Nee, hij durft hem niet vast te pakken. Mijn moeder wel, die pakte 'm met haar blote handen, brrrrr, mij niet gezien hoor . Heb ook last van hooikoorts, heel erg, maar mag geen medicijnen hebben vanwege de zw.schap .
is dat niet een prenatale depressie?? hoezo denk je dat je dat hebt deb?? ik denk dat het alles bij elkaar is meiss.. ik hoop echt superhard dat je snel op die wolk kunt klimmen meiss..
Oh, ik wist niet dat dat bestond Cin . Nee hoor, denk niet dat ik dat heb, maar soms...zoals vandaag...bah, ik ga het liefste slapen en wordt pas wakker als ik bevallen mag of liever nog daarna .
ja het zijn een van de zovele slechte dagen toch!!! is er ook niet iets meiss waar je je gedachten op kunt zetten een hobby of iets.. of zwangerschapsyoga of zwemmen gaan doen..
Ik zou wel graag iets willen gaan doen, maar overal word ik misselijk van . En ik ben gewoon zoooo moe, wil eigenlijk alleen maar slapen . Vind het moeilijk om voor Ryan te zorgen, om leuke dingen te doen, baal er gewoon van . Maar er zijn zoveel die met mij zouden willen ruilen, PJ groeit goed, dus wat heb ik te klagen...
Ieeeeeeeee een kikker.. baaah die zitten hier ook (we hebben een vijver) Hoop zo dat de hond ze niet spot en ze mee naar binnen neemt.. Vriendlief is er ook geen fan van.. dus 3x raden wie hem dan mag vangen *blegh* @deb; ohh echt, kan dat al vóór de geboorte dan? Wel logisch eigenlijk als je er over nadenkt.. Komen de symptomen overeen? Iets raars; mn buik is gekrompen.. ?? In ben weer bijna plat.. beeb zit er nog steeds in
meid maar het draait nu niet ALLEEN om kleine pj he`.. jij moet je ook lekker in je vel voelen zitten.. ja ik weet het eigenlijk ook niet,heb je nog medicijnen gehad van de dokter,of werken die nu echt niet?? witte geroosterde amandelen of zo..
@Tum, ach...als je symptomen wilt zien overeenkomen, dan kan dat he . En je buik gekrompen???? Hoe kan dat???
Witte geroosterde amandelen??? Waarvoor??? Ik heb een kuurtje voor de schimmel gekregen hoor, maar dat duurt vaak wel even voordat dat helemaal over is bij mij...
Oooh voor de misselijkheid...nee, ik had medicijnen, maar die werkten ineens niet meer. Dus ik ben daar maar mee gestopt. Ik ga maar even richting bed, vanmiddag wil mijn broer naar het dorp. Fijne dag allemaal!
@deb; ja..dat is ook wel weer zo.. net zoals horoscopen.. ik ben er nog steeds van overtuigd dat die grote geldprijs op oud en nieuw voor mij had moeten zijn.. maar helaas
oh lekker door het dorp heen is ook wel fijn soms he`.. debby een hele fijne dag meiss en ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen.. @tumm is ze nu helemaal ingedaald dan?? omdat je buik plat is
Vergelijk deze eens met die laatste uit mn album.. Dat is natuurlijk wel een uitsnede, dus moeilijk te vergelijken.. maar ben mn bolletje kwijt klein he.. meer dan 37 weken
haha ja die is echt veel kleiner???? wat gek he... hey meissiee waar ben jij gebleven haha ze is verstoppertje aan het spelen..