PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden ik ga even eten en daarna naar mannetjes ouders om ons verlovingsnieuws te vertellen. :D

Daarna moet ik werken dus ik denk dat ik er morgen pas weer ben.
    Fijne avond meiden!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    veel plezier:)

haha en werk ze meiss!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    trouwens dame sik heb zo`n pijnlijke trekken onder in de buurt van mijn eierstokken???

het doet gewoon bijna pijn,denk dat ze echt hard aan het werk zijn of zo..

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou meiden, 6 april om 7.30 worden we verwacht op de verloskamers!!!!!!
    Wat vreselijk spannend dit zeg. Ik leef al de hele dag op een wolk sinds ik het weet, stom he? Als ik eraan denk dat ik haar dinsdag of woensdag in mijn armen heb.... dan gil ik he tuit! hihi!

Inwendig onderzoek was heeeel mooi. Verstreken hals (wisten we al) hele mooie ontsluiting en een koppie dat tegen de mond aan drukt... dus alles is klaar. Mijn vliezen worden gebroken en ze denkt dat dat genoeg is.
    Enkel heb ik nu heel hevig bloedverlies maar het zit echt tussen rood en bruin in. Het is wel heel veel maar het zal wel van het onderzoekje komen. Ik houd het wel in de gaten, als het echt veel wordt dan bel ik gewoon ff. Heb er geen weeën bij op dit moment dus t zal wel niks zijn!

Maar dinsdag is het dus zover... heeeeel raar te weten dat dit weekend het laatste weekend gaat zijn dat we met zijn tweetjes zijn!! en lekker zondag en maandag nog om alles op orde te brengen en helemaal schoon te hebben. :D Hihi! spannend...... maar ben oooooooh zo blij. De gyn deed eignelijk heel moeilijk en vond het ook niets om me door te laten lopen op deze manier!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeps, bedoel natuurlijk makkelijk! Hahah. :D

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaa wat een goed nieuws Duch!! Lekker genieten van de laatste dagen samen :D.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohhh spannend meisss!!!:) geniet ervan he van dat laatste weekendje samen!!! ohh leuk hoor

zie nu in een keer dat ik datum 2de fm verkeerd heb..
    6de is dinsdag toch?? ik moet woensdag dus de 7e

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Jaaa Duchess oh wat een heerlijk nieuws meis, geweldig! Geniet lekker van jullie laatste weekendje met zijn tweetjes.

@Cin; Ja klinkt wel alsof je eierstokken aan het werk zijn idd!

Hihi kwam toch nog even snel kijken of er nieuws was van Duchess, ja dus! :D

Ik ben nu echt weg we moeten om 7 uur bij mijn schoonouders zijn... opschieten haha.

Fijne avond!

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    tum leest bij.. maar gaat eerst duchess een pb sturen.. ben het wéér vergeten hahaha :D

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jeetje.. dacht; ik doe dat bijlezen wel ff, haha..toch meer gekletst dan ik dacht.. :p

@april; haha mannetje kan er inmiddels om lachen hoor.. hij zweert nu dat ie me terug zal pakken... prima joh.. shoot me :D
    @Tante; Fijn dat jullie toch een leuke dag gehad hebben! En hoe is dat nu, als getrouwde vrouw? ;)
    @Annedore; Helaas welkom meis :)
    @Cindy; heb het wel eens vaker gehoord over de pregnyl hoor. Zou het zeker gaan vragen!!
    @ella; oei.. zo je bril kapot! flinke klap dus!! gaat ie beter met je hoofdpijn?
    @debby; ikke ook buikfoto ziennnnn!!!!
    @dieet; jup..zwanger zijn staat zeker bovenaan het lijstje.. ik begon op 120 kilo, en zit nu onder de 100.. geloof 98 ofzo.. zelfs sonja bakker kan daar niet aan tippen met haar sla-voedsel :D
    @anja; jeeeeeeeeesssss een afspraak! super zeg.. kun je hopelijk snel weer verder!!! zsm zwanger, en dan trouwen waar de kleine bij is!!! dat is het nieuwe doel :D (vind ik dan, hahaha :p)
    @duchess; jaaaaaaaaa volgende week ben je mama!!! raar he, om de dat te weten dat het kan gaan gebeuren! Ik denk zelf dat ze er dinsdag wel is hoor! Ohh wat spannend zeg, ben blij voor je! Kun je gaan genieten van je meisje en je lichaam weer laten herstellen en jezelf weer zijn!

Zo.. heb hier niet veel nieuws.. nog 3 dagen werken en dan heb ik verlof :D (jup, i know, lijkt te vroeg, maar ik heb veel overuren staan, dus ik mag een paar dagen eerder) En ik kan je zeggen.. dan gaat het snel hoor.. pff.. gewoon al verlof *brrr* haha :D

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tum; Wat gaat het snel zeg jeetje al bijna met verlof! Lekker hoor en ook dat je verlof wat langer duurt omdat je wat vrije uren over hebt!

@Hier; Net thuis uit werk, wacht nog even op mannetje want die komt ook zo thuis uit de nacht en dan lekker samen slapen. :)
    Heb nu ineens bruinverlies, snap er echt helemaal niets meer van. Raar lichaam. :(
    Kan niet wachten tot de afspraak donderdag...

