PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

@duch goed gedaan yasemin:)
    en ook alweer druk aan het poetsen...:) ik schaam me ben net wakker hahaha

@deb ja dat dacht ik dus ook wat heeft ze daar,maar het is dus meer voor mij dat ik niet alleen op de scooter richting nicky hoef te gaan en weer terug s`avonds(haha ik ben een schijterd s`avonds op de scooter:):)
    maar goed mij maakt het niet uit denk dat ik gewoon lekker alleen kom:):)
    heel erg veel plezier vandaag meiss ik hoop echt dat je ervan kunt genieten en niet al te ziek word...
    dikke knuffel meiss..

@annedore jij ook fijn weekend meiss:)

@tumm nou het zit zo dinis broer en vrouw komen 18 juni hierheen en hij heeft hem dus al 2.5 jaar niet gezien,eigenlijk zouden ze in mei komen maar dat werd dus niet goedgekeurd door zijn baas.
    nu moet ik dus alleen naar de bbq en ik vind dat dus best wel eng nu hahaha ikke:)

hahha ja die buurman heeft ergens anders gepit ja,wel een sensatie straat of niet:) haha ik vind dat wel altijd grappig om dat bij een ander te zien en horen maar niet als het bij ons gebeurt whahhaha

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh vandaar, had ik een goed vermoeden! Als je niet alleen durft is dat te begrijpen toch, maar ik denk dat je heel snel als een vis in het water zult zijn bij de meiden hoor :) En anders lekker met je familie, is ook belangrijk!

Ja.. hier is het echt een sensatiestraat.. gemiddelde leeftijd is ook 60.. dus die mensen hebben gewoon niks beters te doen dan de hele dag voor het raam zitten of met elkaar praten.
    Waar ik vandaan kom is dit totaaaaaaal niet zo.. Dus ik ging de vuilnisbak halen in mn pyjama en badjas.. nou je had ze moeten zien kijken hahaha :D

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahahha ja ik loop ook altijd in mijn pyama hier naar buiten hoor!!!
    dan zie ik ze ook wel kijken want ik woon dan ook niet echt in het centrum van helmond want daar is dat dus ook normaal..
    daar schreeuwen ze en gooien ze ook overal de ramen eruit enzo..

en neee ik wil de meeting niet missen vandaar dat ik het ook zo erg vind.. wil iedereen gewoon zien:):)

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ach buren.. je hebt ze he.. maar zou ze niet missen hoor :p

Ga je nu wel of niet naar de bbq dan? Snap hem nu niet meer :p

Zo.. waar is de rest joh.. het is zo stil hier :(

En *ieeeeeeks* een blote buikenfoto in mn album, voor wie het wil zien, haha :D

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

zo even een beetje een domper gehad vandaag......baal er wel een beetje van. in de linkereierstok zaten allemaal kleine eitjes en in de rechtereierstok zaten ook kleine eitjes. wel zat er 1 van ongeveer 10mm. dus ruis die zij al van als we een beetje geluk hebben dan groeit die door de komende dagen......had zelf verwacht dat er al wat groters zou zitten. krijg nu helemaal van die deja vu achtige gevoelens net als toen met de clomid. hubbie vroeg meteen waarom we niet op konden hogen weer en toen zei ruis van: dat kunnen we wel doen maar er zit wel wat groei in en als je dan ineens weer gaat ophogen heb je kans dat al die kleine eitjes ineens een groeispurt in gaan zetten en dat je dan een vette overstimulatie hebt......dus we gaan nog even door met 75 en dan dinsdag weer terug om 12.10.

@meeting: vind het echt superklote voor je cindy! maar als jij iemand mee wilt nemen dan mag dat wel joh! als jij dat ook fijner vind......meeting verzetten is niet echt een optie denk ik omdat je dan na de zomervakantie pas een keer tijd hebt en dan zijn er alweer een of twee zo zwanger dat het ineens kan komen.....nicky bijvoorbeeld..... en wijzelf zitten de komende maanden ook helemaal vol met vanalles en te veel......

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hè Minnie wat vervelend :( Er lijkt wel iets in de lucht te zitten, dat al die eitjes niet willen groeien. Baal maar lekker ff meis, dat mag best! *knuf* Als je maar wel hoop houdt! Er is nog niks verloren,sprak zij ook tegen zichzelf ;):)

Lopen we elkaar dinsdag mis ;) Wij moeten helemaal aan het eind van de middag. Zal dus wel begin v.d. avond worden ;)

Ik hoop goed nieuws voor ons allebei dinsdag!

Liefs Annedore

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hoelaat moet je komen annedore? miss loopt het wel heel erg uit....hihi zou wat zijn.

weet je de vorige ronde had ik ophogen en na een week pas de 2e fm. nu was het ophogen en na 3 dagen weer een fm......dus weet niet wat er in die dagen erna is gebeurd in de vorige ronde snapje?

maar ik ga heel even liggen want heb me toch een hoofdpijn! tot straks meiden.

