PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja haha schatje ik moet poepen,ga je naar de wc hoort hij ineens een beebje huilen hihihi:)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja cin nu mag ik best bevallen! Kans is idd groot dat ze gewoon mee naar huis mag. Vanaf 37 weken mag je ook gewoon thuis bevallen en dan ben je ook niet meer prematuur bevallen. Dusja we zijn eigenlijk zo goed als de 'dangerzone' uit!!!

En ja ze zijn soms wel heftiger. Maar heb ook dagen/momenten dat ze weer minder heftig zijn. Er is geen pijl op te trekken.
    Maarja... straks op controle.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik wens je heel veel succes meiss..
    je hebt echt bewezen dat je het kan:)
    knap hoor al die weken doorgelopen zo meiss..
    ik ben trots op je!!! en ook op je manneke die heeft het ook te verduren nu he`...

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal,

@duch: balen zeg dat je je nog niet echt helemaal op en top voelt! het is ook niet niks om steeds van die weekrampen te hebben en dat er dan steeds niks gebeurd. Daar kun je ontzettend moe van worden dus snap best dat je er helemaal klaar mee bent! beeb van duch: NU MAG JE KOMEN HOOR! en duch een dikke knuffel!

@cindy: hoe is het met jou meid?

@miran: heeeeeel erg laat (schaam) maar toch nog gefeli met je meisje!

@iedereen die ik vergeten ben. sorry maar ben met mn gedachten een beetje bij 17 uur als ik naar geertgen moet.......vind het nu toch wel erg spannend worden! heb heel erg slecht geslapen en ben echt op van de zenuwen. gewoon ook voor het spuiten dat geef ik eerlijk toe.......we zien het wel denk ik dan maar.

allemaal een dikke knuffel!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey minnie meiss..
    heel veel succes vandaag bij het geertgen..
    en je zult merken het spuiten gaat je echt meevallen,maar idd de schrik had ik ook tot de naald er weer uit was en toen dacht ik `was dat het,ik heb niks gevoeld hahahahahha

hey debb:) hoe issie vandaag meiss,is het gister goed gegaan nog met die broodjes??

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hahaha, ja, de broodjes zijn blijven zitten. Alleen gisteravond een beetje overgegeven, maar daar kom ik wel overheen ;). Ik slaap nu alleen 's nachts heel slecht, dus ga maar eens proberen om 's middags niet meer te slapen. Ik denk dat mijn lichaam wel voldoende is uitgerust :).

@Duchess, jeetje meis, ik kan me voorstellen dat het op deze manier heel zwaar is! Ik hoop dat de weeen snel echt doorzetten OF dat ze je gaan inleiden. Het is een hele lange weg geweest voor jullie, maar zodra jullie meisje is geboren, weet je zeker dat het het allemaal waard is geweest!! Dikke knuffel en succes met je controle vandaag.

@Tum, lekker bezig, leuk hoor! Ik vind het zoooo jammer dat het voor ons de 2e is, dus wij eigenlijk alles al hebben :(. Ik werd altijd zo blij van winkelen en dingen uitzoeken.

@Cindy, je hebt weer de juiste instelling te pakken meis, super! Ik hoop toch echt dat je snel zwanger bent meis, want dikke buiken samen op de bbq moet toch gewoon gaan lukken....en verder lekker aan het schoonmaken in huis, lekker hoor!

@Minnie, heel veel succes vanmiddag in het Geertgen, ik denk aan jullie en hoop echt dat je mag beginnen met spuiten!!!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik bedenk me net trouwens pas dat dit mijn laatste zw.schap zal zijn en zal ik daarna hier nog (veel) te vinden zijn?! Jeetje....moet er maar niet te veel bij stil gaan staan.

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh debje blijft toch wel gewoon meeschrijven als de kleine er is????
    ja hoe gaan de andere zwangere dat eigenlijk doen?? gaan jullie ons dan verlaten of mogen wij ook kennis maken met jullie beebs:):)

en idd deb deze instelling hou ik vast,voel me er ook veel hapyer en fijner door hahaha

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    In principe wil ik wel gewoon mee blijven schrijven inderdaad! Zeker omdat ik ook zooo benieuwd ben hoe het met jullie gaat zeg maar. Het zal dan alleen minder zijn, want dan ben ik weer aan het werk EN druk met 2 kinderen EN huishouden en alles natuurlijk ;).

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies,dat is ook te begrijpen maar zo een of 2 keer in de week even een update;) hahahaha

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vroeg me laatst ineens af hoe het met Vliegje zou zijn...heeft iemand nog contact met haar?

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee die is ook al een tijdje niet meer geweest?
    en flubjuh ook niet en suzy83 ook niet???
    sommige verdwijnen in een keer..

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vliegje heeft toen laten weten dat zij niet meer voor een kinderwens gingen en heeft netjes afscheid van ons genomen. De andere 2 horen we inderdaad niets meer van....

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja dat klopt jah van vliegje:)
    ik weet niet mischien komen ze nog wel eens wat laten horen???

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We zullen het zien...ga er niet van uit ;).

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha ja ik eigenlijk ook niet hoor!!;)

deb wanneer g aje een buikfoto maken? dat vroeg ik me gisteravond ineens af:)

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha voorlopig nog niet hoor, ik ben van mezelf al dik, dus heb gewoon een dikke buik....ik denk pas rond 15/16/17 weken of zo!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja hahaha ik denk dat ik het ook pas laat zal doen hoor!!
    als je het wel gaat zien:(
    ben benieuwd hahahaha

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zie het wel hoor, maar ja...ik vind mezelf gewoon "dik" nu :D.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben even bezig de laatste foto's vanaf het logeeradres bij opa en oma van Ryan op zijn website te plaatsen. Ze zijn weer zoooo lief!

Deel Deze Pagina