dank je wel ella! Mijn gyn doet alleen metingen bij 150mg clomid... dus helaas. ik vind dat ook niet zo erg ivm mijn werk maar nu vind ik het wel heel erg vervelend. Ik heb een blaadje meegekregen waarop inderdaad staat dat ik moet bellen om primolut als ik op dag 35 niet ongie ben en niet positief test. Ik zie dat jij moet spuiten brrr... maar ja alles voor het goede doel... slaat het wel aan?
@Debby, ik kreeg ook geen FM tijdens mijn Clomid. Pas toen ik ging spuiten, kreeg ik ook FM. Ik moest wel bloed prikken op CD21, om te kijken of ik een eisprong had gehad. Hoef je dat ook niet?
ik start net met spuiten debby! heb net de eerste spuit gezet! en hoop zo dat het aanslaat! ik heb in het verleden ook clomid gehad , maar dat werkte bij mij niet! en ik moest bij elke dosis naar het zh voor FM. daarna ben ik geopereerd aan mn eileiders , maar dat heeft ook niets geholpen en ik heb 1 verstopte eileider die ze niet open kunnen maken. hoop zo dat het spuiten helpt! moet 12 mei voor FM! wat spannend voor jouw... welke cd zit je nu?
nieuws van Tante Mars!!!!!!!!!!!!!!!! '' onze prachtige dochter is geboren!!! 9:47 uur en is 2710 gr, ze is zo mooi!''
van harte gefeliciteerd met jullie dochter tante!!! Eindelijk is ze er! En nu maar lekker genieten en knuffelen! (en natuurlijk bijkomen....!!!) xx
JEEEEEEEEEEEEJ de kleine meid is er dan eindelijk! tante en tanteman heeeeeeel erg gefeliciteerd! nu lekker gaan genieten met zn drietjes! hoe heet de mooie dame?
minnie ik heb je pb gestuurd hoor! trouwens ik duim voor je hoor voor morgen! hoop echt dat er mooi eitje te zien zal zijn!
@ella: denk niet dat er al wat zit. de vorige keer zat er ook nog maar weinig en toen ophogen naar 75 dus daar ga ik nu ook vanuit dat ik moet ophogen. hoe vond jij het spuiten?
wat spannend minnie! ik duim voor je! ja het viel mee hoor! maar vond het wel een hele handeling haha! maar tis weer gelukt! ik hoop dat ik niet te veel last krijg van al die hormonen...
Jaaa, eindelijk is ze dan toch geboren!!! Tante en mannetje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Hoe heet ze???
fijn dat het wel meeviel. ik vond het ook superspannend maar toen de eerste prik gezet was viel het allemaal reuze mee. menopur is toch net zoiets als gonal?
goedemorgen meiden @tante en marsmannetje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter eindelijk is ze er dan @deb thxx voor het succes alvast meiss vind het ook zo rot hoor dat je zo ziek bent maar wilde je wel even feliciteren met je 14de week zwangerschap meiss @ella jeuuujjjjjjj ongi ongi ongi aghahaha dan lopen we gelijk op met de spuiten hoor!! ik verwacht dat ik ook vanaf vandaag mag gaan spuiten weer @debby82 helaas maar toch welkom hier hoor meis.. je eitjes hoeven niet altijd 2 mm per dag te groeien hoor vooral met pco.. soms groeien ze 1 dag niet en de andere keer is ie al gesprongen en met clomid idd kan het eitje ook op een latere dag springen of komen... @tumm hoe issie nu met jou meiss.....is het nog rustig daarbinnen
@Ella, spannend hoor...de eerste spuit is gezet! Ik had heeel weinig tot geen last van de hormonen, alleen heel erg moe.
ja haha ik wilde dat net zeggen tegen je ella meestal heb je bijna geen bijwerkingen,vooral moe zijn hahaha
minnie weet niet of dat hetzelfde is als gonal! heb je daarbij ook 2 ampullen? debby , ja het viel me mee hoor! nou hopelijk heb ik er dan ook niet zoveel last van! ben er wat bang voor omdat ik ook andere medicatie slik en dat , dat miss de werking versterkt?
@deb en cin: goedemorgen meiden! @debby: helaas welkom hier. tuurlijk mag je mee komen kletsen! het is hier kei gezellig! dikke knuffel! oja en eitjes van 13 mm hoeven niet perse door te groeien. ik had er 1 van 14 mm en die is dus niet doorgegroeit......zit nu dus aan de gonal ipv clomid.
is dat het pbtje met de naam??? ze heeft het me 2 weken geleden al eens gestuurd maar ik wil oook wel weten of het nog hetzelfde is
cindy wat leuk dat we dan gelijk oplopen!!!!!!!!!!!!!!!!!! spannend allemaal weer! eindelijk doe ik ook weer mee haha! vanaf februari deed ik niet meer mee.... heb 12 mei FM!