PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    lukt het nicky?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lief van je cin dat je voor mij naar boven bent gerend! en ook nog es weer online komt! ;)

nou dan zal ik ook maar es kijken waar je dat kunt krijgen!

duchess haha van yasemin!
    hihi
    gelukkig heeft ze weer schone kleertjes aan!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky!!! hoe is het met jouw! zie je al een tijdje online!
    of ben je nu druk met doorlezen?

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
  5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: hoe is het met je? Hoe laat moet je precies bij Geertgen zijn?

@duchess: wat fijn dat jullie zoveel plezier van de stoel hebben! Hihi, wat een mooie foto, lijkt net of ze berenoortjes heeft J Wat een mooie foto’s! Ik kan me bijna niet voorstellen dat wij over ongeveer 14 weken ook zo’n klein wondertje in onze armen hebben. Wat fijn dat kleine Yasemin in haar ledikantje heeft geslapen afgelopen nacht. Mooi geboortekaartje! Hoe was het op het CB?

@minnie: wat leuk dat je ook positieve verhalen in je omgeving hoort. Wel moeilijk lijkt mij maar inderdaad geeft het je wel weer hoop.

@tummetje: lekker dat je zo goed geslapen hebt. Dan heb je het wel echt nodig gehad. Hoe was de controle? En nog iets leuks voor de beeb gevonden? Haha, das wel grappig dat de hond denkt dat jij dat geluid maakt J hier geen luchtalarm gehoord, lag te slapen op de bank.

@deb: hier weer alles goed, niet meer over gesproken dus zal wel goed zijn. Ze komen straks weer aan de klus hier. Joepie al 14 weken J hier nog 14.1 weken hihi.

@ella: ow wat fijn dat je eindelijk ongi bent, kun je eindelijk verder. Succes ermee! Oei weer een junkie erbij ;) (grapje)

@debby82: van mij mag je natuurlijk mee kletsen. Is altijd fijn om met “lotgenoten” te kunnen kletsen.

@Tante: proficiat met de geboorte van jullie dochtertje!!! Geniet er lekker saampjes van. Wat een mooi poppetje.

Nou dames wat kunnen jullie kletsen J Maar wel gezellig natuurlijk.

Hier gister naar de verjaardag van pa geweest, verder nergens meer over gepraat, ben benieuwd, ze komen dadelijk weer klussen.
    Ik ga hier maar eens een beetje opruimen als het lukt tenminste. Ik heb sinds een paar dagen zo’n pijn in mijn handen, ben ook ontzettend veel vocht aan het vasthouden van het ene op het andere moment… L Ik kan ’s morgens gewoon bijna mijn linker vingers niet krom door de pijn :S Toch maar eens de huisarts bellen of ze daar niks voor hebben mocht ik er vrijdag nog last van hebben.
    Verder zit ik nog heerlijk in mijn pyjama en ga ik me vandaag ook een keer niet aankleden… Lekker een pyjama dagje. Nu kan het nog J
    Dat was het wel zo’n beetje voor nu.

Liefs Nicky

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nicky: maar wat was er voorgevallen dan?

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky wat vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt!
    fijn dat je vader weer komt helpen!

idd maar lekker een pyama dagje houden meis! is het ook echt weer voor!
    knuffel voor jouw!!! xx

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky sterkte met alles!

meiden ik ga ff was ophangen , en schoonmaken , koken en daarna maar werken!

minnie veel succes vanavond meid!

xx

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wwhiehhoo de trouwsite is weer up to date. heb de fotootjes ook maar even vernieuwd haha

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: hadden wat onenigheid met paps gehad. Ach heb je weleens.

@ella: dank je wel meid. Voor jou ook een knuffel.

@hier: net een beetje opgeruimd maar het gaat echt niet :( ik ga dus maar eens proberen de huisarts te bellen ipv nog een paar dagen rond blijven lopen.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nicky: dat zou niet geheel verkeerd zijn nee om even de ha te bellen......

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    sta nu in de wacht..... ben benieuwd wat ie dadelijk zegt.

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    zo.... hij vond het nog niet super zorgwekkend (gelukkig) wel erg vervelend. Zolang ik niet mega veel ga aankomen of vocht in de benen vast ga houden is het goed. Wel de bloeddruk in de gaten houden. Mocht ik wel flink aan gaan komen, de bloeddruk te hoog zijn of vocht in de benen/enkels/voeten krijgen dan moet ik even komen en dan krijg ik tabletjes om vocht af te drijven. Dus maar mee leven op het moment hoe vervelend ook...

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhm als het donderdag nog zo is of erger dan gewoon weer bellen hoor!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik kijk wel even, wacht het even af, ik ga wel tussendoor mijn bloeddruk laten meten denk ik.

Oja, nog een mijlpaal behaalt :D nog maar 99 dagen :D Ben zo blij dat ik onder de 100 dagen zit.

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha ja inderdaad. de kleine zou nu levensvatbaar moeten zijn volgens de doktoren he.....maar ze blijft zeker nog wel zitten hoor! hoe is het met je schoonzus?

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Die heeft blijkbaar volgens wat gezegd wordt olifantenbenen... haar huid zou glimmen door het vele vocht wat ze vasthoudt. Verder weet ik niet hoe het met haar is.

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    olifantenbenen????? OMG en dat met haar postuurtje oeioei. hebben jullie haar nu ondertussen al gevraagd?

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nope nog niet gevraagd, ze neemt geen contact met ons op om een afspraak te maken. We hebben zelf laatst gebeld en toen gaf ze aan nog wel te bellen, tot op heden dus nog niet gedaan. Ik ga me erniet druk over maken, blijkbaar wil ze het dan niet dat we iets afspreken, moet ze zelf weten maar dan wordt haar ook niks gevraagd. Is een kwestie van pech hebben voor haar.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja inderdaad. hebben jullie wel een andere optie?

Deel Deze Pagina