Joitjuhh; Het is bij iedereen anders. Ik heb tot 13 weken regelmatig bruin rood helder en veel bloed verlies gehad. Er is geen pijl op te trekken, zolang ze geen krampen heeft of veel en helder bloedverlies heeft met stolsels is er geen zinnig woord over te zeggen.. Ze kan altijd even bellen met de dienstdoende VK/ Gyn, voor een eventuele echo op deze termijn zal er een hartactie te zien zijn.. Succes..
goedemorgen meiden.. solli is goed gegaan word dinsdag gebeld over hoe en wat tante hoe was jou dag gister?? heb je lekker genoten hoe is het met de rest?? minnie veel succes vandaag op je fm
@Tant Mars: Bedankt voor je reactie, ik krijg net een telefoontje dat ze nu er last van der rug (dat krijgt ze altijd als ze ongesteld zou moeten worden) bij heeft gekregen en nog steeds bruinverlies heeft. Ze mag vanmiddag naar de GYN om een echo te laten maken! Ik hoop nog op het best voor ze! Maar ik weet niet of dat nog heel rieel... Liefs
Het beste er van hopen, of uitgaan van het ergste dan kan het altijd mee vallen .. Rugpijn kan overal wegkomen, ik zelf lag krom van de buikkrampen, en chicky hobbelde mooi door.. Veel succes vanmiddag, ik hoop op goed nieuws.
joytjuhh zolang ze geen krampen heeft en stolsels en echt rood rood bloed zit het wel goed hoor.. zelf met stolsels en rood bloed kan het goed zitten halloo allemaaalllll wakker wordennn
Hoihoi, Gisteren hebben wij de bevestiging gehad dat ik PCOS heb. Niet leuk, maar ik had er al rekening mee gehouden, gezien de symptomen die ik heb. Op de echo waren duidelijk twee PCO eierstokken te zien. Dus nu kom ik hier maar meebeppen. Ik ben er soms dagen achtereen en soms weer een paar dagen niet, neem me dat a.u.b. niet kwalijk Ik ken al jullie verhalen natuurlijk niet, dus het zal eventjes wennen zijn. Maar ik zal proberen z.s.m. te integreren Mijn verhaal, in het kort, is als volgt: Februari 2007 gestopt met de pil. Haargroei op kin, armen en buik begon. Naar! Na een jaar nog niet zwanger. Proberen af te vallen. Nog steeds niet zwanger en cycli héél onregelmatig. Afvallen lukt met vlagen. Soms 10 kilo eraf. Dan weer een paar erbij. Gisteren dan voor het eerst bij Geertgen geweest. PCOS vastgesteld. Nu slik ik provera, nog 6 dagen. Daarna van CD 3 t/m CD 7 Clomid (50 mg) CD 11, 12 of 13 terug voor een echo. Wij zijn benieuwd.... Wordt vervolgt.... Groetjes Annedore
hey annedore hoe was het gegaan ja bij geertgen?? wissman had je toch? hoe heb je het ervaren,trouwens welkom hier meis en heel erg veel succes deze ronde
Goedemorgen, Ik heb het even met Arnoud besproken en ik ga kijken hoe het de komende dagen gaat en anders ga ik "gewoon" aan het werk en als het niet gaat, ga ik weer naar huis. Dan hebben ze in ieder geval gezien dat ik wel wil. @Duch, wow, nu pas het bed omhoog gezet. Wij hebben het volgens mij wat eerder gedaan, maar ik vond het ook zo'n verademing. En dan had ik geen last van mijn bekken, maar meer van die dikke buik. Het was zoveel makkelijker om uit bed te komen! Spannende dag voor jou vandaag meis, het zou best kunnen als het rustig is dat ze zeggen dat ze je vandaag al gaan inleiden. Ik hoop het voor je meis!!!! Hahah jij ook al een goede 1 april grap, arme Duchman . @Tum, hahahaha wat een leuke 1 april grap. Hier geen grappen gemaakt, ik houd er niet zo van . @Tante, hebben jullie al foto's? Zal zo even op Hyves kijken.... @Annedore, welkom hier! Hopelijk ben je snel zwanger meis.
