haha jammer! zo druk joh met opruimen!??? hoop dat het bijna klaar is! ik ga zo maar weer ff de tuin in!!! doeidoei!!
ik heb dat ook in de zon. zelfs met factor 50 verbrand ik nog.......en dan staan ook echt de blaren erop. weet je wat helpt als je erg verbrand bent? heel gek hoor maar doe maar eens wat schijfjes komkommer erop leggen.....erg verkoelend en kalmerend. ze zeggen ook weleens dat yoghurt zou helpen. en toen we een aantal jaar geleden in portugal waren en ik de blaren op mijn rug had staan heeft mama er idd yoghurt opgesmeert. en dat werkt ook.
Ik lees mee vandaag. Hier een goede regeldag, meisje heeft al 100 x aan mn borst gehangen voor mn gevoel en wil alleen bij mij in slaap vallen. Typen met 1 hand kan ik niet goed dus vandaar dat ik alleen meelees vandaag. Tot snel!
heey meiden.. sorry.. ik kom hopelijk snel weer.. zit al de hele dag weeën weg te zuchten.. momenteel komen ze om de 15 minuten, vriendlief zegt net zelfs al 12.. heb totaal geen tijdsbesef dus het zal allemaal wel.. ik laat zsm wat horen .. hoop dat het geen vals alarm is knuffel voor iedereen!
duch gaat het nog met 1 hand ik vind het zo leuk om te lezen dat yasemin nu echt gewoon aan de borst krijgt je wilde het heel graag en nu is het je toch gelukt echt de aanhouder wint meiss!!!! is het allemaal wel te doen alleen,als je manneke is werken? of vind je het toch best druk,ik denk dat je nu wel extra van yasemin kunt genieten toch!! ohh ik heb eindelijk weer een beetje zenuwen gevoel voor maandag,ik hoop dat alles er goed uit ziet zodat ik weer verder kan hoor!! maar deze 2 weekjes waren wel lekker ik heb echt kunnen ontspannen,en een keertje nergens aan hoeven denken. @ella heb je al ongi gevoel???
Nou...alsof de misselijkheid nog niet voldoende was, nu ook een schimmelinfectie erbij . En ik kan je vertellen, jeuk down under is zooooo erg!!! Bah, bah, bah. @Minnie, ik zou voorlopig ook even ziek blijven bij je avondbaan meis, kijken wat ze gaan doen. En spannend dat je weer begonnen bent, ga hard voor je duimen deze ronde! Misschien dat je net iets geraakt had, dat het zo'n pijn deed? @Ella, veel plezier met de kids! @Miranda, jeetje wat een verhaal van je broer zeg! Kan me voorstellen dat je wel schrikt zeg. Heel veel sterkte voor hem. @Tante, jeetje meis...het gaat allemaal niet van een leien dakje . @Tum, oh meis, spannend. Mijn mobiel heb ik bij me . @Cindy, haha grote schoonmaak, lekker hoor! @Duch, misschien heeft Yasemin ook last van de warmte?
