Miranda ik blijf t toch hopen voor je hoor!! Ik slaap ook nooit in een pyjama.. altijd alleen in een onderbroek!! Dus naar buiten in pyjama ook echt niet, want heb niet eens een pyjama. of je t echt preuts kunt noemen weet ik niet.. ik loop best in mn nakie door t huis (maarja we wonen 4 hoog en alleen woonhuizen in de omgeving.. whaha.. dus niemand die t ziet) Maar ben wel heel erg zo dat niet iedereen mijn hele lichaam hoeft te zien, zeg maar. Kraamzorg had ik ook altijd alweer kleren aan als ze er sochtends was. (wel een huispak ofzo) En mijn down under is ook een kijkdoos geweest de laatste 10 weken vd zwangerschap. Heeft voor mij geen verschil gemaakt. Met mijn borsten heb ik dan ineens helemaal geen problemen. Maar zie ze ook echt als 'melk-makers' nu whaha..
Ik zie die boobies als UIERS nu haha. Wat een melk komt daaruit zeg, heerlijk. Gister wat te veel gekolft niet opletten met me domme kop, liep hetop de grond, de honden vonden het lekker whaha.. Oh hier wonen we aan een redelijk drukke straat, maar loop gewoon in me boxer door de woonkamer hoor.. Mijn huis . en de gluurders houden sneller op haha. heerlijk
hihi, fijn dat je blijft duimen en hopen duchess....weet je zoals nu...dan heb ik helemaal nergens last van! dan denk ik weer..ik word niet ongi... maar toenstraks...had buikkrampen....dacht echt het komt over een uurtje ofzo. Zul je zien! op moederdag krijg ik een kadooooooo hahaha... (duim duim, dat mijn ongi tot woensdag wegblijft en dat ik dan positief test....weer een wonder!)
Meiden ik reageer alleen ff op wat jullie gisteren gekletst hebben hoor anders ben ik morgen nog niet klaar met reageren. Sorry. @Annedore; Balen zeg dat dat eitje er niet meer zat. Maar eitjes van 10mm kunnen zomaar ineens weg zijn helaas. *knuffel* Hoop dat je snel beter nieuws krijgt. @Cindy; Maak je niet te druk meis dat je nu alleen naar de bbq komt. Ik ben ook zonder mannetje en ik weet zeker dat het ondanks dat hij er niet bij kan zijn heel gezellig wordt! Ow wacht ik lees een pagina verder dat Dinis gewoon meekomt! @Tummetje; Hahaha gaat goed zeg daar bij jou met al die buren. Hoe is het verder, hou je het nog een beetje vol allemaal? @Ella; Jij woensdag je eerste FM.. Ben benieuwd! Hoop op goed nieuws! @Minnie; Balen zeg dat het grootste eitje 10mm was en dat er verder niet echt iets te zien was behalve kleine eitjes. Weet precies hoe het voelt. *knuffel* Begrijp dat het een domper is ja. Ik duim dat die van 10mm gaat doorgroeien en gaat springen! @Miranda; Ik hoop dat je woensdag posi test meid, zou zo mooi zijn! Ongi gevoel kan ook zwanger betekenen toch. Ik duim! Het wordt hier tijd voor een nieuwe babyboom! @Duchess; Jaaa je eerste moederdag! Wat lijkt me dat speciaal zeg. En een mooi cadeau van je hubbie! @Tante; Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. @Debby; Ai ben te laat met je veel plezier te wensen met jullie weekendje weg! Hoop dat je het naar je zin hebt (gehad) en dat je ff lekker tot rust bent gekomen en zo! Trouwens kon ik nog steeds met jullie meerijden naar de bbq? Meeten deze week wordt trouwens niks want ik zit ongelofelijk krap wat betreft tijd. Sorry... Nou ja het is nog geen 19 juni, voor die tijd zal wel een keer moeten lukken toch? Sorry als ik iemand ben vergeten. @Hier; Weinig nieuws, moet maandag de gyn terugbellen want kreeg van de week zo'n koe aan de telefoon die het ook allemaal niet wist wat betreft het bloedverlies. Heb wel vaker dit soort dingen gehad met deze madame aan de telefoon, weet ook precies wie het is. Op maandag zit er een andere aan de telefoon daar dus dan bel ik gewoon nog een keer. Denk dat ze met de gyn zelf moeten overleggen over hoe en wat en de telefoonmevrouw van maandag is wel altijd bereid om dat te doen. Word een beetje moe van dit ZH af en toe... Verder, nog steeds een beetje bruinverlies. Ben compleet ongi geweest de afgelopen week, tot helderrood bloed aan toe dus no way dat ik over 1,5 week ongi ga worden, alles is er nu al uit. Hoop dus dat ik een echo kan krijgen en dan of meteen weer mag spuiten, of meteen aan de Duphaston mag beginnen, dan winnen we nog een klein beetje tijd... *knuffels voor iedereen*
Tante hoeveel kolf je nu? Hier heeft de hond het ook al eens op whaha.. en manlief heeft ook al een keer een volle beker gedronken Miranda ik duim voor je hoor, echt!! Hoop t zo...! Anja ik hoop ook voor je dat je snel weer verder kan meis! Zoo wat een *(@##*&^nacht.. Bleh! Ben doodmoe.. Had t wel verwacht.. ze heeft gister zowat de hele dag geslapen.. T was 22.00-00.00-01.30-03.00-06.00 en nu wil ze niet meer slapen na de voeding van zes uur... Mama is moe, en t is nog wel moederdag!!! Maarja niks aan te doen he... dat koppie maakt me toch altijd wel weer blij. Maar rammel straks manlief uit bed en dan ga ik nog ff terug!! Gisteravond wel vluchten gevonden voor onze vakantie. Straks even aan mn ouders voorleggen maar denk dat ze er wel mee akkoord gaan. Dan gaan we 1 september, jeej.
