PCO deel 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by tummetje, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja Debby daar ben ik dus ook erg bang voor, dat als ik er niets mee doe, het straks een keer fout gaat. En dat wil ik niet...
    Moet toch naar de huisarts voor de pil.. dus kan ik meteen daarover beginnen..

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar inderdaad! Ik heb vorige keer ook geroepen tijdens mijn zw.schap "nooit meer"! Ik had zo'n last van kwaaltjes dat ik 's nachts echt stond te huilen bij het raam dat ik gewoon niet meer kon van de jeuk (van de vaginale schimmels). En toen Ryan geboren was en op mijn buik lag, was het eerste wat ik zei tegen Arnoud "ooit nog een broertje of een zusje :D".

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    duch meiss voor jou is het ook allemaal in een keer snel gegaan en ook al helemaal niet vlekkeloos,mischien is dat wel goed om met iemand erover te praten,het kan een hele hoop opluchten..

ben benieuwd hoe ik ga zijn trouwens want om eerlijk te zijn huil ik ook nogal vaak net als een klein kind hier!!
    sommige dingen heb ik gewoon nooit een plaats kunnen geven denk ik en soms als ik me echt slecht voel huil ik wanneer ik mijn ogen open doe tot ik ze s`avonds weer dichtdoe.

het kan 2 kanten op of ik word een emotioneel mupke of ik word er juist sterker van maar dat ga ik wel allemaal nog aanzien.. als ik me er nu al over druk ga maken haha kan ik niet meer genieten van mijn leven toch!!

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby het kan wel hoor... Ik voelde zekerste weten een schopje (plopje) met 14,5 week.. Dacht toen ook dat het niet kon, maar toen ik haar later voelde (bij 17 weken, vanaf toen dagelijks) wist ik zeker dat ze het was. Er begint ook steeds meer bekend te worden dat het wel kan vanaf 13 a 14 weken. Alleen niet iedereen voelt het..

Ik ga trouwens alles verkopen na deze zwangerschap en dan bij een volgende weer nieuw kopen heb ik besloten. Haha. Vind dat zo heerlijk!!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha je bent sowieso al veel emotioneler door alle hormonen. En ik geef daar lekker aan toe, maar wel alleen bij Arnoud of als ik alleen ben. BIj mijn ouders en vriendinnen vind ik het altijd moeilijk, dan wil ik sterk zijn (net als hier ;)). Maar het maakt je ook wel sterker, het moeder zijn/worden.

@Duch, ik zou het zeker even bespreken meis! Het is nooit vreemd om er met iemand over te praten. Ik heb mezelf heeeeeel schuldig gevoeld dat Ryan (te) vroeg was geboren en dat hij geen zuigreflex had. En dat heb ik nog wel steeds. Ik wist dat eigenlijk niet echt, totdat de psycholoog dat zei en toen moest ik dat wel beamen. Zij zei ook dat als de gyn had gedacht dat het niet zou kunnen, dat ze mij niet ingeleid zouden hebben. Dat is ook wel waar, maar toch ben ik diep in mijn hart nu weer bang om ingeleid te worden.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps...een heel emotioneel verhaal hierboven....als ik er nu aan denk, krijg ik gewoon weer de rillingen.

@Duch, wij vinden Ryan z'n kamertje zooo mooi, dat we die nooit zouden verkopen. De box ook niet. Het enige dat ik misschien nog wel nieuw zou willen als het een meisje is, is een knalroze kinderwagen. Maar ja...dat is ook een beetje aso vind ik. Bovendien hebben we deze kinderwagen van mijn ouders gekregen, dus heeft deze ook wel emotionele waarde.

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin tijdens de zwangerschap ben ik zoooveel sterker geworden, ben echt een heel ander persoon geworden. En dat hoor je wel vaker! Dus misschien jij ook!
    Maar na de bevalling, erg emotioneel! Maar wel echt bij speciale dingen.. Bijv laatst toen ik in t ziekenhuis was bij de kinderarts was daar een heel erg ziek kindje.. Kreeg echt meteen tranen in mn ogen. Of als er op televisie iets is met dieren ofzo.
    wat dat betreft echt een zacht eitje geworden haha!
    Maar je wordt zoveel sterker door het verantwoordelijkheidsgevoel dat je krijgt, echt waar. Ik ben gewoon een heel ander mens geworden.

En ja t is echt zo zwaar geweest allemaal. Op t moment zelf niet zo, want ik moest door voor de kleine meid.. Heb er nooit bij stil gestaan dat ik het zwaar had, zeg maar. Maar nu komt het er allemaal uit. Moet die zwangerschap een plaatsje geven, maar weet niet hoe...

8. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja deb ik heb het wel vaker gehoord net wat duch zegt ik geloof astriddi al bij de 12 weken.

en een 2de voel je toch ook al wat sneller..

en idd duch lijkt mij ook dat je toch de zwangerschap snel vergeet en de behandelingen vooraf maar als je eraan terugdenkt dat je toch echt met je neus op de feiten word gedrukt ja..
    ik geloof het meteen:):)

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dit klinkt allemaal heeeel bekend! En ik zou je echt willen adviseren om ook hierover met de ha te praten meis, nu ben je er op tijd bij. Een plekje geven is zo belangrijk, zeker nu met het Yasemin zo goed gaat, nu ga je zelf beseffen wat er allemaal is gebeurd. Dat had ik met Ryan ook, eerst geen zuigreflex, weer opgenomen toen hij 5 dagen oud was, daarna reflux, zkh in, zkh uit en daarna ging het met hem goed en stortte ik dus in :(.

10. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Debby moeilijk! Hopelijk hoef je nu niet ingeleid te worden meis!

En ja de box wil ik ook wel houden, want dan zou ik namelijk precies dezelfde gaan kopen whaha...
    Maar t kamertje, de maxicosi, badje etc dat mag allemaal weg van mij... Dat wil ik strakjes toch nieuw kopen. Sowieso wie weet is de 2e een jongen en dit is allemaal zo erg voor meisjes!! Haha.
    En t kamertje heeft zn beste tijd toch echt wel gehad dus die gaat gewoon naar de stort. :p (is al 21 jaar oud..)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop zoooooo dat je ook snel zwanger mag zijn Cin en het mag ervaren hoe het voelt om moeder te worden. Het is zo speciaal, ondanks alle kwaaltjes.

12. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat is zo Deb, pas het moment dat alles goed gaat dan ga je pas nadenken over wat er gebeurt is...

En ik hoop met je mee Debby... echt waar...
    Als ik iemand het echt heeeeeeeel hard gun... :(

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    We zullen het zien...ik hoop ook van niet, maar zal ook wel tegen die tijd mijn "angst" uitspreken tegen de gyn mocht het wel nodig zijn.

De maxicosi hebben wij in het groen en die vind ik nog steeds wel mooi. Het badje was ook tweedehands, maar om nu een nieuwe te kopen...ik moet nog wel even een badstandaard regelen, want die hadden wij niet. En jullie kamertje is tweedehands? Wij hebben de hele kamer en box in het wit, dus kan zowel voor een jongen als een meisje :D.

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    thxx deb:):)

ik hoop het natuurlijk ook heel erg maar we zullen toch echt moeten kijken en wachten tot het echt zo is.. (al hoopte ik stiekem dat er hier al 2 rondrenden:))

deb en duch ik heb gewoon tranen in mijn ogen nu zo emotioneel gevoel heb ik bij jullie 2 haha en het ergste is IK KAN NIKS DOEN:(

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    thxx duch:)

deb en duch ik hoop echt dat het voor jullie beiden snel allemaal goed beter en gelukkig gaat echt..
    ik hoop het echt..

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gewoon hopen meis en moed houden! Dat is het enige dat je kunt doen :(.

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    De meubels van onze kamer zijn ook wit. Maar ze hebben echt hun beste tijd wel gehad.
    Ze zijn van onze buren geweest, die hebben ze voor 3 kinderen gebruikt (ik dacht voor 1, maar de buurvrouw was hier op visite en vertelde voor alle 3!) en mijn zus heeft het voor haar dochter gebruikt.
    Het is echt helemaal mijn stijl, en opzich nog wel goed, maar er zitten best veel kleine beschadegingen op enzo... Voor een 2e zou ik het niet meer gebruiken.
    Alleen de kledingkast hebben we nieuw gekocht, maar die kan gewoon blijven staan als Yasemin zo groot is dat de commode en ledikantje weg gaan. Ze kan die kast toch een hele tijd als kledingkast gebruiken.

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    als ik dit gevoel blijf houden wat ik nu heb komt het vast wel goed;)

en ik heb 2 pendels staan juni en juli en daar gaan we voor hahahha

19. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    ff een **GROUPHUG** hoor!! :D Hihi..

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben inderdaad ook een andere kledingkast dan die bij het kamertje hoorde zeg maar. Maar verder is het kamertje nieuw, net als de maxicosi en de kinderwagen.

Share This Page