PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok dat is dan een mooie uitleg meiss:):)

kort maar krachtig zou ik zeggen ahahha
    vind het echt knap dat je je eraan kunt houden hoor als nl vrouw!!! petje af voor jou meiss:):)

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    he mama mars!!! hoe gaat het daar? :D

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Even een nieuwsgierig vraagje: hebben we het hier over het Islamitische geloof? Verbeter me als ik het fout heb hoor :)

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duch ik weet iets...

je kan een plukje haar in een ketting of ring laten verwerken ik heb dat dus een keertje op een site gezien ik vond het wel heel leuk..

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin moeilijk is t niet hoor... ;) Als je geloofd dan heb je daar geen moeite mee...

Tummetje watvoor tattoo heb je als ik vragen mag?

Ja annedore. :)

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Duchess: maar dan gebruiken jullie toch wel Henna? Met bruiloften enzo? Dat kan toch ook niet ineens weggewassen worden?
    Of is dit de domste opmerking aller tijden? :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh dat klinkt gaaf Cin!!!
    Zal zo eens gaan zoeken op google!

Ben nu ff tickets aan t zoeken voor de vakantie. :D

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ik ben ook aan het zoeken
    zo gauw als ik het heb gevonden zet ik de link hierneer ja..

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goeie annedore!! Die ga ik eens navragen.. hihi...
    Ik denk trouwens dat Henna geen islamitisch gebruik is maar een cultureel... maar dat ga ik echt eens navragen. :) Durf daar niet zo snel een antwoord op te geven!

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hoop dat het lukt

kleuren zijn nu lichter hoor.. hier was ie 1 dag oud ;) nu zie je meer schaduw en zijn de harde lijnen vervaagt :)

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou meiden ik ben even gtst kijken:):)

duch ik kij straks voor je verder jah:)

dikke knuffels meiden:):)

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gaat goed :D goed?? Nee SUPER :D :D :D ..

Vanmiddag ff wezen '' shoppen '' moest nog een aantal dingetjes halen voor de BV. Zoogcompressen vitamine K en D pampers bla die bla die bla.. heerlijk er ff uit..

Faith heeft de hielprik gehad, en de gehoortest is ze voor gezakt, maar dat apparaat was te groot voor dr oortje kleinere dingetjes hadden ze niet. Volgende week komen ze weer, maak me er nie zo druk om, al die gel die ze is tegen gekomen de weg naar buiten haha..

Ze is weer 50 gram gegroeit :D dus ik is trots..
    Ze heb de hele dag gewoon borstvoeding gehad tiet en bijvoeding de bijvoeding is geen kunstvoeding meer maar gewoon memkemelk :D *TROTS*

Vannacht heb ze geslapen van 2 tot kwart voor 7 wederom een heerlijke nacht :D.

Ga nu ff pamper doen, en op de bank..
    Hebt beetje last van naweeen, steed rond deze tijd, maar goed hoort erbij :D :D ..

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tumm ik heb er ook eentje daarzo maar die moet ik echt laten iinkleuren er zitten echt witte plekken in:(
    en ja hij is nu niet meer de formaat van mijn lichaam als toen ik hem liet zetten haha toen was ik veel dunner hahaha!! daarna ben ik zo aangekomen:)
    en ik heb de letter d op mijn pols.. van dinis met 2 hartjes alleen ze hebben de hartjes dus verkeerd gezet en nu lijkt het een p:(:(

och ja ik ben nog niet klaar hoor heb er nu even geen geld voor maar er komt nog veel meer bij..:)

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @mars; fijn dat het zo super gaat! Die gehoortest komt wel goed hoor! :D

@cindy; ik was op die foto ook dunner dan nu hoor haha :d Gelukkig issie niet uitgerekt ofzo :)

Kun je die op je pols niet laten coveren dan? Een andere overheen zetten?

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hahaha, toch nog iets te leren ;)
    Kvind het altijd wel supermooi die handen met sierlijke Henna versierd :)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Arnoud is boven weer aan het klussen op Ryan z'n nieuwe kamer (hij houdt niet van Uri), dus ik kom nog even neuzen ;).

@Minnie, Ryan is bij mijn ouders, die hebben hem donderdag al meegenomen. Zondag halen we hem weer op :D. En tuurlijk denk je weer even aan je sterretjes als de datum steeds dichterbij komt.

@Tum, hahaha leuk zulke buren ;).

@Annedore, ik wil je niet nog dieper in een gat praten, maar bij mij was er pas op CD33 een eitje te zien en toen bleek ik ook zwanger van dat eitje! DUs houd moed meis, hoe moeilijk het soms ook is!

***Grrr, pijn in mijn keel van het overgeven net, avondeten ligt weer netjes in de wc***

@Duch, misschien een armbandje met haar naam? Oh zie dat Cindy dat ook al schrijft, hahaha.

@Tante, bij Ryan hebben ze de gehoortest 3x moeten doen, dus goed dat je je geen zorgen maakt! De eerste keer bleek weeeeken later dat het apparaat stuk was, de tweede keer was hij verkouden en wild ze het toch doen :-S. De derde keer was het goed. Alhoewel het nu wel eens lijkt of hij doof is...hmmm...dat is geloof ik meer Oostindisch doof tijdens de puberteit ;) :D. En wat heerlijk dat het zo goed gaat en dat ze goed groeit!!!

@Tattoo, hier geen tattoo's. Vind het bij anderen wel mooi,k maar niet voor mezelf.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, sterkte morgen met het bezoek aan je schoonvader!

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Debby: dankje. Dit geeft me wel weer iets moed :) Zit nu op CD 27, dus het kan nog :) Moet soms even bezinnen en bedenken dat ieder lijf anders is en dat zelfs mijn eigen lijf elke dag weer anders is. Ingewikkeld ;)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar hoor Annedore. Ik weet dat ik het ook echt niet meer zag zitten en dacht "breek maar af die boel, beginnen we opnieuw" maar de fa bleef hoop houden. En ja hoor, daar was het eitje eindelijk dan, wat een verrassing! Ik hoop dat het bij jou ook zo'n goede afloop heeft!!!!

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Deb, dat is een mooie positieve uitspraak voor mij om af te sluiten :)

Deel Deze Pagina