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oehh tumm, spannend, al met verlof!!! :)
    Hier niet echt gemerkt dat het verlof in ging, op de brief van het uwv na haha...
    Maar toch vond ik het ook een hele mijlpaal! Hihi.
    Geniet ervan meis!

Anja wat raar van dat bruinverlies zeg! Misschien word je toch ongi nu?

Hier echt een slechte nacht gehad maar heeee dat mag. :D Ik moest namelijk plassen en kon toen niet meer slapen!!! MIjn koppie zit helemaal vol met van alles en nog wat, te maken met ons beebje en de aankomende bevalling... hihihi...
    Vanmiddag ga ik met mams nog de laatste dingetjes halen.. wil nog wat boxpakjes maat 50.. viel me toch tegen hoeveel ik die heb en kan niet kiezen welke het eerste pakje moet worden, dus wil gewoon sowieso 1 nieuwe als eerste pakje whaha.
    En wil een fijne pyama voor mezelf voor na de bevalling. En nog wat dingen voor in mn koffertje, van die dextro druivensuikerdingen enzo... :p Hihi..
    Spannend allemaal hoor meiden....

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo lieve meiden,

@duchess: jeeeeeeeeeej wat goed zeg! nog een paar daagjes en dan is jullie meisje er.....oeoeoeoe spannend!

@anja: hoe reageerde schoonouders op jullie trouwnieuws?

@deb: hoe is het vandaag met jou?

@cin: hoe is het vandaag met jou?

@tum: dikke knuffel!

@rest: ook allemaal een dikke knuffel!

Nou ben gister dus weer naar geertgen geweest. Heb een fm gehad (de eerste) en het viel me wel mee eigenlijk. Dr ruis deed het en het ging allemaal goed. Mijn bmsv was wel dun maar daaraan kon hij zien dat ik een goede ongesteldheid heb gehad afgelopen week. En heb ook tot en met donderdag flink gebloed dus dat verklaarde dat dunne bmsv. Verder zag hij in de eierstokken wel wat verandering maar niet genoeg. Er zaten drie a vier eitjes wat ik zag maar die waren nog niet groot genoeg. Dus toen zei dr ruis dat we deze week ophogen naar 75. Dus dat hebben we maar meteen gedaan. Ik heb wel echt een giga blauwe plek op mijn buik! dr ruis zei dat hij zelden zon grote plek heeft gezien. Heb ik weer haha. Maarja. Vrijdag de tweede fm en hoop dat er dan wat meer te zien is.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    slaapt iedereen nog?????????? minnie loopt alvast naar de keuken voor de potten, pannen en lepels............

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden!!!!

@tumm haha verlof lekker hoor meisss:):)
    120 kilo hier ook:( geeft me wel moed om dat van jou te lezen meiss dus het kan toch,,snappie:):)
    ik dacht altijd dat mijn gewicht de boosdoener was..

@anja en wat zeiden schoonouders,ouders van het verloofnieuws????
    en wat gek ja dat bruinverlies???

@duchh hey meiss nu mag het idd jaaa beetje slecht slapen:)
    hoop wel dat je voor dinsdag je rust toch nog goed hebt ingehaald zodat je er met volle kracht tegenaan kan gaan...
    spannnenddd

@minnie goed nieuws meiss:)
    dus ook ophogen nu!! we lopen ongeveer gelijk meiss haha scheelt 2 daagjes:):)
    ik had in het begin ook elke keer een super blauwe plek haha:)
    en nu niet meer gelukkig..
    ik duim voor mooie eitjes meiss bij jou en bij mij hahaha!!!:):)

@hier oh ik heb ook zo slecht geslapen werd ook huilend wakker:(had een hele nare droom,,ik liep over straat met 2 kindjes??
    dinis stond aan de overkant van de weg en riep ons,die kindjes trokken de handen los van mij en renden zo de straat over,en toen kwam er een bus of zo aan?? weg kindjes??
    ik was echt in die droom werd ook zwetend wakker gemaakt door me schatje hij zei wat is er? je loopt te schreeuwen nee nee en je huilt!!!
    maar je snapt in het begin niet echt waarom of wat je gedroomd hebt toch,dus moest echt eerst even tot besef komen van hoe of wat...
    och ja ik kan alweer lachen hahaha leek gewoon net echt!!!

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Goedemorgen!

Wat gaat dit topic snel joh!

Ik lees dat Dutchess bijna gaat bevallen. Dat is helemaal super! Lekker genieten van wat komen gaat! Oók van de bevalling ;)

Wat gaan jullie vandaag doen?

Wij zijn heel lui vandaag :) Net klaar met ontbijten. Manlief is even naar de markt en komt zo terug. Dan gaan we effies een spelletje op de Wii doen (ik moet hem nog ff terugpakken :D) en daarna nog wat huishouden doen en waarschijnlijk nog wat verf afsteken in de babykamer to be.

Vanmiddag nog ff naar het bos met de honden en dan lekker soepie eten.

Dus....mag wel eens van mijn luie kont afkomen, anders komt er nergens wat van terecht ;)

Prettig weekend meiden!

Groetjes Annedore

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey annedore welk spelletje gaan jullie op de wii doen??

haha wij willen ook ergens een wii gaan halen lijkt me zo leuk..

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat SPANNEND!!!!
    dinsdag ben je mama!!!!!

kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt!!!!
    fijn bericht meid!

geniet nog maar ff lekker van jullie weekend saampjes!!!

xx

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heeyyy ella

haha eindelijk is er weer iemand