ja inderdaad zou wel leuk zijn. hoop voor ze dat het lukt...... heb net even de post uitgezocht en de was in de machine gedaan. die kan over een kwartiertje in de droger en als dat droog is ga ik weer naar huis. dan volgende week een dagje lekker alles poetsen hier en dan komen de kindjes weer thuis volgende week......
Hoop beriggies gemist. Nicky fijne dag en succes met de kapper! Daarom ben ik altijd een beetje tegen sterelisatie! Brr. Hopelijk lukt t voor je nicht Cin!! Minnie wat doe jij nou eigenlijk precies voor werk??
duch hun wonen dus in steenwijk.. mijn broer zit hier in oirschot gelegerd en is dus elke week hier in oirschot op de kazerne hij komt nooit een keertje langs uit zich eigen, hij heeft ook nog zijn eigen huisje die hij verhuurd heeft op de kanthoeve daar woonde ze eerst samen totdat zij zwanger raakte en toen wilde ze terug naar steenwijk naar mama toe.. mijn broer is toen de kleine net 3 weekjes oud was uitgezonden naar afghanistan voor 4.5 maanden. ze is nooit met die kleine hier gekomen toen hij weg was terwijl we dat wel hadden afgesproken ja we zijn een weekje naar centre parcs gegaan toen.. met haar en de kleine maar daar deed ze ook heel raar. altijd een grote mond enzo.. gister toen ze terug kwamen van helmond sport,lag de kleine op mijn buik (ja ik ben net een kussentje) te slapen haha.. ze kwam binnen en zei meteen ohh wat zielig voor jayden dat hij zo moet liggen, ja hallo jij bent het campingbedje vergeten wie doet dat nou!! als je ergens heen gaat vergeet je toch niet het campingbedje en de pap???? hij lag gewoon heel lekker te slapen en meteen pakt ze hem en hijschrok wakker enmeteen ohh wat doen ze allemaal met jou.. mijn vader zei kom jongen bij opa zij: NEE!! hij zit nu bij mij dus vandaar dat we niet echt een band krijgen.. kijk wij gaan best vaak op zondag naar steenwijk maar het kan niet altijd van een kant afkomen toch.. maar ook wijkopen kleertjes en schoentjes en weet ik veel wat allemaal en die kleine krijgt die kleertjes nooit aan.. ze komt dan naar bakel en dan is het kijk mama heeft gekocht kijk me broertje heeft dit gekocht snap je.. ik wacht al 1 jaar op een foto die ze gemaakt hebben met een fotoshoot ik vind het echt erg hoor.. en mijn ouders hebben al 2 kleinkinderen die ze niet zien door een hoop problemen,de ene woont in duitsland en die moeder trekt mijn broer helemaal leeg. en de andere zien we helemaal niet het enige wat we weten is dat ze op mij lijkt met blonde krullen in plaats van donker net als ik. ik zie gewoon aan mijn ouders dat het hun echt pijn doet ze doen alles voor mijn broer maar hij is zo blind als iets.. hij 32 zij 20.. dus ze is echt nog een kind bleek gister wel bij helmond sport zei dinis maar dat laat ik maar want als ik daar over moet beginnen.. maar daarom is er dus niet echt een band tussen ons..
Jeetje Cin wat een verhaal en wat super rot voor jullie dat dat zo moet zeg... Ik hoop dat je broer ooit inziet watvoor iemand het is.. Hebben jullie er nooit wat van gezegd tegen hem? Haha ja Cin daarom was t ff stil, je moest een heel verhaal typen. Tijd maakt mij niet uit voor de barbeque. Waar woon jij ook alweer precies Minnie? Wil je me dat ff PBen? Ga ik meteen ff spieken hoelang t rijden is voor ons!
