@ Tante, Welkom thuis! & heerlijk dat je zo geniet!! Hoeveel woog Faith bij de geboorte? @ Tummetje, jeetje dan schrik je idd ik hoop gewoon dat jullie meisje snel in je armen ligt!! Lekker bij mama! @ Miran, knuffel! Mijn duimen draaien voor jullie meiden!!!!!!!!!!!!!! & ben weer naar m'n eten. Wat heb je toch weinig tijd met een kleine beeb ik snap niet hoe Duchess het doet hihi. Vertel je geheim Duchess!
Haha wat is het hier rustig! We zijn toch even naar de kermis geweest. Ryan mocht een keer gratis in de draaimolen, maar durfde niet, hahaha. Net z'n vader, die durfde vroeger ook niets . We hadden een kaartje gekregen van een andere man die zijn zoontje erin zat, maar we hebben het kaartje weer teruggegeven. Daarna even lekker bij de Mc Donald's gegeten, maar dat van mij ligt inmiddels alweer in de wc.
@Debby; Leuke foto! Gaat al snel met je buikje he. Toch nog even naar Haarlem geweest dus. Wilden wij ook doen, maar geen zin. Het is hier idd echt rustig zeg, heb ik een keer de hele dag de tijd, is er steeds niemand.
Heeey Anja, lekker thuis aan het relaxen?! Wel grappig, want vergeleken met 2 weken terug lijkt de buik niet zo heel erg gegroeid, maar voor mijn gevoel ben ik net een levende skippybal .
Idd in vergelijking met die andere foto is je buik nog niet zo heel erg gegroeid. Maar het is toch zeker wel een mooie zwangere buik hoor! Haha ja lekker thuis op de bank aan het hangen. Hebben behalve boodschappen helemaal niets gedaan vandaag, we moeten zelfs nog avondeten. We zijn een beetje traag vandaag haha. Ach ja mag ook wel een keer een dagje, morgen maar weer iets nuttigs doen, heb echt zo'n zondag gevoel vandaag.
Lekker toch, lekker van genieten zou ik zeggen . En inderdaad, hij is alleen wat boller geworden aan de onderkant zeg maar, verder niet echt veel verandering. Zet ze ook even in mijn album, is makkelijker vergelijken .
Jaa ik zie toch wel verschil hoor! Je buik is idd wat ronder geworden. Nou, ik ga hier toch maar eens voor iets te eten zorgen, begin nu wel honger te krijgen. Fijne avond!
debby wat een gave foto!!! je staat er echt mooi op hoor! en ja tuurlijk zou ik wel een dochter willen hoor haha , zo is het ook niet! maar droom altijd van een zoon..... weet ook niet waarom! ik denk altijd als ik zwanger wordt , gelijk aan een zoon! dat lijkt me zo gaaf! (meisje lijkt me ook leuk hoor! begrijp me niet verkeerd) ach het maakt me uiteindelijk ook niet uit , net als Anja schrijft! Anja wow wat een katten bij jullie in huis haha en je hebt ook een leuke dag gehad zo te lezen! wij zijn ook naar bevrijdingsfestival geweest! was super leuk! en we zijn net thuis! we zijn daar met een groep vrienden geweest. Tummeltje meid wat een schrik.... kan me voorstellen dat je daar helemaal van moest ontladen hoor! en dat is ook helemaal niet erg.... sterkte met alles! prikken ging vandaag wel goed hoor! ik moet hem gewoon links zetten ipv rechts! haha Liefs
Goedemorgen! @Ella, ik heb ook altijd het gevoel dat ik een jongensgezin zou vormen, dus geen meiden. Wie weet komt het uit. De tijd zal het leren . Dus ik begrijp je wel hoor .
Gooooooodmorning!!! Jups.. nog steeds beebje in de buik.. 5 mei is het niet geworden, helaas. We gaan nu voor 9 mei @Anja; Zijn de logeetjes een beetje lief voor jullie? @Miran; He, balen van je ongi gevoel.. hoop dat het niet zo is hoor! @MP; Trek je het nog meis? @Debby; Jaaa...nu komt er een echte zwangere ronding! @Ella; prikken ging vandaag weer goed dus.. mooi zo Zo.. rustig hier.. iedereen leuke dingen gedaan gisteren? Hier weer paniek.. nu om de hond ipv mij of de baby *zucht* We hebben een vijver, maar de randen zijn nog niet afgewerkt, en dus best scherp. Was de hond in de vijver gevallen en bij het eruit klimmen is dr nageltje of het vlees ernaast ingescheurd.. Bloeden joh.. lijkt wel alsof we een moord gepleegd hebben in de tuin. Onder de douche met dat beest, schoonmaken, wondje verzorgen en nu is ze natuurlijk de zieligste hond van de heeeeeeeeleeeeee wereld.. (vind ze zelf..) Dus ja.. het zag er erger uit dan het leek.. en ik zit nu met een uberzielige hond
ooooh tummeltje wat zielig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja hondjes zijn dan altijd zo sneu he! gelukkig dat het goed gaat met beebje! trek je het allemaal nog wel? wij hebben gisteren een leuke dag gehad! zijn naar bevrijdingsfestival geweest! was erg gezellig! uiteindelijk niet veel van het festival meegekregen haha , maar toch erg leuk gehad hoor!