Hé dames, Hoe is het met jullie allemaal? Even een ego berichtje vanuit mij. Hoop snel weer uitgebreid te kunnen reageren. Vandaag is een zware klote dag. Heb ontzettend veel last van mijn bekken heb wel een speciale band hiervoor maar die werkt ook niet optimaal. ik ga de komende dagen heel erg rustig aan doen, vanavond dus ook niet zwemmen, anders had ik nu in het water gelegen. Iedereen nog een fijne avond en ik hoop morgen even online te komen. Groetjes Nicky
@Cindy; Lekker bezig geweest met opruimen en schoonmaken zo te lezen! @Debby; Ai een schimmelinfectie. Dat jeukt zooo hard idd. Sterkte ermee. @Tummetje; Ben benieuwd.... Succes meis en als het doorzet, zet 'm op, je kunt het! @Tante; Nog steeds geen beeb bij jou..? Hoe lang laten ze je nog wachten als dit allemaal niets doet? @Ella; *doet nog een Ellawordtongidansje* Hoop dat het snel komt... @MP; Waar ben je, gaat alles goed? @Heidi; Jammer dat je niets meer van je laat horen.. Ben wel benieuwd hoe het met je gaat. @Miranda; Irritant zeg lijkt me dat zo'n zonneallergie. Verbrand wel heel erg snel maar gelukkig niet met bultjes enzo. @Minnie; Nieuwe ronde nieuwe kansen..! Ik duim extra hard voor je nu. @Nicky; Balen zeg dat je zo'n last van je bekken hebt. Doe rustig aan! Jammer dat je nu niet kunt gaan zwemmen. @Hier; Nou, vandaag mochten we weer naar de gyn. En... slecht nieuws. Ronde weer afgebroken, zaten nu 7 eitjes aan iedere kant, allemaal rond de 14mm nog steeds dus ze waren niet gegroeid, maar ook niet geslonken of wat dan ook. Er was gewoon helemaal niets mee gebeurd. Mannetje kon niet mee vandaag, kon geen vrij krijgen en toen ik hoorde dat we weer moesten stoppen voelde ik me toch echt wel even k*t omdat hij er niet bij was. Heb echt even zitten huilen in de kamer bij de gyn, schaamde me dood... Nu, 2,5 week wachten of er uit zichzelf een ongi komt, gyn ging er niet vanuit. Als ik niet ongi wordt mag ik weer aan de Duphaston, heb al een receptje meegekregen dus het gaat deze keer iig niet weer 2 maanden duren. Dan op CD3 weer beginnen met Puregon in een minder hoge dosering. Hoe dan ook, voel me even goed kl*te. Als ik er de komende dagen wat minder of niet ben, komt dat omdat ik me eventjes terugtrek... Ben er op dit soort momenten zo ongelofelijk klaar mee he. Niet in de zin van willen stoppen met behandelingen, maar gewoon, waaarom moet het nou zo moeilijk... Heel verhaal zo te zien, naja, moet het ook even kwijt.
Zo, yasemin ligt ff bij papa voor zolang het gaat...haha. Cin, ik ben ook echt heel blij (en best trots) dat ze nu toch zo goed uit de borst drinkt! En het is zeker te doen hoor! Zon dag als vandaag is wel erg vermoeiend maar tja, dat is nou eenmaal zo he? Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt Cin! Deb, het is echt een regeldag merk ik wel. Is ook normaal met 3 weken zei de kinderarts al. En ooh een schimmelinfectie is erg klote. Gelukkig dat je er snel achter bent. Ik heb 7 weken ermee gelopen tijdens de opnames omdat ik dacht dat t door t toucheren en de vele echos kwam. Was toch een infectie en met een week over. Grr. Sterkte!!! Is echt zoo vervelend. Nicky wat klote dat je zon last hebt meid! Watvoor band heb je precies als ik vragen mag? Anja lieverd, heel veel sterkte meid! Kan me voorstellen dat je het ff helemaal hebt gehad.. Dikke knuffel voor jou! Pfff wat vermoeiend dit zeg! Ze ligt echt zoooveel aan mn borst. Echt een regeldag. Mijn borsten voelden al slap aan namelijk. Als ik niet van regeldagen zou weten, zou ik denken dat ik geen melk meer had! Hopelijk krikt ze op deze manier mijn productie genoeg op en gaat dat een beetje snel. Want het is erg zwaar, ze is elke keer 5 tot 10 min stil en ligt dan vervolgens weer 20 tot soms wel 40 minuten aan de borst. Maar begin nu al wel verschil te merken, ze worden alweer wat voller. Wel erg vermoeiend en ik hoop dat ze straks wel geod gaat slapen. Maar dat moet toch wel, want ze is inmiddels alweer zolang wakker. vanavond is ze lekker met papa onder de douche geweest voor het eerst, vond ze heerlijk!! Morgen komt er als het goed is een minimonkey draagdoek binnen. Die heb ik gekocht voor momenten zoals deze. Een draagdoek trok me in eerste instantie helemaal niet maar nu ik zo de hele dag met haar op mn arm loop leek het me toch wel erg handig.... Alhoewel, ik heb geen idee of er uberhaubt post is met koninginnendag, zal wel niet. Dan wordt het zaterdag. Ze is alweer aan t jengelen, de uiers kunnen weer uit de kast!!