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Minnie: Ik hoop niet dat jullie uitlopen tot half zes ;)
    Doe lekker rustig aan meis!
    Ik moet nog even aan de studie :( Dus ga ook afsluiten!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden goed nieuws,dinis gaat gewoon mee naar de bbq,
    hij zei die 3 of 4 a 5 uurtjes kan mijn broer wel alleen hier blijven met zijn vrouw.
    maar hoe laat begint officieel de bbq want wij willen dus wel rond 20.00uur weer thuis zijn..anders word het ook veel te laat allemaal toch!!!

maar ohhh hij gaat dus meee yoehoee:):)ik ben wel opgelucht hahaha

@minnie balen meis dat er weer bijna niks te zien was maar zoals dr ruis zei beter niet ophogen voordat je dadelijk een zware overstimulatie hebt..
    jammer weer niet maandag:( zie ik je weer niet meiss..
    mijn icht moet dinsdag om half 4 mischien zie je haar wel:) hahahaha

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik weet nog steeds niet of mijn man storingsdienst heeft...is die vergeten na te kijken de sukkel!! Maar maandag hopelijk weet ik meer....

CIndy, wij willen het ook niet te laat maken Alyssa gaat altijd tussen 8 en 8.30 naar bed....dus dan wil ik wel thuis zijn ongeveer....het kan vaak wel een half uur gerekt worden maar dan word ze sjaggie!! Omdat ze dus al 1,5 week niet meer overdag slaapt ook niet....dus is een lange ruk van half 9 in de ochtend tot half 9 in de avond....

(nog steeds niet ongesteld......)

Wou een testje halen maar hubbie zegt nee....wacht tot woensdag en en dan gaan we halen ok....dus tsjah....wachten tot dan maar hahahaha...ik weet het niet....heb wel buikpijn en krampen....alsof het ieder moment door kan zetten maar het komt niet!

Enneuh...heb vandaag tot 15 uur geslapen vanaf gisteren 21.30.............huhuhuhuh!!

Hoe is het verder hier? Las minnie geen eitjes groei...meisje toch..misschien de volgende keer wel! Dan zit er vast een super ei....blijf positief he!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    miran spannend ik hoop echt dat het zo een keertje is hoor!!!:)

haaaaiiiii minnie:):) hoe gaat ie nou meiss!!!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat ontzettend jammer meid!
    hele dikke knuffel van mij!
    en ik blijf voor je hopen hoor!!!xx

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    *bijlezen*

Haha in pyjama naar buiten om de container te halen...
    Hier in de straat is ook een vrouw die dat doet. Ik stond in t begin ook echt te kijken van, wat doet die nu!! Haha.

Minnie hopelijk kom je dinsdag met beter nieuws thuis meis... ik heb goede hoop voor je!

Cin wat fijn dat hij toch mee wil!! Lief van hem zeg!!!

Jeetje Miranda ik krijg een beetje t gevoel dat jij misschien wel eens zwanger kunt zijn hoor!
    Misschien zit ik er wel helemaal naast, maar dat gevoel krijg ik elke keer als ik je post lees. :D
    Hoop t echt voor je..

Niet zo druk geweest hier vandaag. :D
    Debby is nu zeker bij marry poppins, heerlijk!

Ohja goed nieuws, manlief mag vrij dus we komen samen naar de barbeque!
    Heb er helemaal zin in!!

Heb zojuist al mijn moederdag kadotjes gekregen.
    'van Yasemin' een hele lieve kaart met een mooi gedichtje en een spiegeltje met een tekst over mama.
    En van manlief een hele mooie gouden ring!!! Hij vind dat ik t verdient heb...aah moest er helemaal van huilen, zo lief...
    Hij is alleen te klein dus daar moeten we ff mee terug van de week.
    Was echt helemaal emo... mijn eerste moederdag!!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh duchess wat lief!! leuk he je eerste moederdag!!

en jouw gevoel....tsjah...ik denk echt dat ik ongi moet worden...maar wanneer dat is de vraag...heb geen eisprong gehad dat moet haast wel...anders is het zo een toevalstreffer geweest! We hebben geloof ik in deze 40 dagen maar 3 keer sex gehad ofzo....

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh Ik laat de honden ook uit in me Pyama hoor. No problem ahaha...

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmmz...dat kan ik me echt niet indenken naar buiten gaan in mijn pyjama.......want slaap altijd in een tshirt en onderbroek...soms helemaal niets...hahaha..dat is wel charmant in mijn blote kont naar buiten!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ook dat maakt me niks uit, van de week kwam de kraamzorg voor het eerst, ik zat lekekr in me net onderbroek en shirt aan tafel, en moest de deur open doen.. Ik sta gewoon in me ondebroek voor de deur hoor haha..

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi, nee echt niet...ik had altijd een badjas aan als ik nog niet aangekleed was.... Ik durf zelfs niet naar beneden in ondergoed als we alleen thuis zijn..manlief trouwens ook niet...misschien zijn we beide beetje preuts daarin hihi

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh, mijn muts is de laatste 2 weken een kijk doos geweest, mischien werkt dat ook wel mee. Normaal zou ik denk ook een badjas aangedaan hebben als er een vreemd iemand voor het eerst komt. Maar goed ze was er voor ik er erg in had haha..

Ik had wel altijd moeite met me boobs, maar hang ze nu gewoon buitenboord ook al is er iemand bij die ik niet zo lang ken haha

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha tante wat ben je toch lekker nuchter.....

Moet zeggen toen ik borstvoeding gaf had ik daar ook geen moeite mee....vroeg het wel als anderen er moeite mee hadden.....dan ging ik boven zitten of deed een doek erover!

Deel Deze Pagina