Hey! Ik heb het heel prettig ervaren bij Geertgen. Ik had inderdaad dr. Wissmann. Heel vriendelijke man! Je kunt mijn uitgebreide verhaal lezen in mijn topic 'Annedore op weg naar moederschap'. Die zou ergens onder dit topic moeten staan Dank voor je interesse Wanneer ik duim voor ons, duim ik ook voor jou en iedereen hier die nog wachtende is op een zwangerschap en gezonde baby. Groetjes Annedore
hey deb ja meiss als het niet gaat gaat het niet he!!! goed van je dat je het mischien toch gaat proberen..wel rustig aan doen he.. oh ja duch vandaag oeww spannend ik ben benieuwd!!! wat ik nu weer meemaak,op een ander topic zit een meiss die ook bij geertgen loopt,gaat nu de 1ste iui krijgen bij wismann die mij de laatste keer de iui heeft gedaan.. ze moet 10.000 eh pregnyl spuiten dag erna iui,en dan 5 dagen na iui nog eens 5000 eh pregnyl,ter bevordering van de innesteling??? ik wil dat dus ook nu he` dat begrijpen jullie wel toch,, ik snap niet dat ze er iets over gezegd hebben tegen mij? ik ga het nu ook gewoon vragen hoor... als dat echt helpt??
Bedankt voor je reactie! Ze mag vanmiddag voor een echo dus we wachten rustig (inzovere dat kan...) af! Succes allemaal!! Liefs!
deb het is blijkbaar ter bevordering van innesteling??? en alleen wissman doet dat zei ze? nou het lijkt mij dat ze bij geertgen een protocol hebben waar ze zich aan moeten houden toch? niet dat de een het wel doet en de andere niet!! maar ik ga het woensdag zeker vragen.. klopt het dat 5000eh pregnyl de innesteling kan verbeteren?? als ruis zegt ja.. zeg ik dat wil ikook hahahahhaha
Ik zou het zeker even navragen Cin! Het lijkt me dat ze inderdaad 1 lijn moeten trekken en als blijkt dat er bij Wissman meer geslaagde IUI's zijn, dan lijkt het me dat het werkt .
nou haha mijn iui was al niet geslaagd.. hahaha maar hij doet het ook anders dan ruis hoor.. ruis spuit het zaad door de eileiders heen terug de bm in.. en wisman spuit het gewoon in bm?? blijkbaar doen die 2 toch iets anders,ja lijkt mij ook wel kunnen eigenlijk want iedereen heeft toch zijn eigen manier toch!! maar qua die pregnyl,kom op ik heb god weet hoevaak gevraagd of ze iets ter bevordering van innesteling hebben.. nee dat is er niet alleen die utrogestan maar diekrijg je pas als je 10 dagen na iui ongi word.. dus met een kortere lf?? och ja genoeg erover haha
annedore welkom! hoop dat je snel zwanger zult zijn! duchess wat rot dat je zo last hebt van je weeen! en wat fijn dat je bed nu eindelijk omhoog staat! enne je bent niet negatief hoor! haha wat een grap!!! hij zal wel erg geschrokken zijn! Debby wat fijn dat de echo goed was! wat een mooie foto! en wat frustrerend dat je baas zo blijft reageren.... als het echt niet gaat meid , dan kun je niet werken! dat doe je niet expres toch!??? wat jammer dat de zetpillen niet optimaal werken.... Tante , van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! nu maar lekker uitrusten! was het ondanks alles wel een mooie dag!? Cindy wat fijn dat je vooruitzichten hebt mbt werk! leuk hoor! wanneer zou je eventueel kunnen beginnen!? ja ik zou dat idd ook gaan vragen zeg! miss is dat wel de oplossing voor jouw en ben je straks heel snel zwanger! nou meiden hier gisteren een soort van ongelukje gehad! was aan het oppassen en ineens kwam mn nichtje (zat bij mij op schoot) heel hard met haar hoofd tegen mijn oogkas. en ja hoor , bril kapot! en flinke hoofdpijn... nu nog steeds trouwens. twas me wel een klap zeg! dus straks maar mn lenzen in als ik ga werken.. xx