goedemorgen lieve meiden @debby oh lijkt me idd heel erg vervelend een schimmelinfectie,ik hoop dat het heel erg snel weer weg is meiss.. dan is het al zo warm en de hele dag jeuk die combi gaat ook al niet goed samen he`.. knuffel meiss.. @nicky jammer dat je niet kunt gaan zwemmen meiss.. maar mischien had je wel minder last gehad tijdens het zwemmen? @anja neeee meiddd. ik vind het zo erg voor je,kan me ook echt vorstellen dat je nu even erg baalt meiss.. dikke knuffel voor jou... @duchess hoe gaat ie vandaag???? ik hoop dat het allemaal erbij hoort meid.. komt vast en zeker helemaal goed bij jou.. ik heb er alle vertrouwen in hoor @minnie en bijtjes weg meiss @annedore vandaag fm toch??? @hier pff het is warm in huis zeg,en ik durf me raam boven niet meer open te laten bang dat er spinnen binnen komen hahhaa.. gister hadden wij ook weer iets hier,er staat hier achter bij de buurvrouw een boom waar ong 3 weken geleden een hoop hommels op af kwamen,nou gister en eergister hebben we dat ook wel geweten als je achter op de plaats keek bijons was het helemaal wit,het leek wel of het sneeuwde,allemaal pollen zweefde er door de lucht,nu hebben de achter bewoners erover geklaagd bij de buurvrouw.. of ja geklaagd ze vonden het gewoon niet fijn ze konden zo niet bbqen buiten zonder dat die witte pluisjes op het eten kwam,dus hebben ze gister die boom eruitgehaald echt het was hier gister gewoon wit van de pluisjes buiten. ik zei tegen dinis het lijkt wel of het sneeuwt die mannen die die boom eruit haalden zeiden,we keken rond 3 uur naar jullie huis en er was gewoon bijna niks te zien zo veel en erge pluisjes zweefden er rond,en we waren het er gewoon mee eens dat die boom eruit moest... ja nou een hoop onzin zo vroeg in de morgen hahahhaha
Heeey meiden!! @Miranda; Zo.. schrikken van je broer zeg! @Tante; Nog steeds BIB Werkt het homeopatisch middeltje een beetje of heeft dat ook geen effect? @minnie; Jeej, hopelijk straks van die bijtjes af! Brrrr! @Debby; Ohh bah.. ze moeten je wel hebben he met kwaaltjes en ongemakken Krijg je er een kuurtje voor? @Nicky; Aaah gatsie, zoveel last van je bekken @Anja; Ohh nee, had zo gehoopt dat er iets veranderd zo zijn Dikke knufff, vind het zo rot voor je @Duchess; Haha, je kan er zelf igg grapjes over maken toch uiers uit de kast haha @Cindy; Fijn dat die boom weg is.. shaslick met pluis.. jammie.. Nou.. zoals jullie zien.. tum is er weer. Helaas zonder beeb, zoals ik verwacht had.. mja.. je hebt toch een beetje hoop als je al aan het begin van de middag weeën krijgt, en ze 's avonds nog steeds bezig zijn. Er leek regelmaat in te komen, steeds om het kwartier en later korter, maar het zwakte tegen 23:00uur weer af en heb een weeloze nacht gehad. (nooit gedacht dat ik dat erg zou vinden.. haha) En weer zo heftig als de vorige keer, overgeven, duizelig.. ik vraag me echt af of dat normaal is??? Baal dr best van.. vind pijn hebben niet erg, als het maar ergens goed voor is of als ik resultaat zie. Misschien heb ik wel verweking ofzo.. mja.. hoe kom ik daar zelf achter.. niet dus Sinds een uur of 7 begint het rommelen weer, dus we zullen wel zien wat er gebeurd vandaag