Ohh leuk het bevrijdingsfestival, ben ik ook wel eens geweest Vind er altijd een leuke sfeer hangen! jullie schijnbaar ook Ja, trek het nog wel hoor. Ben zo ongeduldig als de neten.. mja.. wat doe je eraan he
Alvast sorry als ik iemand vergeten ben.... waren 24 pagina's teruglezen... @anja: fijn dat je je gedachten even ergens anders op kunt zetten. Hoe gaat het met solliciteren? Wel vreemd trouwens dat jullie steeds iets anders krijgen :S @cindy: hopen dat positieve gevoel ook doorzet J Ik ga voor jullie duimen. En natuurlijk ook voor de andere dames allemaal! Ook al zon verhaal met een vriendin. Nou als ik jou was zou ik ze gewoon weg sturen als ze de eerste dan op de stoep staat. Hoe moeilijk ook, je kunt best zeggen dat je rust nodig hebt en mijn mening is dat andere dat maar moeten accepteren. Ik heb op dit moment ook zoiets van: de eerste dag geen bezoek, ook niet van de eigen ouders. Kan natuurlijk zijn dat het tegen die tijd anders is. Had het al tegen ons mam gezegd en die zei al: dan moet je dat tegen die tijd maar aangeven of je rust wil samen met je mannetje en je kleintje. Die accepteert het gelukkig. Mooie wandelwagen en MC! Dat is lekker goedkoop zeg die testen! @annedore: alvast heel veel succes voor morgen! Ik heb bij het HSG onderzoek dr. Baxks gehad, die vond ik echt niet fijn! Kuijpers heb ik in Helmond gehad en in Geertgen 1x een gesprek mee gehad verder niet maar die had ik ook niet meer nodig. Ik vond zelf Mendels en Ruijs het prettigste, Wissmann heb ik nooit gehad. Mannen gaan ook veel subtieler om met vrouwen dan dat vrouwen doen. @duchess: wat fijn dat het zo goed gaat met de kruikjes! Jeetje wat balen dat je vriendin alleen maar zicht voor zichzelf en haar zoontje heeft. Natuurlijk is het begrijpelijk als ze met zichzelf in de knoop zit maar ze kan ook wat interesse in jou en Yasemin tonen. Ik zou dit dan ook gewoon aankaarten bij haar. Hoe moeilijk het ook is. Het is voor haar ook niet leuk als jij je zit te irriteren aan haar ondanks dat ze de hulp van andere hard nodig heeft nu. En anders eerlijk bij haar aangeven dat je even tijd voor jezelf en Yasemin nodig hebt, dat de tijd voor jullie ook niet makkelijk is geweest. Succes ermee! @debby: de vader van Noa vindt het bord echt super mooi, de moeder heeft het ondertussen als het goed is ook gezien J Mooie groene MC! Hier een MC met blauw, dat laat ik mooi zo, blauw vindt ik ook voor een meisje kunnen. Ow mooi buikkie!!!!! Lijkt een beetje op die van mij met 14 weken toen was die van mij ook langwerpig om het zo maar even te zeggen. @roze wolk: hier ook niet dagelijks op een roze wolk hoor. Eigenlijk alleen de momenten dat ik rustig op de bank of op bed lig, nergens last van heb en die kleine lekker tegen mijn hand of arm aan het schoppen is, dat is het enige moment dat ik op een roze wolkje zit. @tum: hihi hormoontje power Hoe is het verder met jou? Ik ben daar ook niet zo moeilijk in om dat te zeggen dan. Het is een keuze die op dat moment gemaakt wordt door die vriend of vriendin. Als ze het accepteren doen ze er wat aan en anders niet maar dan is de vriendschap ook voorbij. Heel makkelijk voor mij. Dat was even schrikken zeg dat je de kleine meid zo lang niet had gevoeld. Hopen dat het niet nog een keer gebeurt. En jullie hondje het pootje gewond L Dan kunnen ze altijd zooooo zielig zijn als ze iets hebben, goh lijken net mannen @minnie: jeetje zeg wat zijn er soms mensen die kunnen zeiken! Niet normaal. Ze moeten allang blij zijn dat ze lekker kopje koffie of thee kunnen pakken met een heerlijk koekje erbij en dat ze een boekje kunnen lezen. Wij hebben het 1x gehad moesten we rond 20.00 uur ofzo daar zijn en toen liep het uit, waren om 22.00 uur aan de beurt, maar er werd wel netjes gevraagd wie er een kopje soep wilde hebben. De service is daar echt perfect! Nog lekker geshopt in Duitsland? @Tante: wat fijn dat jullie lekker thuis zijn. Ga maar lekker genieten! Wat fijn te lezen dat het goed gaat bij jullie.