ja precies ik weet niet voelt gewoon niet goed als ik eraan denk,mischien verander ik nog wel van gedachte hoor en wil ik de eertse maandjes wel geven,maar dat zien we dan wel weer toch!! we hebben nog wel even bedenktijd daarvoor
mijn ouders wonen daar en mijn broer en schoonzus komen met die kleine.. pap dinis broer en schoonzus gaan naar helmond sport en ik ga metmam op de kleine letten
En daar was weer 1 weg . Arnoud gaat nu even de salade klaarmaken. We gaan vanavond even verf uitzoeken voor Ryan's nieuwe kamer .
Helaas, het is echt te ver weg... Drie uren voor zo'n kleintje in de toettoet is in mij ogen in dat stadium veel te lang. Met Faith en mij gaat t super.. Door het lange liggen in het ziekenhuis, zijn me spieren helemaal slap. Me rug doet enorm zeer en me linkerbeen wil nog steeds niet (had ik in de zwangerschap ook).. Vloeien is nihiel en alles gaat ze gangetje.. Omdat ik behalve bovengenoemde dingen nergens last van heb, was ik zelf alweer druk in de weer hier thuis.. Maar de kraamzorg heeft me flink op de vingers getikt.. Vind het erg moeilijk toe te kijken hoe manlief kraamhulp en moeders alles doen en ik niks. Maar het is echt het beste, ik ben zelf nog niet gewend aan me eigen huis. En als er visite komt (wat gelukkig niehiel is) word k al gek. Dus echt lekker rustig aan.. Faith doet t prima, ze was best wel afgevallen omdat ze de tiet niet goed pakte. Maar vanmorgen was ze 50 gram gegroeit en weegt nu 2530 gram *TROTS*, vannacht heeft ze geslapen van 2 tot half 8 dus klagen doe ik niet hihi.. Vandaag heb ze al 3x de tiet gepakt en per keer 10 minuten gedronken, daarna ga ik kolfen en er komt steeds meer uit .. heerlijk ... We voeden dr nog wle bij met kunstvoeding, maar het word telkens minder hihi...
Leuk Deb!! Heb je al iets in gedachten? Ik ga zo maar ff de was opvouwen en stofzuigen en dweilen. Heb eigenlijk geen zin!! Maarja voel me altijd een stuk fijner als t gedaan is en alles netjes is... Zal manlief ff bellen dat ie meteen frietjes haalt.
@Tante, goed om te horen dat je het rustig aan doet en dat het zo goed gaat het met Faith! @Duch, de kamer wordt felblauw (2 muren) en we hebben een hele gave muursticker gezien van een soort giraffe, maar dan een "kunstgiraffe". Verder willen we houten letters met zijn naam op de muur. Dus alle ideeen zijn er al . Opvouwse en zo! @Hier, ik ga ook uitloggen, ga zo even eten.
Tante begrijpelijk! Ik zou ook echt niet 3 uur in de auto gaan zitten met Yasemin. Wel jammer. Wat goed dat je bijna niet vloeit zeg! Ben jaloers! Slappe spieren dat ken ik, helaas. Ik heb ook nog steeds bij alles overal pijn. WAAAUW van 2 tot half 8. Ik ben echt jaloers haha! Al sliep Yasemin de eerste week ook beter als nu.. haha. Waarom voed je haar bij met KV als ik vragen mag? Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!!
Ze wil de tiet niet goed pakken, en omdat ze klein is zitten we met de 10% afval marge. Zodra ze daar onderkomt moet ze weer naar he ziekenhuis en daar waken we voor. Dus ze krijgt met een spuitje of cupje wat kunstvoeding, omdat als we n flesje geven ze aan de fles wend. En we gaan ECHT door met de borstvoeding, het voelt goed het is goed en ik word rete trots als ze weer even hangt hihi..
Goedzo Tante!! Borstvoeding is ook geweldig! Zeker iets om trots op te zijn! En als ze straks meer en langer drinkt, is het echt genieten hoor!!
hallo lieve meiden,. ik ben er weer haha. heb even op de site van de cateraar gekeken en ik zal even erop zetten hier wat we gaan nemen qua bbq vleesje en zo.... Een barbecue met diverse soorten gemarineerd vlees zoals: Kipfilet Hamburger Varkens-filet-lapje Kip-saté-spies (2 stokjes pp) Speklapje/Duitse barbecue-worst [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] [/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] Om deze barbecues helemaal compleet te maken serveren wij deze met: Diverse soorten rauwkost Vers fruit salade Warme satésaus Diverse koude sauzen Rundvleessalade Stokbrood met kruidenboter Alles inclusief borden, bestek, servetten en barbecue benodigdheden (wij brengen 5,00 in rekening per vuile barbecue retour) [/FONT]
Hoeveel kost dat dan per persoon Minnie? Wij eten trouwens geen varkensvlees maar misschien dat dat onderling wat geregeld kan worden? (bijv iemand die liever een duitse worst heeft dan kipsate ofzoiets dergelijks? ) En anders neem ik zelf nog wel wat extra vlees mee. Het klinkt verder wel lekker! Heb net aan manlief gevraagt en die wil wel graag mee. Dus zal dit weekend even aan mijn ouders vragen of hij een dagje vrij kan hebben.
@duch: we hebben een bedrag afgesproken van 20 euro per persoon. en dat is inclusief eten en drinken. maar er is wel gezegd dat als er geld over is dat we dat delen door de mensen die er zijn en dat we dan allemaal een bedrag terug krijgen. wel zo eerlijk. ennee ik kan ook hallal vleesje halen als jullie dat liever hebben? al weet ik niet waar ik dat kan halen ....... ben daar niet zo in thuis haha. wel leuk dat jullie ook willen komen!
Minnie, lief van je dat je dat zou willen doen! Heb net met manlief overlegt en wij nemen zelf wel wat extra halal mee! We eten wel ook gewoon dingen van jou hoor. Maar dan hebben we wat extras en dan moet iemand anders onze varkensvlees-dingen maar op eten. Hebben jullie trouwens al een tijd in gedachten?? Dat is makkelijker vrij vragen..