ja waaien doet het hier wel heel hard het scheelt ook zeker 10 graden met gisteren.. ja die kindjes zielig he,die hebben er altijd zoveel zin in.. en dan heb je dit weer weer blegh..
echt nederland...........als we vandaag de staatsloterij winnen dan gaan we mooi verkassen naar de bahama's haha
Hey allemaal. Even een sip ego berichtje Gisteren FM gehad. Eitje was niks gegroeid. Nog steeds 10 mm Nu Gonal opgehoogd naar 75 en vrijdag 7 mei weer FM. Bij dr. Ruis dit keer. Net voor het eerst sinds jaren weer eens naar de rommelmarkt geweest, vooral om manlief een plezier te doen. Maar heb echt wat mooie dingen op de kop getikt! Voor 13 euro hebben we: Nijntje boxkleed Nijntje muziekmobiel Nijntje boxspiraal Babybadje met standaard en allerlei accessoires. En alles nog helemaal in goede staat en zo goed als nieuw!! Alles ook schoon, maar ga het zelf nog wel even wassen en met de stoomreiniger bacterievrij maken Ik hoop dat we het snel mogen gebruiken En voor een euro een hele doos met lampionnetjes voor waxinelichtjes. Die hang ik in de gouden regen als ik mijn afstudeer-tuin-feest geef En ik maar denken dat er alleen maar ouwe, afgerotte meuk te vinden is op de rommelmarkt Dus, vandaag weer een leuke dag. Maar gisteren was ik heel verdrietig. Dit had ik niet verwacht Fijne Koninginnedag nog meiden! Groetjes Annedore
annedore, nu gaat het eitje wel doorgroeien hoor!! met de 75eh en volgende keer bij dr ruis hoelang spoot je nu de 37.5 ik spuit dat altijd 7 dagen en dan meteen ophogen naar 75. en dan groeit er dus wel een mooi ei.. nu gaan we meteen met 75 beginnen wat is het stil hier????? tante is er nog nieuwss????? tumm hoe is het bij jou meiss???
Minnie wat zielig voor de kinderen! Annedore, balen dat het eitje niet gegroeit is zeg! En dat is echt geen geld! Wat goed! Rustig hier zeg!! Ben benieuwd hoe het met Tante en Tummetje is... Net met mams weg geweest. Heb wat nieuwe kleding gekocht en een paar van mam gekregen. Had nl echt niets meer dat nog past!! Had tijdens de zwangerschap veel aan in combinatie met een buikband, maar om dat nu te doen als je niet meer zwanger bent... Dus heb wat leuke dingen gekocht! Ben er echt super blij mee.
Ik heb 6 dagen 37.5 gespoten. Nu dan 7 keer 75. Dus, ben benieuwd vrijdag. Durf eigenlijk nergens meer op te hopen. Stom ei. Ga nu ff lekker naar vriendin. Groetjes!
annedore meidd. echt die gaat nou een groeispurt krijgen,maar ik snap je wel hoor!! ik had dat de eerste keer ook dat het eitje niet gegroeid was en moest ophogen,.. maar nu was het al 7 cyclussen standaart voor mij beginnen met 37.5 en dan ophogen naar 75eh.. dikke knuffel meidd.. @duch haha ja je zou nu wel weer veel kilo`tjes kwijt zijn toch meid.. hoe is het met het vloeien??? mijn schoonzusje had dat maar 2 weekjes en daarna was het weer weg.. ik ben ook weer ongi af hihi 4 daagjes heerlijk
Ik ben nu 13 kilo kwijt. Maar ik zal nooit t zelfde figuur terug krijgen als voor de zwangerschap, dat weet ik zeker. Dus die broeken enzo die passen echt niet meer. Had toen xs of s, en vandaag 2 truitjes zelfs in L, de rest M. Wel ff wennen hoor... Lekker dat t alweer klaar is! Ik vloei nog wel trouwens, maar niet veel meer.
duch maar jij bent toch zo`n lekkere fanatieke meid dat krijg jij er toch nog wel vanaf meis. het is nu ook pas 3 weekjes na de bevalling natuurlijk he.. komt helemaal goed meid
Ja we zitten pas 3 weken na de bevalling maar eigenlijk wil ik niet eens hetzelfde zijn als voor de bevalling! Toen was ik nl wel erg dun hoor! Dus wil die broeken niet eens meer passen van toen (zaten toen al strak) Maar ga zeker wel mijn best doen om er nog wat af te krijgen, dat absoluut.
Nog geen beeb, vandaag lekker naar huis geweest op verantwoording van de gyn (me eigen is appart voor ons naar het zkh gekomen), om n plannetje te maken. We gaan morgen of overmorgen een infuus proberen en maar kijken of dat effect heeft. Me lichaam heeft niks met die gel, ik reageer zowiezo bijna nooit op medicatie en de raarste dingen helpen bij mij altijd.. Dus ja ben gewoon vreemd.. Meisje was in ieder geval n pond gegroeit das een goed teken..
dikke knuffel tante! en wel fijn dat je vandaag even thuis bent geweest. misschien moet je wat rare dingen proberen inderdaad. ananas schijnt weetjes op te wekken en kaneel.....of sex.......en verder blijf ik voor jullie duimen dat het infuusje wel wat doet! fijne avond allemaal en tot morgen!
heb alles al geprobeert niks helpt hoor haha.. seks lukte al niet maar nu al helemaaaaaaaaal niet meer. Die benedenverdieping van me is helemaal kapot van al het gepor gepog en gewurm in die muts. Kan niet eens normaal lopen.. Fijne avnod
hey mmeiden.. hoe gaat ie hier????? heeft iedereen genoten van koninginnendag gisteren? @duch ik weet ook zeker dat je het kan meid @tante nou nog geen beeb??? dat duurt lang ahhaha @minnie hoe gaat ie meiss.. @anja hoe is het nu me tjou? @debby meid voel je je weer wat beter nu??? @miran hoe gaat ie met jou en alyssa. @ella heb je het leuk gehad met je oppaskindjes?? @tumm bij jou ook nog rustig meid,of ben je ondertussen bezig of al mama geworden? @nicky hoe gaat ie nou met je bekken? @iedereen hoe gaat het met jullie allemaaallll???? hahahaha @hier heb nu wel een beetjezenuwen voor maandag hoor ook omdat we deze keer met een hogere dosis gaan beginnen,ben benieuwd wat deze ronde ons gaat brengen..
@cindy: hier gaat het wel goed. ben wel beetje moe steeds van de gonal maar verder. dinsdag weer een fm en dan zal het wel ophogen worden weer. vind het allemaal weer heel spannend! wat ook is dat is dat ik nu geen last heb van een trekkerige rechtereierstok. de vorige ronde begon dat al een week voor ik ongi werd en heeft geduurd totdat ik een week na mijn eisprong zat.......en heb er nu helemaal geen last van.......
volgens mij blijft het ook elke keer spannend hoor je lichaam doet eigenlijk toch zo`n beetje wat ie zelf wil he!! ik duim al voor een mooi ei of eitje/s meid.. en dat dit gewoon jou ronde gaat worden,je hebt het echt verdient hoor!!!
ja wel goed eigenlijk,soms komt er een keertje in mijn hoofd dat het toch best wel eens een keertje raak mag zijn nou he`. maar toch heb ik er wel de volle vertrouwen in,maar het is zo moeilijk om dat te blijven geloven.. voor de rest gaat het hier goed haha!! wij blijven gewoon lachen