Wat leuk dat jullie dat doen, Nicky! Herinnert me eraan dat ik nog een foto moet maken van onze poster buiten.. Hee Deb is online, hoe is het Debby? Al wat van Cindy gehoort?
@Tante: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meisje! Ze is idd lytse ja. Hoewel ikzelf nog kleiner was toen ik werd geboren (2600 gr) Lekker genieten nu! @Cin: ben benieuwd hoe het bij Geertgen was.... @allemaal: even een vraagje. Kun je van Gonal ook iets vocht vasthouden? Heb het volgens mij niet gelezen in de bijsluiter. Groetjes Annedore @ work
Ik heb geen ervaring met spuiten, maar heb het hier volgens mij wel vaker gelezen dat mensen vocht vast hielden?!
@Nicky, gefeliciteerd tante!!! @de rest, sorry, alles gelegen, maar ik ben net een zeef.... We gaan nu op verjaardag bij mijn zwager, daar even eten en dan op tijd weer naar huis. Vandaag mijn middagslaapje gemist, dus vanavond op tijd naar bed .
Oh ja Nicky, over vocht vasthouden, veel drinken. Dat is het enige dat je kunt doen. Het is helaas een zw.schapskwaal. En Cindy heeft mij inderdaad een sms gestuurd, alles zag er goed uit, dus ze mag gaan starten met spuiten!! Ik ga even overgeven (fijne mededeling he ) en dan op verjaardag.
wahahaha ik vroeg het straks nog nicky! en toen was ze dus al mama zowat ongeveer haha. en wel een leuke naam hoor! nu maar gauw die nijn in de tuin! @rest: ben alweer terug van mijn werk......snel he haha. heb even een gesprekje gehad met de teammanager dat ik het niet zo echt meer trek die drie avonden na mijn gewone werk. en wat schetst mijn verbazing. ze willen me helemaal niet kwijt......dus ik heb nu twee weken vakantie en daarna mag ik voor 1 hele dag en 1 avond op een gloednieuw project terugkomen........
Haha fijn om te weten, even overgeven en dan op verjaardag. Sterkte met overgeven en veel plezier!! Mag ik ff wat zeggen... Waah.. Ons meisje zit nu al bijna op 5 uur tussen de voeding!! Ongeloofelijk.... Ik ga haar zo toch wakker maken, of toch niet.. Haha we komen makkelijk op 6 voedingen (wat moet van het CB, mag 7, moet 6..) dus eigenlijk geen reden om haar wakker te maken?! Kom nu wel in de knoop met koken. Hihi.
Ohjee Minnie en nu?? Wil je nu dan toch daar blijven werken? Wel fijn dat ze je helemaal niet kwijt willen!!
@duch: ik ga het in ieder geval proberen. 1 hele dag en 1 avond. als ik 3 dagen bij hoofdbaan werk dan moet dat wel te doen zijn. het was gewoon zo dat het project waar ik nu op zat alleen in de avonden was wanneer ik dus ook de hoofdbaan had overdag. na de zomervakantie ga ik wel stoppen want kan dan 4,5 dagen bij hoofdbaan werken en dan is het niet meer te doen. maar die 3 maanden wil ik nog wel even overbruggen op deze manier. ze hebben heel goed geluisterd naar wat ik fijn zou vinden qua werken. en daar gaan ze nu dus ook in mee.
hey meiden @tante wat een mooi verhaaltje hahaha gelukkig gaat het allemaal goed meiss @duch ik zou gewoon kijken hoe lang ze nog doorslaapt?? denk ik dan of is ze ondertussen al wakker @nicky gefeliciteert tante @debby knuffel meiss en ohja je kreeg de groetjes terug an mijn moeder.. @annedore ja je kan wel vocht vasthouden en idd heel veel drinken helpt wel een beetje.. @hier nou het zag er helemaal lekker rustig uit,en jes de eerste spuit 75 zit er al in op naar de 2 a 3 eitjes zei dr ruis verder heb ik vandaag kennis gemaakt met een mede zp-er bij geertgen en we hadden het heel gezellig,we waren geloof ik om kwart over 4 pas aan de beurt,maar de tijd ging vrij snel toen we in een rondje zaten met 7 man er was geen een eitje te zien geen blaasje niks alles was leeg en rustig
@minnie: wat fijn dat er nu een passende oplossing is op je werk. @duchess: ow wat heerlijk dat de kleine meid zo goed door blijft slapen.
