen overdag aan het werk. Hij komt donderdagavond hier naar toe en dan vieren we hier Koninginnedag en blijven het weekend dan. Zondag gaan we met z'n drietjes weer naar huis. Mijn vader was gisteren jarig, dus vandaar dat ik het ook wel leuk vond om nu heen te gaan. Ik lees af en toe even bij, maar niet uitgebreid de tijd om te reageren. Dus voor iedereen dikke knuffel vanuit Groningen!
hey debby oh gelukkig gaat alles goed.. ik dacht al er is toch niks,omdat jij de laatste keer je zo licht in je hoofd voelde.. dikke knuffel meiss...
@annadore: heel begrijpelijk dat je zo "denkt". Bij iedereen zijn de gevoelens anders. Op den duur ga je ook zo denken. Knuffel voor jou. @duchess: ik heb me een tijdje geleden aangemeld voor vrijwilliger op de Fontys Hogeschool in Eindhoven, daar zochten ze nog zwangere dames tot 26 weken. Vandaar dat ik nu nog een echo krijg, dit is dus niet vanuit de VK. Wat geweldig dat Yasemin zo lekker doorgeslapen heeft! heerlijk toch?! En alweer lekker wezen sporten zo te lezen altijd lekker. @cindy: eindelijk weer verder met de volgende ronde! Laat die ongi maar lekker doorzetten nu zodat jullie heeeel snel weer verder kunnen en dus weer een ronde dichterbij een wonder zijn. Knuff voor jou. @hier: net op controle geweest. Had de minst leuke verloskundige... en die had natuurlijk wat te zeuren over het gewicht. Ik moest niet naar het totaal plaatje kijken maar ook naar de afgelopen 4 weken hoeveel ik aangekomen was... (die heeft altijd wat te zeuren). Verder was alles goed. HB was 7.2; bloeddruk 125/75; BM hoogte N+2. Kleine doet het goed. Hartje weer gehoord en over 4 weekjes weer terug. Glucose hebben ze niet geprikt weet ook niet waarom maarja, zal wel geen aanleiding toe zijn dan. Hoe is het met de andere dames hier? Liefs Nicky
Hihi, beetje verkeerd begrepen, dacht dat arnoud weg was voor het werk maarja kan gebeuren dat iemand het niet helemaal begrijpt
ja er zitten altijd wel wat mindere vk ertussen toch 6 kilo is netjes meiss... ja ik mag nu nog niet beginnen met spuiten op cd 3 moet zoiezo nog wachten tot ik maandag de uitgangsecho heb gehad hopelijk zit er dan al iets van een beginnend eitje jij ook dikke knuffel meis
Ik ben ook hartstikke tevreden met 6 kilo. Sommige dames in het augustustopic zitten al tegen de 10 kilo of meer dus mag niet klagen en dan doen we dat dus ook niet! Ik ga voor iedereen duimen die een echo oid heeft de komende dagen dat er maar iets moois mag zitten. Iedereen heel veel succes.