Cin regeldagen zijn idd normaal als je borstvoeding geeft, dus dat maakt me een stuk minder onzeker! Volgens mij is het vandaag ook alweer afgelopen. Ze heeft om kwart voor 8 voor t laatst gegeten en ligt lekker in de box nu. Moet soms ff het speentje geven maar dan is ze ook stil. Hier is het ook zo warm in huis, bah! Gisteravond 25 graden. Dat wordt nog wat. Vorige zomer hebben we het dagen 32-33 graden binnen gehad...aaah. En wat fijn dat die boom nu weg is zeg!! Tumm ja de lol er maar in houden he! Het is nou eenmaal zo dus kan kiezen, verdrietig en chaggie gaan zitten doen omdat t zwaar is of de lol er maar gewoon in houden en hopen dat het snel weer over is. Maar trek t echt niet altijd zo goed hoor, had goed geslapen, scheelt een hoop. Haha. Wbt de weeën, ik werd ook altijd kots misselijk bij de weeën toen ik opgenomen was. Ook duizelig. Maar uiteindelijk bij de bevalling heb ik van dat allemaal geen last gehad, zo raar. En het is niet doorgezet, maar vaak doet het wel wat hoor! Hoe meer voorwerk, hoe makkelijkere bevalling zeggen ze vaak he? Sterkte! Ik hoop dat t doorzet voor je! Ben benieuwd hoe hetm et Tante is!!! Moet telkens aan mn gyn denken. Die zei toen tegen me, je kunt wel schudden aan een appelboom maar als de appels niet rijp zijn vallen ze niet... Daarmee bedoelde ze ook t inleiden, dat als t lichaam er niet klaar voor is, het ook niet gebeurt! Hoop voor Tante dat er nu toch verandering is!! Gaan jullie nog wat speciaals doen vandaag? Ik heb vanochtend t huishouden al gedaan. En strakjes ff kijken wat ik ga doen. Papa is werken in de winkel en daar is een groot festival dus ga daar denk ik wel ff heen. Even kijken of er iemand zin heeft om mee te gaan, mijn moeder ofzo... Anders loop ik zo alleen.
het is queensday en ja hoor.......het is kloteweer......grrrrr wilde vanmiddag lekker op een terasje gaan zitten maar dat gaat m niet worden vermoed ik zo........ @cindy: sneeuw in de lente haha grappig. hoop wel dat beestjes nu weg zijn! @tummetje: balen meid dat het gisteravond weer is afgezwakt......maaaaar het is weer een beetje aan het rommelen....zet m op he.... @nicky: zit stil en bibber jij! niks doen de komende dagen! wat heb je dan gedaan dat je nu ineens last hebt? @anja: neeeeeeee weer een ronde afbreken. jeetje dat is echt balen zeg! dikke knuffel! @duch: uiers uit de kast??? haha. heb je ook verschillende designs voor de leukigheid haha. grapje. @rest: dikke knuffels!
en nu is er bij ons in de straat vanalles te doen voor de kids en nu regent het al de hele tijd.......zo zielig!
hey hey meiden @tumm ohh dus je bent je echt aan het voorbereiden op de bevalling!!!! spannend hoor!! ik hoop dat het of blijft rommelen en beeb komt,of dat het stopt en je een beetje beter voelt en beeb wil nog ietsjes langer blijven zitten @duch ja haha uiers uit de kast,en ja eindhoven is wel heel leuk met koninginnendag wij doen dit jaar niks we gaan lekker op t kijken wat er gebeurt of hoe gezellig het is.. me moeder komt vanavond weer thuis.. joehoeee hahahha @minnie hoe is het me tjou meiss ondanks de regen?? hier regent het nog niet gelukkig
@cin: fijn dat je mams weer naar huis komt. bij ons drupt het zo af en toe en het waait echt hard.....al die kindjes staan beteuterd te kijken naar de spelletjes die steeds wegwaaien.....