PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey deb meiss zie je mijn pendels:)
    juni/juli/augustus hahahaha

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoe ging de nacht hmm hmm errug lekker..
    Om 1 uur heb k dr geprobeert aan te leggen, en pakte ze ff de tiet maar na n half uurtje strubbelen had ze geen zin meer..
    Dus hebben we dr kunstvoeding gegeven 10cc daar had ze geen genoeg aan dus hebben we er nog 10cc achteraan gecupt..
    Om half 2 lagen we op bed de wekker op 4 uur gezet. Maar hmm schaamte zijn we doorheen geslapen.. Om half zeven werden we wakker van een klein kreetje.. We schoten omhoog, en keken elkaar aan.. Ohhhhh we zijn dr vergeten... Snel naar beneden, cup maken en dat dronk ze lekker op. Toen ben ik gaan kolven,kreeg er 5cc uit in ieder geval iets :D.. Om 8 uur was de kraamzorg er. En om 10 uur heb Faith heerlijk 15 minuten aan de tit gesabbeld :D Helemaal trots.. daarna heb ik dr lekker in bad gedaan. Wat een genot...

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh Tante wat heerlijk om dit allemaal te lezen!
    super dat jullie zo genieten!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie heel veel plezier in duitsland!
    haha ja dat verhaal van mannen en opschieten.... komt me heel bekend voor haha

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, veel plezier in Duitsland!

@Hier, we zijn net bij mijn schoonouders geweest en mijn schoonmoeder heeft even gependeld. En daar kwam 2x een jongen uit. Dat denk ik zelf ook...dus waarschijnlijk een broertje voor Ryan.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh wat leuk debby!
    leuk hoor 2 jongens!
    maar ja , je schoonmoeder kan het ook altijd nog verkeerd hebben he ;)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet nog niet wat ik ervan vind, haha. Aan de ene kant natuurlijk heel leuk, want ik heb altijd geroepen dat ik er nog wel zo een als Ryan wilde. Aan de andere kant wil ik ook zooo graag jurkjes kopen. Maar ik denk zelf ook toch een jongen! Zou verbaasd zijn als het toch een meisje is hoor.

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja haha dat zou echt een verrassing zijn!
    stiekum hoop ik altijd op een zoon haha

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wil je geen dochter Ella?

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Minnie; Tsss die vrouw bij Geertgen.. gun een ander ook iets zeg.. je hebt altijd mensen die mopperen.. bah
    @Dodenherdenking; vind het nog steeds een beetje vaag
    @tante; jaaaaaa thuis! :D En de eerste nacht goed gegaan, super joh!
    @minnie; shopze vandaag!
    @cindy; hahaha precies wat debby zegt... jullie hebben altijd zin haha :p
    @Debby; aha.. dus jullie denken een jongetje.. ik ook bij jullie :)
    @ella; had ik ook hoor.. ik hoopte op een meisje :)

Nou..pff heb net als een klein kind zitten janken :( Ik zeg tegen mn vriend; de baby is erg rustig vandaag. Zegt ie; wanneer heb je haar voor het laatst gevoeld dan? Ik; toen ik wakker werd om half 5.. En toen drong het pas tot me door dat, dat al een hele poos geleden is.. dus wij porren en duwen, op mn zij liggen, springen, zitten.. geen reactie na een half uur.. dus vriendlief wilde het ZH al bellen voor een ctg. Voel ik ineens een plopje, en daarna draait ze zich om.. pfff toen kwamen de tranen.. :( Schrok zo hard :( Nu heb ik het helemaal gehad, haal dr maar uit.. keizersnede maakt mij niet uit.. dit wil ik niet nog een keer meemaken :(

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    pfff wat een paniek als ik het zo terug lees.. *zucht*

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @tante wat fijn dat je thuis bent meiss en haha erdoorheen geslapen:):)

@deb ik denk nog steeds een meiss bij jou:):) echt hahaha

@tumm so meiss als ik dat zo lees schrik ik er al van laat staan jij/jullie:( dikke knuffel meiss..

ja haha we hebben altijd zin:):) hahahaha

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ennnnnn toen was weer iedereen weg:(:(

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Heey meiden!

@Tante & Faith; Welkom thuis! :D Fijn dat het goed gaat en dat jullie zo genieten. :)

@Cindy; Wat balen zeg dat je zo waardeloos slaapt de laatste dagen. Ken het gevoel, niets aan. :(
    Je bent wel lang ongi zeg, gelukkig dat het nu wat minder begint te worden.
    Dinis ook weer blij. ;)

@Minnie; Balen zeg dat er nog geen eitje groeide. Hoop dat de ophoging helpt en dat je bij de volgende FM beter nieuws krijgt!
    Kan me voorstellen dat je er een beetje depri van wordt. *knuffel*

@Dodenherdenking; Ik stond achter de bar gisteravond met de tv aan, met een volle kroeg met mensen die het allemaal zagen gebeuren, iedereen schrok zich rot, we zaten ook allemaal zo van ah neee he niet weer...
    Vind het allemaal maar een beetje raar, heb het idee dat er nog wel iets achter zit.
    Vond het overigens wel fijn om eens in een doodstil café te staan. ;)

@Debby; Nog steeds misselijk... :( Ik zit echt iedere dag dat ik bijlees te hopen dat je zegt 'ik ben niet meer misselijk!' Bah ik vind het zo rot voor je. *knuffel*

@Sex; Wij ook niet zo heel erg vaak hoor, 1, 2 keer per week zo'n beetje.
    En als we 'moeten' braaf om de dag zoals de gyn heeft voorgeschreven.
    De lol is er een beetje af als het zo verplicht is..

