ooow das altijd zo sneu die kleintjes en dan krampjes.... ik ga even gauw naar de super en dan ben ik er zo weer......
Nou het is weer goed... hoop dat dat het ook was! Krampjes zijn zo zielig.. moet er altijd zelf ook van huilen als ze het heeft haha.. *schaam* Ga nu ff kijken Minnie!
gelukkig is het weer weg duch.. ja is ook zielig ze kunnen niet zeggen waar ze pijn hebben en zo.. geef ze maar een dikke knuffel
Ja en ze is altijd troostbaar, behalve bij krampjes... Dat doet gewoon pijn. Bleh. Dus je kunt er niets tegen doen dan.... Ik houd haar altijd maar stevig vast en masseer haar buikje een beetje maar dat werkt niet. Ik ga toch maar weer met die medicijnen tegen krampjes beginnen denk ik. Was ermee gestopt omdat ze aan de borst ineens geen last meer had maar nu komt het soms toch weer opzetten.. Arm ding.
Hee Deb hoe is het nu met je?? Ik zit lekker aan de beschuit met muisjes, ben daar echt verslaafd aan geraakt whaha. Vraagje, hoelang vinden jullie dat geboorteversiering kan blijven staan/hangen??? Ik weet echt niet wat normaal is. Mijn moeder vond het nu wel lang genoeg geloof ik maar als ik hier in de straat kijk... 3 maart bevallen en daar staat nog steeds t bord in de tuin.
@Cindy, ik zit met open mond jouw verhaal te lezen over je schoonzus . Wat een (#)#)@#($($wijf!!!! En wat sneu ook voor je ouders, dat ze hun kleinkinderen bijna niet zien . @Duch, krampjes is een veelvoorkomend probleem helaas bij die kleintjes. Heb je misschien iets anders gegeten de laatste paar dagen, waardoor ze nu weer meer last heeft?
zo de was is droog....heb een deel van de badkamer schoon en nu ga ik weer naar huis en daar nog even aan de gang en eten en dan weer weg. volgende week de andere helft en de keuken en dan de was en dan is het helemaal lekker schoon als ze weer allemaal thuis komen......
Met mij gaat het redelijk. Heb vanochtend 2 broodjes gegeten en die zijn met moeite binnen gebleven. Heb daarna niet weer gegeten, durf gewoon niet . Volgens mij hebben wij de versiering tot 10 weken of zo laten hangen, vond het zo gezellig .
hhmmm 40 minuten rijden wij er nooit op als we naar eindhoven gaan. naar den bosch rijden we in drie kwartier zoiets en naar eindhoven een halfuurtje. geef yasemin maar een dikke knuffel!
Zonder vertraging rijden wij er 2 uur over. Ik wil eigenlijk wel rekening houden met Ryan z'n middagslaapje, anders is hij niet te genieten...dus of wij komen iets eerder als dat kan en dat Ryan bij Minnie slaapt, of wij komen wat later na Ryan z'n slaapje.
ja dbe ik geloof dus echt wel dat je met open mond aan het lezen bent geweest ik heb het zelf ook nog eens terug gelezen en ik zit ook nog te schudden van wat een dooi w..f haha
plek zat deb dus ryan kan gewoon lekker middagslapen bij minnie en hubbie..... nou nu ga ik echt even afsluiten en naar huis.... oja voor degene die gonal spuiten he. ik spuit in de avond. heeft het invloed als ik de ene dag om 8 uur spuit en de andere dag om half 10?
@Minnie, volgens mij kun je het beste altijd op hetzelfde tijdstip spuiten, dus niet de ene avond om 8 uur en de andere avond om hlaf 10.
Deb, nee niets anders gegeten! Ze heeft er bijna geen last van, denk eens in de 2 a 3 dagen en dan even 5 minuutjes. Goed van jou zeg Minnie! Wanneer kom je een keer hier langs? Debby wat balen dat je niet durft te eten... Toch proberen hoor meis, is belangrijk dat je wel wat binnen krijgt... 10 weken, dan hebben we nog ff. Ohh Minnie dat valt wel mee dan. Ja dat zegt de routeplanner maar ik was de route aan t bekijken en vroeg me af of hij me niet om liet rijden. Achja zien we dan wel weer!! Hoelaat slaapt Ryan altijd Deb?
ja het beste is dan tussen dat uur te blijven dus bijv om 19.00 uur of om 21.00 uur maar het kan altijd gebeuren dat je het vergeet enzo dus voor 1 keertje denk ik niet dat het wat uitmaakt hoor!! wij spuiten nu deze week tussen 15.00uur en 16.00 uur in
De gyn zei dat vocht belangrijker is dan eten....klinkt raar, maar ik durf het echt even niet en heb ook niet echt honger. Hahhaa, ik wilde ze ook niet eerder weghalen hoor, vond het zooo gezellig! Ryan slaapt meestal tussen 12.00 en 13.00 en dan meestal tot 15.00/16.00 uur. En ik ook nu
@deb: volgens de assistente maakte het niet echt uit. als je maar in hetzelfde dagdeel prikte. met clomid was het wel tijdgebonden. vroeg me gewoon af of jullie dat ook weleens zo deden. vanavond en morgen moeten we namelijk weg dus vandaar.......de vorige keer spoot ik ook niet altijd op dezelfde tijden...... tja snap nu eigenlijk ook niet waarom ik dat weer vraag he gggrrr haha. ben er even vanaf denk ik.....
Volgens mij zeggen ze alleen maar omstreeks hetzelfde tijdstip zodat je het niet vergeet zeg maar. Arnoud zette zijn mobiele wekker altijd, dus standaard om 20.00 uur ging zijn mobiel af.