Hij had me gemaild dat het een advies was, en als het niet ging, dan misschien een andere dag en ga zo maar door. Maar....nu kreeg ik vandaag van mijn werk een mailtje dat ze het advies willen opvolgen en dat ze "verwachten" dat ik er volgende week weer ben . Moet daar nog op reageren .
nou waar zijn die nou mee bezig?? het is toch te begrijpen dat als je zo ziek bent dat het gewoon niet gaat!!! kom op zeg,beetje medeleven had ik wel verwacht hoor, ja en wat moet je daar weer op reageren he`,is altijd zo lastig ik mag trouwens morgenvroeg op een gesprek komen,voor op basisscholen te poetsen s`ochtens van half 9 tot 12.00uur morgenvroeg om half 10 moet ik bij de ster (schoonmaak) komen,ze belde me toen ik in de ikea was.. ik denk dat ik het gewoon doe,als ik mag beginnen is toch weer 18 uurtjes in de week en ben s`ochtends weer thuis en wanneer funnies me uitnodigt ofzo ga ik ook gewoon,en mischien kan ik het een beetje samenvoegen hoe of wat!
Ik zou het ook zeker doen hoor Cin! Dan ben je in ieder geval bezig, en als je bij Funnies wel fulltime kunt werken, kan je dat altijd nog gaan doen.
ja was parttime of fulltime kan nog kiezen ook.. maar meiss ga je wel weer gewoon werken dan? denk wel echt aan je eigen he`. je kan niet in een keer van alles gaan doen weer toch.. ze horen er eigenlijk gewoon begrip mee te hebben,maar tegenwoordig is dat bijna nergens meer te vinden he` BEGRIP!!
Ik ga het vanavond even met Arnoud bespreken, maar ik denk niet dat ik het al red zeg maar. De misselijkheid is nog steeds aanwezig en vandaag ook alweer 2x overgegeven. Dus de zetpillen helpen wel iets, maar nog niet zodat ik weer alles kan.
ja daarom,om elke keer naar de wc te rennen is al niks,en omdat je denk ik nu ook veel minder energie of fut ervoor hebt.. ja ik zou dan zo`n fluit zijn om daar heen te gaan en ze laten zien dat het niet gaat,stel nu dat je moet overgeven je kan toch niet zomaar wegrennen of wat dan ook!! en je hebt het gewoon nu even niet toch!! als je al niet lekker in je vel zit,voel je je daarna nog slechter mischien.. maar het kan ook wel dat je juist een beetje afleiding hebt dan! ja idd is het wel lastig zo ja, je gaat dan ook al met tegenzin heen.
Idd cin dat wilde ik net zeggen... ik zou denk ik gaan en ze met eigen ogen laten zien dat het niet werkt!! Maar wel heel erg vervelend zo Deb.. Wbt de weeën.. ik heb ze al vaak regelmatig (vandaag gelukkig niet) om de 4 a 5 minuten. Mijn baarmoeder reageert niet goed op de weeën. Een ander zou er op kunnen bevallen bijvoorbeeld. Maar bij mij moeten ze sterker worden en ik neem aan dat daar meer pijn bij komt kijken. Enne ja die ruggeprik die houd ik zeker in gedachten..... Cin wat fijn dat je morgen op gesprek mag komen, heb je in ieder geval iets!! Hopelijk wordt je ook aangenomen! Mams was net hier.. we hebben ons bed omhoog gezet. Zou willen dat ik dat veeeel eerder gedaan had.. ivm bekken is dat zoveel fijner!!!! Maarja het staat nu. Heb even uitgejankt bij mams.. bah wat voel ik me rot..pffff. Mam zei.. morgen zullen we wel horen hoe en wat.. wie weet zeggen ze wel ach, we doen het vandaag wel!! Whaha.. maar dat zal wel niet voor t weekend,.?!?! Ben wel erg benieuwd....
ja dat zal wel onverwachts zijn dan he`.. wel mooi begin van het weekend toch meiss dat bed omhoog he,is dat verplicht? ik ben dan weer bang dat het gaat doorzakken ofzo?? wij hebben zo`n wit ijzeren bed. met gewoon 5 poten zeg maar ben altijd bang dat ie doorzakt whahaha
Ja dat is verplicht voor de kraamzorg. Maasr het is voor jezelf ook echt fijner. Wij hebben ook een bed met ijzeren frame. Maar het staat net zo stevig als op de grond.
oh ik ga even het laatste stukje van atwt kijken tot strakkies meidenn.. deb geniet van je echotje meisssen als er iets is je kan altijd pben hoor!! duch doe je rustig aan,als er iets is wat je kwijt wil,ook jij kan me altijd pben he`
ja ik weet niet ik heb het nooit zo op bedden gehad denk ik whaha ben een blok zenuw in bed zo bang dat hij inzakt haha terwijl je nooit zo hard kan vallen lijkt me
Haha met die klossen eronder is het best hoog. Haha. Ik ben ook atwt aan t kijken.. echt erg zeg... whaha heb dat nog nooit van mn leven gekeken en zit er nu echt in. Maar kijk t eigenlijk altijd sochtends.
