De enige andere optie die er is, is dat mijn broer alleen peetoom is en verder niemand peetoom of peettante. Dat is dikke pech dan. maar ik ga afsluiten, pap en mam zijn er.
ik ga ook maar even afsluiten.......even eten en dan naar het werk.....misschien nog tot straks. zal dan even vertellen hoe het gesprek ging.
succes minnie en eetze! nicky nou meid maar goed in de gaten houden hoor! en als het niet minder wordt , gelijk maar weer bellen! oooh wat heerlijk dat je nu onder de 100 dagen zit!! wordt nu echt spannend he!
ik ga ook aan het werk!!!! cin ben benieuwd hoe het is gegaan!!! en duchess hoop dat bij jouw ook alles goed is en met Yasemin ook! xx
@Tante: ow wat fijn dat je niet ingescheurd bent en ook geen knip gehad. Ga maar lekker genieten na deze zware periode. @hier: pap en mam zijn er en ze zijn weer volop aan de klus. Ik heb net al zittend de asperges voor vanavond al geschild en waarempel heb ineens een stuk minder last van mijn handen. Straks alleen nog aardappeltjes schillen en dan koken maar daar heb ik nog 2 uur de tijd voor om daarmee te beginnen
minniemouse gefeliciteerd! Ik kan me de spanning van het trouwen en de leuke dingen regelen enzo nog zo goed herinneren. Is al weer anderhalf jaar geleden... ella mijn dochter is bijna 11 maanden, ze heet emma aruna en ze is een scheet! Ik zal wel een keer een fotootje posten hier... duchess ik vraag me af of dat emo gedoe ooit nog weggaat. Normaal was ik een harde, geen traan bij welke film dan ook, nu zat ik al met tranen in mijn ogen toen mijn dochter de sneeuw voor het eerst zag haha. tante: snik snik... hihi. Maar wel een beetje belachelijk hoe je bent behandeld door de gyn! Ik heb net even het fertiliteitsteam gebeld en als ik vrijdag mijn ei nog niet heb gehad moet ik met primolut beginnen. Hopelijk heb ik dan voor vrijdag mijn ei! nou hier dan nog een foto van mijn dochter (kan het niet laten )
Goeeeedemiddag. Nicky, balen dat je zon last hebt! En 99 dagen! Whiehoo!! Ik weet nog hoe leuk ik dat vond, dus kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt! Nicky een tijd terug vertelde je toch dat je je schoonzus niet als peettante wilde? Waarom nu ineens wel? (jullie keus hoor, maar ben nieuwschierig ) Tante wat een bevalling! Je hebt dus een ruggenprik gehad? Goed gedaan hoor meid, je hebt een mensje op deze wereld gezet en dat is een hele prestatie! Top! Debby ik jankte ook nooit zo snel als nu hoor. Nu voel ik het al heel snel prikken bij mn ogen hihi... Wat een lief meisje zeg!! Zo we zijn net terug van t CB. Liep nogal uit! Alles is goed hoor.. niet veel te vertellen. Wat ik wel raar vindt is dat ze dinsdag bij de kinderarts 3770 gram gewogen werd en vandaag 3760! Waarschijnlijk gewoon veel verschil in de weegschalen! Ik ga volgende week wel ff wegen bij t inloopspreekuur, dan weet ik iig zeker dat ze goed aankomt. De arts bij t CB zei wel dat je wel kunt zien dat ze goed aankomt omdat ze echt van die mollige beentjes en armpjes aan het krijgen is. Maarja voor de zekerheid toch volgende week ff wegen he! En dan de volgende afspraak (6 juni) krijgt ze al haar eerste prikjes...AAAH. Ik had nu al soms prikkende ogen. *schaam* Ze gingen haar bijv opmeten en dan trekken ze zo aan die beentjes, ze ging echt zooo hard huilen! Ik wilde bijna die verpleegster van mn kind af trekken. Whaha, erg! Magoed verder was alles geweldig, ik had niets te vragen dus dat is ook een goed teken he.
@debby82: wat een mooie meid. @duchess: klopt ja dat ik haar niet als peettante wilde maar manlief heeft hier ook nog een keuze in... Al sta ik er nog niet voor 100% achter maar oké. Fijn dat alles goed was met Yasemin. Kan me wel voorstellen dat als je de verpleegsters zo aan je kind ziet trekken dat je ze dan daar weg wil halen En dat gewichtsverschil zal denk ik niet veel uit maken zo'n beetje. Wat je zegt, zal wel verschil in weegschalen zijn. @hier: Hubbie en ik zijn vanmiddag rond 13.00 uur oom en tante geworden! De zus van hubbie heeft met 34-35 weken een meid gekregen. Ze is bevallen in het ziekenhuis. De kleine meid (naam voor ons nog onbekend...) moet nog een paar weken blijven en zij moet nog een dag of 8 blijven?? Dit zou zijn omdat ze borstvoeding geeft.... weet het verder ook niet. Ik hoop in ieder geval niet dat het bij mij zo vroeg komt, laat het nog maar lekker zitten tot zeker 38 weken zodat ik lekker (mits het niet in stuit ligt) thuis kan bevallen en anders snel naar huis kan. Maar dat heb je ook niet voor het zeggen.
