hai meiden! tante wat fijn dat alles zo goed gaat! wees maar lekker trots hoor!!! minnie thanks meid! tummeltje , oonee toch! en zijn de buren al weer terug? hoop juist niet dat het besmettelijk is meid! hoe is het verder met je hoofdpijn? echt rot hoor dat je daar zoveel last van hebt! debby nogmaals heeeeeeeeeeeel veel plezier dit weekend!!! Annedore , lastig he al die dingen.... hoop echt dat je eitje ff niet te zien was! en niet dat ie is gekrompen! wanneer begin je trouwens met je nieuwe baan? Liefs
deb minnie en duch jullie hebben een pbtje ik ga even op mijn bedje verder janken!!!!!! haha nee dat is wel heel erg maar ik voel me nu gewoon even heel shit
Over afbreken gesproken meiden! Ik zag t ook helemaal niet meer zitten! Weet nog dat ik echt zei, die gyn is gek dat ze me nog door laat lopen! Had het helemaal gehad! Tot ineens de eisprong op CD28. Tante fijn dat het zo goed gaat meis! Hopelijk blijft Faith zo goed slapen! Hee Cin lieverd, niet te verdrietig over zijn hoor..!! Ik had het al voorgesteld via PB.. Maar weet natuurlijk niet hoe de rest erover denkt.. Maar misschien kan het verzet worden..?! Zo jeeee ik dacht dat ik gek werd.. Zit dus al 5 uur met t kind aan mn borst!!! Heb gewoon pijn aan mijn armen echt waar. Maar nu slaapt ze, finally... Pff. Weetniet wat t is, clusteren ofzo... Jeetje echt zo irritant. Ik zei tegen manlief als t nu niet genoeg is maak ik een fles want ik trek dit niet meer... En toen was het ineens genoeg!! Dus ik ga zo ook lekker naar bed..
lekker dat Yasemin slaapt duchess! en jij ook maar lekker slapen! hoop dat yasemin vannacht weer lekker doorslaapt!
ja ik vind dat dus wel een gek idee om het te verzetten.. kijk ik weet natuurlijk niet hoe jullie erover denken dat mijn schoonzusje dan meekomt snap je als jullie het liever niet hebben dan kom ik gewoon alleen.. maar verzetten nee meiden dat hoeft niet hoor!!! en duch ik weet ook niet of ze nu aan het clusteren is maar ik denk wel dat ik het ook vervelend zou vinden ja hahaha.. ik hoop dat je vanacht goed je rust kunt pakken meiss
oh ja meiden het is niet de schoonzus waar ik het vanmiddag over had hoor!! ahahah voor er gekke gedachtes langskomen ze is de vrouw (zijn september getrouwd in angola) van dinis broer en ze is 24 jaar.. en een beetje gek net als wij hahaha
cindy niet over in zitten hoor meid!!! en al helemaal niet meer over gaan huilen hoor! ga maar ff lekker alles van je af dansen!!!
haha ellla ja maar ik was juist degene die zo dol enthousiast was erover snap je dus vor mij is het echt een tegenvaller en dinis zegt ook ohhhh ze zouden deze maand komen waarom nou weer precies dan,ja hij kreeg deze maand geen vrij maar de 18e
nou ik ga nu echt douchen hoor!! meiden ik hoor en lees het morgen wel ik wil nog wel even sorry zeggen en dat ik het echt heel erg vervelend vind!!! xxxcindy
knuffel cindy! jij kunt daar ook niets aan doen , toch!??? lekker slapen! ik zal zo ook ff wat doen en daarna lekker slapen! want morgen gaan we al vroeg richting brabant!
Goedemorgen lieve meiden. Cin mij maakt het allemaal niet uit hoor meis. Of je met je schoonzus komt (gelukkig niet die ene.. whaha) of dat het eventueel verzet wordt. Mij maakt t niet uit. Maar maak jezelf niet druk erom meis! De wereld vergaat niet hihi en jij kunt er ook helemaal niets aan doen! Zoo vannacht 21.30-02.30-6.00 geweest dus best goed opzich. Dadelijk ff stofzuigen en dweilen. En dan ga ik naar mijn ouders.
@Ella: ben deze week begonnen bij nieuwe baan Hier ook goedemorgen trouwens Ik wens iedereen een mooi weekend. Ik heb het weer druk, maar gelukkig ook met leuke dingen! Groetjes Annedore
Goedemorgen, Nog even snel voor wij vertrekken . Het maakt mij ook niet uit of ze meekomt of niet, ik vraag me alleen af of het voor haar leuk is. Wij hebben natuurlijk al veel met elkaar gedeeld. Ik denk dat het lastig wordt om een andere datum te prikken, omdat we ook al richting de zomervakanties gaan. Ik lees morgen of maandag wel wat iedereen wel! Ik sluit me erbij aan. En maak jij je er niet druk om meis, jij kan er toch ook niets aan doen!!!
Heeey meiden!! @Annedore; Komt goed meis, hoop houden he!! @buurmannen; eentje is terug, de ander heb ik nog niet gehoord (die naast ons woont). Dus ik vrees dat ie elders heeft gepit vannacht @Cindy; Hee.. alles goed joh? Denk dat ik al een vermoeden heb @Duchess; ohhh redelijke nacht gehad dus @Debby; Veel plezierr... je bent allang weg, maar goed Zo.. zijn we weer.. geen plannen voor vandaag. Bevallen staat op het programma.. mja.. dat staat er al 1,5 week, en dat zal nog wel zeker 1,5 week zo zijn