@Tum, arm hondje en tuurlijk zijn ze dan de zieligste van de hele wereld. @Nicky, wat leuk dat jullie Noa hebben gezien! Wel vreemd dat je schoonzus al naar huis moet wegens ruimtegebrek . Pannekoeken met erwtensoep, wat een vreemde combi... @Ella, werkse! @Duch, heb je nog een beetje kunnen (bij)slapen? @Cindy, veel plezier vanavond met de kleine, maar dat komt vast goed . Gefeliciteerd met je baan, helemaal super!!! @Minnie, meis, wat is er aan de hand! Lucht je hart.
nicky dankje meiss ella ja die dan haha ik wist wel dta ik het verkeerd had) minnie dikke knuffel hoor!!!
haaai debby haha ja ik dacht ook al wat een aparte combinatie maar ja zal heus wel lekker zijn.. ja ik mag dinsdag beginnen ik krijg morgen nog een e-mail met hoe wat en waar maar eindelijk werk hahha
hihi deb, wij hebben nu eenmaal rare combies zoals een boterham met stroop en daarop kaas JUMJUM @hier: ikke is op de radio zometeen bij 100% NL Meegedaan aan een spelletje "tekst op een tegeltje". Had voor de fun een mailtje gestuurd met het antwoord erin (via internet opgezocht ) en toen werd ik terug gebeld.
hahaha nicky op de radio deb nee nog niet maar ze hebben wel al gebeld vandaag voor hem dus hij word weer aan het bedrijf voorgesteld ben benieuwd!!
Ach, gelukkig zijn wij ook niet 100% normaal en bovendien wel iets gewend. Het wordt vast heeeeeel gezellig, ik heb er in ieder geval heeeeel veeeeel zin in .
haha deb, dan zorg eens dat jij voor de 16e nog op de radio komt Cindy, rij de 19e maar met ons mee he