oh minnie dat werkt niet hoor!! toen ze dus hier in bakel wonnde werkte we bij elkaar,en probeerde ze nog lief en aardig te doen.. ze waren toen nog geen half jaartje samen en was het wel een leuke meid. maar op de een of andere manier hebben wij ik en zij toen ruzie gehad echt echte ruzie dat ik haar bijna met haar hoofd tegen die stelling aan klapte bij de jumbo en ben ik helemaal anders tegen haar aan gaan kijken.. ze wilde in een keer een beeb wij waren toen nog netniet bij geertgen. mevr liet op 1 febr haar pil liggen en het einde van febr. had ze dus een posi test mijn moeder zei tegen haar melissa ons cindy komt zo hierheen maar vertel haar het nou nog niet dat doe ik wel op een rustige manier.. want daar heeft ze dus een beetje moeite mee snap je.. ik kwam binnen en het eerste wat ze deed (ik zette net een stap binnen) `IK BEN LEKKER ALS EERSTE ZWANGER!! nou ik wist niet wat ik hoorde ik begon te huilen en heb gewoon gezegd ja meis gefeliciteerd dan he.. de volgende dag zei ze tegen een collegatje van ons toen bij de jumbo. nou ik ben zwanger en mag gewoon niet blij zijn met deze zwangerschap omdat het bij haar niet lukt!!! toevallig hoorde ik dat en zei alleen maar nou wat ben jij voor een schoonzusje?? en mevr begon me toch te schelden en jij verdient geen kinderen daarom duurt het zo lang blablabla.. dus ik stapte toen van mijn picktruckje af en liep naar haar en echt ik wilde haar zo met die kop tegen die stelling aan slaan zo kwaad was ik.. nou ik draaide om en ben naar de wc gegaan huilen,toen ik terug kwam zat mevr op het kantoortje te huilen en te vertellen dat ze niet blij mocht zijn en ze dus per direct ontslag nam.. dus nee praten zit er niet meer in tussen ons..
duch ik heb het elke keer tegen me broer gezegd van die meiden.. van hem hij is gewoon een echte meiden man snap je maar diemeiden weten hij zit in het leger en heeft geld en hij trapt er elke keer in we waarschuwen hem hij wil niet luisteren dan is het over en zegt je had gelijk zusje.. en weet je ik heb een broer 1tje maar en ik zie hem mischien 1 a 2 keer in de 3 a 4 maanden ik baal er echt van hoor!!
Pfff jeetje Cindy wat een kutwijf zeg!!!! Lijkt op mijn schoonzus, bah! Vind t echt erg voor jullie... Hier dus ook echt zon kutwijf als schoonzus.. Toevallig hadden we t er gister nog over. Manlief wil zijn broer volgend jaar hierheen halen... Ik zei, ik wil hem wel uitnodigen, maar wel alleen hem!! Hoef dat wijf niet in mn huis en daarbij ga ik niet voor 3 mensen betalen. Ja moeilijk maar ik doe t echt niet, dat mens heeft me zooooveel pijn gedaan..
wat een kutwijf zeg! jezus dat doe je toch niet op die manier. en dan ook nog: ik ben lekker als eerste zwanger......ow echt.... bakel woonde ze he? of was het steen wijk? zal ik ze eens even vertellen wat een uit de baarmoeder geslingerde graftak het is..... ow echt he kan me er zo kwaad om maken omdat ik precies weet hoe het voelt als mensen zo lopen te doen!
ja nu steenwijk.. klopt duch je hebt toen een keertje dat verhaal hier verteld ja toen zei ik nog dat komt me bekend voor maar echt ik weet niet hoor!! dat is dus ook 1 van de redenen dat wij een kleintje willen hoor voormijn ouders eentje die blijft en nooit weg word gehouden bij opa en oma.. och ja ik kan er zo wel een uur over door blijven gaan hoor!! het is elke keer wel iets als ze zijn geweest
gggrrrr echt waar. maaaaaaar cindy......voor jullie komt ook alles goed! goed werk heeft tijd nodig.......en slechte mensen krijgen altijd alles op een presenteerblaadje en daar gaat altijd alles goed en wel!
Wat een idioot echt waar Cin. Vind t echt rot voor jullie dat dat zo moet!! Voor je ouders ook.. Hopelijk hebben jullie snel een beebje waar je ouders lekker van kunnen genieten!!
komt ook wel helemaal goed hoor wij zijn er van overtuigd!!!! thxx meiden dat ik effe hier een keertje kon luchten haha he ik nog niet zo heel vaak gedaan he.. ik kom nooit uit mijn woorden zeg maar