duchess hihi wat een dilemma! zou gaaf zijn als je ze beide kunt kopen!!!!!! Tummeltje , ja idd zeg! het schiet echt al op!!!! SPANNEND!!!! jullie zullen er wel naar uit zien! Debby lekker he in de tuin! heb er net de ook hele tijd gezeten! heb net mn haar gesteild! (tja heb niets anders te doen haha) lijkt wel apart hoor! normaal heb ik altijd krullen
lekker bol mopke nicky ella ik heb dus ook echt uber krullen hahaha ben er ook echt trots op op mijn haar.. als ik ze stijl haha binnen een half uur krullen ze weer,heb al 3 verschillende stijltangen gekocht en alle 3 hetzelfde whahhahaha
oh ja duch zie je nu die echo van nicky daar ligt beebje ook met haar neus tegen de rand aan haha is toch claustrofobisch zo!!! dat is wat ik bedoelde met zielig hahahahha
ja leuk zeg! ik heb niet veel krullen , maar als ik er echt mousse in doe dan heb ik behoorlijk wat krullen idd! ik ga ook wel eens krul-knippen , en dat versterkt het ''krul effect''. ik borstel ze vaak er wat uit , maar soms vind ik het wel erg leuk zoveel krullen!
ella borstel jij???? dan breken ze toch af als je borstelt krijg je niet je echte krul effect whahaha ik wist dus niet dat ik krullen had he` deed ook altijd borstelen met een hoop gel erin enzo.. toen deed ik dat dus een paar dagen met een afrokam of permanentkam en wow een hele bos krullen kreeg ik ervan hahahaha
hahha ella dat neusje zie ik op die echo van nicky whahahhahaha die zit helemaal tegen de rand aan toch!!!
niet echt borstelen , maar meer kammen idd! (dat bedoelde ik) haha maar nu is het steil! ik herken mezelf haast niet eens hihi
ja haha ik zie het ook! EINDELIJK! maar weet nooit zo goed hoe ik zo echo moet bekijken! vandaar dat ik het eerst niet echt zag...
nope hahaha was ik aan begonnen vorige keer,en toen viel de computer uit.. ja om dan weer alle 100 foto`s erop te zetten vond ik een beetje gekkenwerk hahahaha
haha 100 foto's!!! tja das ook wel erg veel zeg! ik heb er 3 op staan hoor!! en je kunt er ook 1 op zetten!?