@Minnie; Veel plezier in Duitsland! Maar een uurtje rijden, dat lijkt me echt heerlijk! Shop ze. :)

@Debby; Haha ik denk nog steeds dat je een dochter krijgt. :p Maar als ik het zo lees zit ik er waarschijnlijk faliekant naast.

@Geslacht; Ik wil het liefst een meisje en mijn mannetje wil het liefst een jongetje. :p
    Nah, eigenlijk maakt het me helemaal niets uit, ik ben al dolgelukkig als ik zwanger mag worden en dan boeit het me helemaal niets of het een piemeltje heeft of niet.

@Tummetje; Ahw dikke knuffel voor jou meid. :( Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hoop voor jou dat jullie kleine meisje snel mag komen. *knuff*

@Ella; En hoe ging het spuiten vandaag? Geen pijn gehad?

@All; Hoe is het verder met iedereen? Sorry als ik iemand ben vergeten maar ik heb alleen teruggelezen wat er vandaag gekletst is. :)

@Hier; Rustig dagje vandaag, we zouden naar Bevrijdingspop gaan in Haarlem maar bij nader inzien hadden zowel mannetje als ik geen zin, dus we blijven lekker thuis.
    Ik 'bloed' als een rund, iig, nog steeds heel veel bruinverlies en af en toe wat rood, lekte gisteren zelfs door.
    Weet dat het komt van de Puregon hoor, het is een soort onttrekkingsbloeding maar de vorige keer was het helemaal niet zoveel als het nu is.
    En als nu alles er al uit komt, kan ik het mooi vergeten dat ik over 2 weken ongi word.
    Dus morgen maar weer eens de poli bellen en vragen wat ik hiermee moet, misschien even vragen of ze een echo kunnen maken.
    Verder, we krijgen 2 logeetjes! :D
    Een vriend van ons moet noodgedwongen verhuizen en hij kan zijn 2 katten daar niet mee naartoe nemen, dus die komen nu hier.
    We hebben zelf al 2 katten dus dat wordt een drukke boel hier, maar vond het zo zielig voor die beestjes.
    Pfff naja heel verhaal weer. :p

Hoop dat het straks drukker wordt hier want ik heb vandaag eindelijk weer tijd om uitgebreid met jullie mee te kletsen. :p

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallllooooo, echo, echo echo ;).

@Tante, fijn dat het goed gaat en weer heerlijk thuis!

@Cindy, nee Ryan vindt de draaimolen ook niet leuk. HIj vindt alles eng, alleen eendjes vangen vindt hij leuk, hahaha. Maar ik weet niet of we nog gaan...ik ben net wakker en Ryan slaapt nog.

@Anja, ik zou ook even bellen, wie weet krijg je een uitgangsecho en kan je weer verder! Om 2 weken voor niets te wachten :(.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whaaah.....bijleesmodus!!!

ben op pagina 341.........dusseuh..

Las op hyves dat mars haar meisje geboren was...dus alvast gefeliciteerd ook via hier hihi.. anderen ik lees.....en reageer missschien niet...en lees misschien ook niet alles al..want zo eten maken!!

Knuffels....

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Miran; Succes met bijlezen. ;) Hoe is het met jou?

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pagina 355 gebleven!! pff...kan er niet ff snel iemand een updatje geven???? Ik lees later nog wel ff bij!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Anja, tsjah...ben sjaggie...buikpijn in de avond...rugpijn hele dag door...moe moe moe....dus ongi zit eraan te komen..heb vrijdag propje geel slijm dik verloren...meestal zo een 4 a 5 dagen altijd voor ongi...

maaar...er is nog niets tot nu toe....ik wacht nog ff...ik weet niet wanneer ik ei of dat ik ei heb gehad eigenlijk......we zien wel!

Kusjes en knuffels voor iedereen! Ik ga eten koken!!

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Miran ik hoop toch dat je ongi wegblijft hoor en dat je zwanger bent. Wel vervelend dat je niet weet wanneer en of je een ei hebt gehad.
    Ik duim!

Kook ze en een knuffel terug voor jou.

Ik ga even naar de supermarkt, die is hier gelukkig gewoon tot 8 uur open... Helemaal vergeten eten te halen. :)

Deel Deze Pagina