ella ik weet niet of je het zo goed ziet hoor!!! ik heb niet echt een goeie foto van mijn krullekes heb deze foto helemaal bijgeknipt
in goeie of slechte zin hahahahhaha ja die hele foto zal ik er maar niet opzetten (met handboeien hahahaha) was de eerste foto die dinis van me kreeg voor we elkaar dus gezien hadden
hahahha zo ik ga even beginnen met het eten hoor heb honger en ga echt niet wachten vandaag tot 7 uur hahaha
trouwens we hebben eergisteren erg slecht nieuws gehad. mn schoonvader heeft toen te horen gekregen dat hij longkanker heeft.... 1 long is al helemaal kapot. ze weten nog niet of er uitzaaiingen zijn , maar het ziet er niet goed uit. volgende week zaterdag zullen we er heen , maar zal zo eerst even kantoor bellen of ik dan wel vrij kan krijgen! hij woont trouwens in brabant , dus dat is voor ons een hele trip , moet ik wel ff vrij hebben he!
oh ella dat is wel heel erg slecht nieuws he meiss ik heb er geen goede ervaring mee met longkanker,maar wil je wel heel erg veel sterkte toe wensen meiss.. ook voor je man natuurlijk is niet echt leuk nieuws nee!!! dikke knuffel meiss...
dankje cindy! ja ik heb zelf ook geen goede ervaringen met longkanker (de afloop dan) we hopen maar op het beste!! we kunnen zelf ook zo weinig doen, dus dat is dan wel weer lastig. owww lekker brocolie! weet je waar ik ook wel zin in heb!? pizza!