haha ja hij zei ik moet nog wel met debby gaan dansen he is afgesproken werk he`.. nee maar ik denk ik vraag het gewoon even want ik weet hoe hij is als er iemand iets zegt erover snap je, van sommige mensen kan hij dat wel hebben die grapjes enzo maar omdat het dus nieuw en vreemd is wou ik het gewoon even zeggen hahaha
Gelijk heb je hoor Cin! Dat kan ik ook wel begrijpen. Het wordt dan wel met een dikke buik dansen voor hem .
Oh ja, allergieën: Ik kan geen pinda's eten. Dus ook geen satésaus of zo. Maar daar hoeft verder geen rekening mee gehouden te worden hoor.
jullie gaan wel lekker snel, ik kan bijna niet meer lezen van de traantjes in mijn ogen door de leuke dingen die gezegd worden hier. Zit me echt figuurlijk dood te lachen hier
@anja: pindasausje zit altijd appart in een bakje.......maar altijd fijn te weten als er iemand wel allergisch is.......
ja dinis zit er ook bij he hahaha zit langs mij te lachen en te praten en wil weten wat deb en hij gaan dansen
Ik zal Arnoud vragen of hij foto's wil maken. Dat vindt hij erg leuk om te doen en kan hij ook goed (vind ik ).
@Minnie; Ja daarom, hoeft verder ook niet echt rekening mee te worden gehouden. Maar ik dacht ik zeg het even. De vogeltjesdans is de enige die ik wel kan haha. Kan dat dansje van de ketchup song ook nog.