Proficiat Nicky! Wat raar dat jullie de naam nog niet weten trouwens, niet nieuwschierig? Wel toevallig, heb net zitten lezeen dat Minnie vroeg hoe het met je schoonzus was en dan nu het bericht dat ze is bevallen hihi.. Nou proficiat oom & tante! En idd houd jij je beebje maar netjes binnen! Dat is het fijnst.
En als een beebje in het ziekenhuis moet blijven en de mama geeft borstvoeding mag ze idd de kraamtijd in het ziekenhuis verblijven. Daarom mocht ik ook in het ziekenhuis blijven toen Yasemin opgenomen werd. Was het na mijn kraamtijd, dan had ik snachts thuis moeten slapen.
@duchess: ik heb de vader net een smsje gestuurd met felicitaties en de vraag hoe de kleine heet. Ik ga er niet vanuit dat ik snel antwoord krijg maar het is wel interesse tonen (en ook nieuwschierigheid) Ben benieuwd. Inderdaad toevallig dat Minnie en ik het er nog over hebben gehad haha. heb al een smsje terug NOA is de naam.
Wat een leuke naam, Noa! Leuk hoor. Yasemin slaapt nog steeds. Ze slaapt echt goed vandaag en komt telkens pas na 3,5 a 4 uur! Dat is echt goed haha.
Wat lekker dat Yasemin zo goed slaapt vandaag. Hopen dat ze dat de komende tijd ook zo blijft doen. Ik belde hubbie trouwens op of hij ondertussen de naam al wist. Nee dus, ik zeg tegen hem: ikke lekker wel Vraagt ie aan mij hoe ik daaraan kom. Ja duh, gewoon even wat interesse tonen Hij vraagt zich wel af hoe ze bij die naam komen, maarja dat is een keuze voor ieder stel en ze zullen vast wel een reden hebben voor die naam. Ik vind het zelf ook een leuke naam maar niet voor onze kleine.
nicky gefeliciteerd met noa! 34 weken is wel vroeg. Mijn dochter is ook met 34 weken geboren heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen, maar voor de rest heeft ze er niks aan over gehouden hoor! Je mag inderdaad 8 dagen in het ziekenhuis blijven. Nadeel is wel dat je opgenomen moet blijven je mag dan niet even weg omdat het ziekenhuis verantwoordelijk voor je is. Ik ben 7 nachten gebleven daarna was mijn bloeddruk eindelijk goed en wilde ik ook weer graag naar huis.
Vind je man het geen mooie naam dan, Nicky? Debby (we moeten ff wat verzinnen trouwens, met 2 debby's, kan verwarrend worden denk ik hihi) Jou dochter ook al met 34 weken geboren! Jeetje. Hier heeft onze meid het goed volgehouden in mijn buik ondanks dat ik vanaf week 28 opgenomen was met weeën en dreigende vroeggeboorte. Zo stom eigenlijk.. Als ik zo terug denk. Met 28 weken waren we zo in paniek dat ze ging komen en uiteindelijk ben ik ingeleid met 38 weken. Eigenwijs kind hihi...
Pff het slaapt nog steeds, al 4 uur sinds de laatste voeding nu. Wel echt goed van haar, hihi.. Ben beetje trots. En fijn voor mama! Hopelijk houd ze dit zo vol! om de 2,5 uur is best heavy soms. Rustig hier... Ben benieuwd hoe het met Cindy gegaan is!!
k vond t erg snel gaan haha.. Heb geen ruggeprik gehad, een pompie in me hand waarbij je drukt als je pijn voelt. Maar heb maar een paar keer gedrukt, dat was vooral bij die persweeen dat stukkie wegdrukken. Meisje wil niet de tiet pakken, maar omdat we het echt zo graag willen, ben ik vanmiddag begonnen met kolfen. En dr kwam wat uit Ze heb het opgedronken..
Ohja dat pompje had ik voor de bevalling wat over gelezen ja! Wat fijn dat je wat gekolft kreeg! Hopelijk lukt de borstvoeding nog. Niet te snel opgeven hoor hihi. Hier is het ook pas vorige week echt gelukt. Wanneer mogen jullie naar huis?
@duchess: ik weet niet of manlief het een mooie naam vindt. heeft hij verder niks over gezegd. Geboortebord (onze nijntje) heb ik net klaargezet met de naam erop. Manlief moet dadelijk nog de weipaal eraan maken en dan na het eten even naar hun huis om het bord in de tuin te zetten.