@minnie; aaah.. wilde net vragen hoe het was.. zag je al meelezen Mooi bmsv! hopen dat er zaterdag meer te zien is! @duch; ach jaa...zo ben je dr ff vanaf he.. ik ga weer.. mn mannetje is er.. en had gehoopt dat hij zin had om te koken.. maar helaas niet te veel kletsen hoor! zie dat er zoveel online zijn nu
haha eet smakelijk alvast tumm minnie gister had ik om 14.50 de afspraak en was pas 16.10 aan de beurt en om kwart voor 5 gingen we naar buiten.. en idd super druk haha loopt vol he bij geertgen,daarom hebben ze dat gebouw ook gekocht wat er tegenover staat waar die polen inzitten bij die kabels van die schotels de puncties vinden nu daar al plaats maar in de toekomst willen ze ook de terugplaatsing gewoon bij geertgen doen in plaats van genk of gent
Mamie2Be Webshop hier meiden een site waar je 30 kv 2v5 euro testen krijgt voor 19 euro scheelt echt een hoop. 5 testen voor 3.75
@cindy: okee kijk aan dus dan gaan ze uitbreiden. ja er was echt een mevr en die was me toch aan het zeiken! ze had al een kind en was er nu voor de tweede zegt ze: geertgen neemt veel teveel nieuwe patienten aan. het is hartstikke vol en we moeten steeds zo lang wachten. dus ik zeg tegen haar: maar ze nemen wel echt de tijd voor je en dat is net zo belangrijk en dan is het zo dat het vaak uitloopt. zegt zij weer: maar zo kunnen wij nooit andere afspraken maken bladiebla.....ik had echt zoiets van wat zit je nu te zeuren zeg. wees blij dat je al een kind hebt en dat je er niet zo bijzit als meer dan de helft van de wachtkamer die nog niks hebben en blij zijn dat ze uberhaupt geholpen worden.......stom mens bah bah
Ik wou dat ik het wist Ga maar gewoon van het goede uit Ik weet niet wat er in de hoofden van die artsen omgaat hoor. Ik moest 7 dagen 75 spuiten, jij nu maar 4 tot de volgende FM. Ze zullen allemaal wel aan de hand van de echo's een bepaald traject in hun hoofd hebben of zo. Denk ik
als ik naga hoe het met de vorige cyclus was toen hoefde ik ook pas na 7 dagen 75 terug voor de tweede fm.........hhhmmmm maar maandag zit ik dan wel een beetje net wel net niet pregnyl dus denk dat ik zaterdag en dan weer dinsdag.
Wat bedoel je met 'daar'. Het huidige Geertgen gebouw toch? Lijkt me niet dat ze al iets in die griebuszooi er tegenover doen Ziet er toch (nog) niet uit
ja dat hebben ze al gekocht annedore haha.. dat is het oude klooster van vroeger en dat gaan ze cleanen ombouwen enzo idd minnie wat kom je daar dan doen als je toch alleen maar te zeuren hebt.. voor ons is het gewoon een dagje uit hoor als we daar zijn hahahah.. uhmm ik moet nu ook 7 dagen 75 spuiten en dan maandag terugkomen en dan denk ik weer donderdag nog ofzo???
@ Cin, Hoe gaat het met jou? Weer een spannende ronde, ik blijf hopen en duimen voor jullie!! @ Debby, gets meid.. Ik hoop dat je er zeker met de 20 weken wel af bent!! Misschien krijg je nu wel een meisje dat je langer misselijk bent hihi. @ Duchess, ik wist niet dat dat meisje haar zoontje overleden was jeetje zeg schrik er gewoon van zo erg met hoeveel weken is zij bevallen? Zou idd met iemand gaan praten als je zo met je zwangerschap zit, want je kunt nu idd een postnatale depressie ontwikkelen die straks dan op komt spelen... Hoop echt dat je het snel kunt verwerken!! Als Yasemin overdag teveel slaapt ipv 's nachts kun je dr dan niet beter wakker maken overdag?? @ Tummetje, schiet op met jou zeg!! Jullie kleine kan nu ook elk moment komen hihi spannend! Hoe voel je je? @ Minnie, spannend weer voor jullie dus!! Ik blijf duimen meis!! @ zwangerschap, Ik ben na de bevalling ook alle nare dingen van de zwangerschap vergeten. Ik zou zo weer alles overdoen!! De pijn van de bevalling ben ik ook al lang weer vergeten. Gek is dat he hoe snel je die dingen vergeet. Hier gaat het goed, meisje krijgt 7 voedingen op een dag maar volgens mij kan ze wel naar 6 want ik moet haar overdag vaak wakker maken. 's Nachts komt ze zelf bij 3u en we hopen natuurlijk dat ze zo snel mogelijk wil doorslapen . Maar ze doet het zo goed al is het meeste wat ze doet drinken en slapen. Ze groeit zo snel, pff wat gaat de tijd toch snel. Zal nu weer naar m'n eten.. Ben ook de hele dag bezig haha.
haha ik hoop eigenlijk dat je maandag ook mag minnie ik om 11.20 dus probeer dan na mij hahahha heyyy mp gaat ie nu wel allemaal goed???? wij willen ook een foto van jou kleine meiss
Ooohhh, dat lichtblauwe stukkie toch? @Minnie: Dus Mendels is ook oké. Goed om te weten Ik ben Wissmann fan, maar heb dan ook nog geen andere gehad. Maar Wissmann is zo'n vriendelijke en grappige en gedreven arts! En misschien gek, maar nu ik eenmaal bij een mannelijke arts ben geweest, staat het idee van een vrouw die in mijn *piep* gaat poeren met die staaf me een beetje tegen. Ben bij Wissmann 100% op mijn gemak en dat vind ik heel fijn Blij als ie weer terug is van zijn zonnige eilandje Dan mag ie mijn 1e BABYecho maken (ff positief denken hè )
haha annedore idd. hihi. nu ik er langer over nadenk vind ik het wel vaag dat ik zaterdag alweer terug mag komen. is dat dan om nog op te kunnen hogen of wat dan ook? hhm vind het maar niks dus eigenlijk om heel eerlijk te zijn.
Oh meis, nu word je onzeker. Doordat ik dat net zei? Niet doen. Je moet vertrouwen hebben in de arts. Het is alleen maar fijn dat je over 4 dagen alweer mag toch? Dan wordt het allemaal goed gevolgd!
ja wissman is idd wel heel vrolijk hahahha dr ruis is gewoon eerlijk en soms te eerlijk,maar wij kunnen er wel tegen.. mendels ja hebben wij alleen de eerste keer gehad bij de intake.. maar wij hebben alleen gelachen om die man.. en kuijpers ja daar heb ik nu nog geen woord over hahaha en trouwens dat was gister wel duidelijk in de wachtruimte dat er bijna niemand bij haar wil.. nee ik blijf wel bij dr ruis hahah wij zijn onze hond aan het kammen want die verliest zoveel haren nu ooohhhh en hij heeft gewoon roos hahahhahaha