haha ja het is nu ook wel weer spannend,helaas wilde ik het op de comp kijken en dat kan weer niet dinis is aan het playstationnen daarom
Heeey meiden!!! @Duchess; Zal je zo pben @yvy;fijn dat alles goed gaat meis.. die laatste eindjes..zucht @cindy; Goed geslaagd bij de ikea dus! I love die winkel @Debby; Gefeli met de mooie echo!!! @cindy; Weet niet of het kwaad kan, kan je niet "bijspuiten` zeg maar? @duchess; Ohh nee Ik zat me vannacht te bedenken dat je al 9 weken weeën hebt, waar een normale vrouw (zeg niet dat je abnormaal bent ofzo ) maar een paar uur last van heeft.. kon het me niet voorstellen @debby; Ohh, hoop dat je wat kunt regelen op je werk.. dit is geen doen natuurlijk @bed; hier hoeft mn bed niet omhoog, die is al 70cm hoog, dus nóg hoger en ik kom er niet in, haha Nog leuke grappen uitgehaald vandaag? Ik heb mn mannetje een nepfactuur van de pabo gestuurd, met allemaal vage producten erop Was geslaagd, want hij trapte er vierkant in!!! Hij; huh, pabo, helemaal niets bij besteld! ik; ja, zou ik ook zeggen als je een penispomp, butt banger en gay dvd's besteld achter mijn rug om Hij; ik zweer het, ik heb geen van deze dingen hier in huis! ik; maar je hebt ze wel besteld? hij; neeeeeeheeeeeee ik; ja, en nu.. ik ga die 150 euro niet betalen hij; ja, ik ook niet, ik weet van niks.. ik weet niet eens wat een butt banger is!!! ik; uh-uh.. hij; wel, gvd !@#$%^& ik ga nu de pabo bellen Toen heb ik maar ingegrepen Haha, hij zou echt bellen, en écht boos worden En daarna moest ik rennen voor mn leven haha hij heeft al sinds half 6 niets meer tegen me gezegd hahahahaha
Whahahaha Tumm, wat een grap!!! Ik zei vanochtend toen manlief uit de badkamer kwam... schaaaat, mijn vliezen zijn gebroken... Zo'n hoofd heb ik nog nooit gezien whaha. Jammer genoeg was t maar een geintje! Ik ga nu ff kijken of je al gepbt hebt. En ja... daarom trek ik t ook niet!!!! Soms hoor je wel eens, heb 3 dagen weeen gehad en ben kapot... ik loop nu al 9 weken met telkens weeen... ik vertel je ik ben echt uitgeput.. Maarja... Heb er inmiddels rugweeën bij gekregen, erg leuk!!!! Dus hoop echt dat ik morgen leuk nieuws krijg want trek t niet meer!!!!!!! Maarjaaaa.. ga nu ff kijken of ik PB heb!!
Haha.. ben je het vergeten??? Bedenk me net, heb jij niet al eens eerder een naam gepbt of was dat iemand anders uiit het topic? Er was iemand die dacht dat onze dochter misschien Emine zou gaan heten. (maar dat is dus niet zo, hihi!)
whahaha tumm JIJ!!! stouterd hahaha maar wel lachen jah.. i love ikea too haha,alleen me vader was mee en die loopt er zo snel doorheen haha en ik moeder en dinis stonden overal lekker te snuffelen en te vergelijken en al,en pap was al aan het einde van de 1e verdieping haha.. we zijn er toch nog zo`n 2,5 uur geweest @duch whaha ik geloof best dat je manneke was geschrokken gekske,haha de volgende keer gelooft ie je niet meer
Harrejakkes, rugweeen. Dat is echt 20x niks.. Ik had ze in me benen, rug, buik bluhhhhhhhhhhhhhhhh dan kan je je geen houding meer geven.. Wat een ellende.. Volgende week ben je van die buik af meis, dan heb je je taak volbracht en kan je lekker genieten van jullie kleine kanjer.. Tum; Super grap ik was al benieuwd toen ik t las haha... Wij zijn total loss, van deze dag.. Wat een drukte maar we hebben genoten .. We duiken nu bed in, slapeeeeeeeeeeennnnnnnnn heb er zo veel zin in hahaha. Xx
Hallo meiden, Ik heb een vraagje, Bij mijn schoonzusje is een jaar geleden PCO geconstateerd en zij zijn op dat moment gestopt met de pil en nu een jaar later spontaan zonder medicatie zwanger geworden. Nu is zij 7 weken zwanger en heeft ze last van bruin verlies, geen krampen of iets maar alleen bruin verlies (dit kan dus eventueel nog van de innesteling zijn toch?) Nu is mijn vraag, want ik wil haar graag geruststellen natuurlijk, of meiden met PCO sneller last hebben van bruinverlies dan vrouwen zonder of maakt dit geen verschil?! Sorry als dit misschien overkomt als een beetje een rare vraag maar ik zou haar graag vertellen dat alles goed komt! Liefs!