PCO deel 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by tummetje, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    duchh ik vind het ook wel schattig hoor die oortjes enzo hahaha:):)

tumm hoe is het nu met jou??? is het al wat afgezakt.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, we zijn weer thuis met z'n drietjes :D. Vanmiddag tegen 12.00 uur waren we thuis en toen zijn Ryan en ik even heerlijk op bed gegaan. Arnoud heeft het hele huis schoongemaakt, superlief!

@Tum, dat is wel heel vreemd van je buik, het bolle is er inderdaad vanaf?! Ik werd ingeleid, dus Ryan was nog niet uit zichzelf "klaar" om te komen, dus daar is het niet mee te vergelijken hoe druk hij was voor de bevalling ;).

@Ella, en al ongesteld? Dan kan je eindelijk ook verder...

@Cindy, hahaha zie jullie helemaal samen zitten op de bank, samen tutten :D.

@Tante, oh nee nog niets :(. En hoe nu verder? Ik kan me voorstellen dat je zelf helemaal kapot bent! Krijg je nu een keizersnede?

@Nicky, rustig aan doen meis. Vervelend dat jullie een kleine aanvaring hebben gehad :(, is alles inmiddels weer uitgepraat? En natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag!

@Minnie, ik was ook heel erg moe door het spuiten, ik gaf er maar aan toe. En wat een goed nieuws voor die kennissen, kan me voorstellen dat dat jullie ook weer hoop geeft!

@Duch, hahaha wat een grappige stoel! Nog nooit gezien :D. Die foto in de box is ook superlief ***SMELT***

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeey Tante online, hoe gaat het meis???

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    cindy heel veel succes morgen! spannend!

Duchess wat een ontzettend lieve foto''s!!! geweldig zeg!

tante nog steeds niets??? wow meid jij wordt wel op de proef gesteld zeg!
    sterkte!

beetje kort bericht , maar wil zo slapen haha
    ben alweer ongesteld! morgen de 3e dag! dus morgen kan ik starten met spuiten!

SPANNEND!!!!!! (opzich het spuiten niet echt , maar meer of het resultaat zal hebben , en ik ga morgen ook bellen voor fm-afspraak! )

welterusten meiden!
    xx

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Wat is het hier rustig :D.

@Cindy, heeel veel succes vandaag met je uitgangsecho!

@Ella, gelukkig dat je ook ongesteld bent geworden, kan jij ook starten, ben benieuwd!

6. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    goedemorgen!!!
    jaaaa ik heb gebeld! kan 12 mei terecht!
    moet nu de spuit zetten , maar stel het telkens uit haha

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waarom stel je het uit Ella? Zie je er tegenop?

@Anja, ik zou je nog een pb sturen over onze date, maar voel me momenteel zo beroerd, dat ik niet tot nauwelijks autorijd :-S. Dus ik stel het maar even uit, als je het niet erg vind...ben niet echt gezellig op het moment ook :(.

8. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    debby wat rot dat je , je weer zo voelt meid...
    het houdt ook niet op he!
    gun je zo graag een fijne zwangerschap.....

vind het echt heel erg voor je hoor! en hoop echt dat je je snel weer wat beter voelt!

nee opzich zie ik er niet echt tegenop , maar het moet altijd rond dezelfde tijd toch!?
    en nu was ik wel vroeg uit bed (7 uur) maar als ik weer aan het werk ga en laat thuis ben dan ben ik nooit zo vroeg ;)
    en vanaf vanavond moet ik weer aan het werk!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het houdt inderdaad niet op, maar wil er ook niet teveel over "zeuren", al weet ik dat het hier wel mag. Het is gewoon heel vervelend, ik kan niets en durf nog steeds geen deur uit te gaan alleen...in de angst dat ik ineens moet overgeven :( (hmm...zoals nu).

Het beste is inderdaad rond hetzelfde tijdstip. Ik zou dan inderdaad kijken wat qua werk het beste uitkomt voor jou. Heb je nog aangegeven dat je niet meer alleen avonddiensten wilt draaien of blijf je dat voorlopig nog wel even doen?

