@Nicky, oooh wat irritant zeg! Kan ze het nog bijwerken nu? @Cindy, wij doen dat ook meestal/vaak, maar ik vind het altijd lief als anderen dat ook doen .
Minnie moet trouwens iedereen maar even pb'en, zodat iedereen tijdig geld kan overmaken en zij alles in huis kan halen.
Met amoniak de verwarming schoonmaken? Hier wordt dat gewoon met een sopje met allesreiniger gedaan... Amoniak is echt vies en goor spul... @deb: ze heeft met terpetine de verf eraf gehaald en opnieuw geverfd. Van te voren wel de hond naar beneden gestuurd.
betrapt!! hahaha was weer ff aan het bijlezen...en mag met trots zeggen.....ik ben bij!! ooh gaan jullie echt meeten? niets over gelezen dat er een datum was......
@Miranda, de meeting is 19 juni, bbq bij Minnie. Volgens mij had jij in die maand nog een meeting van een ander forum van zw.pag en wist je nog niet of je ook kon komen?
jawel miran volgens mij heb je toen ook meegelezen toen we over die datums bezig waren.. ja zei doet dat met ammoniak haha ikke niet hoor heb hier dusty en dettol staan
nouw...die meeting gaat niet door denk ik....er is geen animo meer naar. Het ligt eraan wat het gaat kosten ongeveer.....vent wou er over nadenken en als het die maand niet te min was met geld dan konden we komen. Maar daar hebben jullie nu niets aan hahaha... Zal hem vanaaf eens aan zijn oor trekken of die wil barbequen..... en of die dan mee wilt...
Krijg net een mailtje van de eigenaresse van de dansschool dat ze bewondering voor me heeft. Dat vind ik lief!