Tante & Tanteman; Gefeliciteerd met jullie dochter!!! Heb wel meegelezen hoor de afgelopen dagen maar zoals ik al had gezegd, ik wilde ff een paar dagen afstand nemen, was (en ben) er zo ontzettend zuur van. @Cindy; Fijn dat jullie weer verder mogen! @Debby; Waardeloos zeg die misselijkheid. *knuffel* Ik vind het geen probleem hoor om de date even uit te stellen. Laat het maar weten als je je er goed genoeg voor voelt. @Ella; Yes wat goed zeg dat je de spuit hebt gezet! Maar wel een gedoe zeg met die ampullen. Hier is het gewoon, klik, klik, klik, klaar. @Duchess; Fijn dat het zo lekker gaat! Lekker laten slapen toch? @Minnie; Goed dat je even een gesprek gehad hebt op je werk en terug kan naar 1 avond per week! En dat ze je helemaal niet kwijt willen. @Annedore; Volgens mij kun je wel wat vocht ervan vasthouden ja. Bij Puregon stond bij de bijwerkingen gewichtstoename dus dat kan dan denk ik wel van vocht vasthouden komen. Had er zelf geen last van. @Debby82; Mooi meisje heb je! @Nicky; Onder de 100 dagen alweer, wat gaat het snel zeg! @Tummetje; Hoe is het met jou? En de hoofdpijn?? Ik hoop dat ik niemand ben vergeten want het waren heel erg veel pagina's om bij te lezen.
@cindy: wat fijn dat alles rustig is en jullie nu weer in de volgende ronde zitten. Weer een ronde dichter bij een wondertje.
Allemaal bedankt voor de felicitaties. Nu op naar ons eigen wondertje Manlief is nu thuis en zit even te eten, ik ga zo dan toch maar even aankleden... in je pjama een geboortebord in een tuin zetten is ook zoiets. Misschien kom ik straks nog even online en anders morgen. Iedereen vast een hele fijne avond.
Cin, ze is idd wakker geworden, ze heeft er precies 5 uur tussen gelaten! Goedzo Cin!! Spannend! Wat leuk ook dat je een ZPer ontmoet hebt! Nicky ja idd heerlijk. Na die dagen dat ze er maximaal 30 minuten tussenliet is dit echt super haha. Lieve Anja, hoe is het met jou meis? Nicky lijkt me idd niet zo super, in je pyjama een geboortebort neer zetten hihi.. Cin eet smakelijk! Wat ga je maken?
Voor Duchess, Minnie en Cindy: GOED ZO! Allemaal goed nieuws, dat is fijn om te lezen! Ben blij voor jullie. Voor de een haar dochter die het zo goed doet, voor de ander haar fijne werk oplossing en voor Cin voor een mooie herstart Sorry voor de korte reactie, ben net terug uit werk. Snel gedoucht en nu eten maken! Liefs Annedore
Heeey meiden!! @Cindy; wow... kan ik mijn hond niet een weekje bij jou brengen? Dat je dat beest ff opvoed voor me, haha Die van mij rent gewoon met modderpoten door de kamer.. *zucht* @Nicky; Ohh wat balen dat je zoveel last hebt @Tante; haha wat een verhaal, en wat is het uiteindelijk toch nog snel gegaan zeg!!! Gelukkig maar.. had je geen lange bevalling gegund hoor! Nu lekker genieten van jullie meisje!! @debby82; ohhh wat een moppie! @duchess; hahaha niemand vermoorden he! fijn dat alles toch weer goed was.. kan je niet thuis wegen trouwens? @Nicky; Gefeliciteerd met je nichtje! Laat die van jou nog maar ffies zitten hoor!!! met week 37 ben je het al aardig beu trust me hahaha @Tante; jeeeej, fijn dat ze toch BV gedronken heeft!!! @minnie; zo... das ff ander nieuws!!! had die baas vorige week slecht seks gehad dan ofzo.. dat ie zo raar reageerde.. de mafkees @duchess; hahah wat een dilemma's toch met dat voeden! geen idee wat je moet doen, succes! @cindy; ohhh leuk, wie heb je ontmoet? En begonnen met spuiten, succes deze ronde wijffie!!! @anja; hier gaat ie goed hoor meis.. hoe is het eigenlijk met jou nu? Zo, hier was de controle weer goed. De gyn wilde niet wroeten van onder, de uitleg klonk erg logisch, maar nu weet ik nog niet of die voorweeën iets gedaan hebben. Ach.. overleven we ook wel weer. Er was nog voldoende vruchtwater en de beeb loopt nu een paar daagjes voor met de groei. Kreeg wel op mn kop omdat ik niemand had ingeseind over het minder leven voelen. Ik dacht dat het normaal was dat ze rond deze periode minder bewegen, en ze reageerde gewoon op mijn porren en duwen.. dus het was me wel opvallen (zoals ik hier vanochtend al zei) maar ik maakte me niet echt zorgen. Werd gelijk aan het ctg gelegd voor een hartfilmpje van de beeb.. en dat was gewoon goed. dus ik vond het een beetje overdreven.. maar liever een keer te veel dan te weinig Zo wat genants.. zo kun je de hele zwangerschap geen grote boodschap doen, en zo zit je 3x per dag op de wc.. nu zelfs diarree echt vieeeeeessssss