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    echt heel erg voor je debby!
    en (je zegt het zelf al) maar je mag en kan hier altijd ''zeuren''...
    (al zie ik het niet als zeuren hoor!!!!!)

ja heb dat idd aangevraagd! maar nog niets terug gehoord van mn leidinggevende.... ze zou het meenemen , maar volgens mij is ze met vakantie!
    hoop het zo , want wil heel graag uit de avonden....

11. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden,

Ik klets niet met jullie mee maar ik heb een vraagje waar jullie misschien antwoord op hebben. Ik heb dinsdag gehoord dat ik ook pco heb..

vraagje aan de pco kenners...
    is het mogelijk dat follikel van 13mm niet verder groeit of niet springt?
    Dinsdag was mijn follikel 13m maar hij is nog steeds niet gesprongen.
    Zit te twijfelen of ik zal afwachten of om primolut zal vragen... dan kan ik met clomid beginnen...

x

12. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    Hoi Debby , ja dat is zekers mogelijk! ik heb wel eens eitjes gehad van 6 mm die dan niet verder groeide , maar ook wel eens een eitje van 14 mm die dan vervolgens weer kromp
    maarre een eitje moet ongeveer rond de 20 mm zijn als ie springt toch!? dus ik denk niet dat je gyn nu gelijk primolut zal voorschrijven! het kan namelijk best zijn dat je eitje doorgroeit , maar dat het wat langer duurt hoor!

13. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    en ja een eitje kan ook niet springen! dan krijg je meestal pregnyl injectie.

maarre dat is volgens mij bij 13 mm nog niet aan de orde hoor!

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ella dank je wel voor je antwoord, nou dan wacht ik het wel even af tot na mijn vakantie. Ik ben nu nog niet aan de medicijnen maar wil wel heel graag beginnen. Volgens mij mocht ik vanaf dag 35 primolut vragen, alleen zagen ze toevallig bij een echo dat mijn ei 13mm was en toen ging ze er 100% van uit dat hij vrijdag ging springen :S

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Debby, krijg je anders niet nog een extra echo om te kijken of je eitje daadwerkelijk is gesprongen of niet? Het zou zonde zijn als je aan de Primolut gaat, terwijl je eitje wel doorgroeit en kan springen.

16. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja klopt ik moest ook altijd wachten tot cd 35 /cd40 als ik weer verder mocht met provera (zelfde als primolut)

ik denk dat je idd toch nog ''even'' moet wachten hoor! want het kan best zijn dat , dat eitje wat later gaat groeien! al helemaal met pcos , is namelijk niks zeker!

hoop het voor je hoor! enne fijne vakantie alvast!

17. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    miss is je eitje nog niet helemaal rijp en springt ie later! meestal springen eitjes toch als ze rond de 20mm zijn??

wanneer heb je weer echo dan? voor je vakantie nog?

18. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ella dank je wel hoor, ja met 20mm springen ze en hij groeit volgens de gyn 2mm per dag.
    Ik krijg geen echo meer, ik had alleen echo om te kijken of ik pco heb en toen zagen ze het toevallig...

mag ik misschien met jullie meekletsen, zou het fijn vinden om te kletsen met mensen die in dezelfde situatie zitten...

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk mag je met ons meekletsen Debby, gezellig! Wel vreemd dat je geen echo meer krijgt om te kijken of je ei ook daadwerkelijk is gesprongen. Moet je nu dan eerst maar 2 weken afwachten of je ook ongesteld wordt?

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    tuurlijk debby! (leuk nog een debby! haha)

welkom!

wat rot idd dat je pco hebt! enne wat raar zeg dat je dan verder helemaal geen metingen krijgt! dus dan moet je maar afwachten!? en dat terwijl je helemaal niet weet waar je aan toe bent?

en je moet nu dus je cyclus dagen bijhouden en als je op cd 35 negatief test , dan mag je weer starten met primulot?

kun je niet extra follikel metingen aanvragen!? (ik had ze altijd om de dag) dan weet je ook waar je aan toe bent , toch!?

Share This Page