Fijne moederdag iedereen!! Voor de nog niet moedertjes onder ons...ook een hele fijne dag en hopelijk volgend jaar eentje voor jezelf!! (nog steeds niet ongi hier...)
goedemorgen allemaal, iedereen een beetje goed kunnen slapen vannacht? hier gaat wel......dadelijk weer de verplichte moederdagbezoekjes en zie er best een beetje tegenop. heb vorig jaar met moederdag op de beebsite gezet hoe ik ons de volgende moederdag zou zien....tja en er is dus niks van terrecht gekomen.......voel me dus een beetje down en ik denk vandaag nog meer meiden met mij.....allemaal een hele dikke knuffel en we blijven erin geloven dat ook wij een keer aan de beurt zijn......
goedemorgen meiden en een hele fijne moederdag gewenst voor iedereen en hopelijk heeft volgend jaar de rest ook een fijne moederdag @tante wghahaha de hondjes vonden het lekker hoe gaat het verder??? heb je nog een foto van faith? @duch echt waar heeft hij dat opgedronken whahahha cool balen dat je zo`n nacht hebt gehad meiss hubbiekom eruit dan kan duch terug kruipen en 1 september op vakantie jeeeyyy @anja ik weet niet of dit je ongi was meiss,maar lijkt me wel dat alles er nu uit is ja.. ik hoop dat je morgen meer duidelijk heid hebt mischien mag je wel langskomen voor een uitgangs echo?? @miran ik hoop echt dat het wegblijft,ik denk het haast wel je klinkt zelf ook wel hoopvol moet ik zeggen @minnie ja meiss het voelt wel raar vandaag heb je helemaal gelijk in!! maar hopelijk volgend jaar vieren we het ook mee knuffel @hier zo ik heb me toch een soort spierpijn gevoel inmijn eierstokken volgens mij werkt het goed hierbinnen.. morgenvroeg mag ik eindelijkop fm komen ben benieuwd wat deze ronde ons brengt.. en ja diniske gaat gewoon mee ik heb gewoon gezegd wat is nou 4 uurtjes tegenover 7 dagen en hij zag dat ik echt teleurgesteld was,hij zei schatje weet je wat ik ga lekker met jou mee deze afspraak stond al. en ik wil het dansen met dbe niet missen @deb hoe was het in het kurhaus meiss???
Minnie, lieverd, dikke knuffel voor jou..! Cin, haha ja hij heeft dat opgedronken. Ik had nog staan in de koelkast gekolfde melk, en ze dronk goed uit de borst dus die gekolfde melk was niet meer nodig. En die moest dus weggegooit. Nu is manlief druk bezig met aankomen, dus ik zei, die melk zit vast vol protheinen. Whaha. Hij vond t niet echt lekker trouwens. Ik heb zelf ook al een keer een slokje geproeft, niet voor herhaling vatbaar. (maar vind sowieso de gedachte ook niet helemaal lekker...) Echt lief van Dinis Cin!! Super! Ben ook benieuwd hoe Deb t gehad heeft! Ik heb net nog ff liggen slapen twee uurtjes.. gelukkig. Voel me wel wat uigeruster nu!! En nu maar hopen dat ze vannacht beter slaapt. Manlief gaat nu een ontbijtje maken voor me. Ik werd wakker en zag dat Yasemin lag te slapen en hij achter de laptop zat. IK zei leuk, tis moederdag, ik denk ik word wakker en t hele huishouden is gedaan! Toen dacht ie volgens mij sjit, dat had ik wel kunnen doen.... Dus hij is meteen begonnen aan een ontbijt..whaha. Ik baal trouwens echt super erg. NOOIT heb ik een koortslip... en nu ineens wel! Echt zoo klote! Morgen maarm eteen iets dr voor kopen en nu maar niet kussen met Yasemin of papa.. En elke keer mn handen wassen.. Pff vind t zoo stom!
@duch ja meiss dat is balen een koortslip.. afkloppen ik heb het nog nooit gehad `klop klop klop`.. en haha lijkt mij ook niet cht lekker hoor moedermelk maar ik vind het wel een goeie @hier nou er is hier bij berkendonk(openbare zwem gelegenheid) het hele weekend een festival `leuk!! heet het.. ik zat gister op de wc en ik hoorde die muziek gewoon superhard bij ons binnen haha bonk bonk bonk was een goei muziekje vandaag komt jantje smit en zo haha ben benieuwd.. het is hier 10 minuten vandaan maar het is net of de buurvrouw de muziek hard heeft staan... wel gaaf ahahha
Zo... ben ik weer Was niet zo veel.. iedereen druk? @Minnie; Oh, balen dat er niet een dominant eitje te zien was Hoop houden he meis! @Miranda; Ga je het nou spannend maken!!! En nog tot woensdag ook.. tum kan niet tegen wachten he Ik hoop heeeeeel erg op een posi test, ook al zegt jouw gevoel van niet! @Duchess; Ohhh wat leuk zeg, die cadeautjes! Echt super lief!! En straks op vakantie! Heerlijk vooruitzicht! @Schaamteloosheid; Haha, herkenbaar.. als ik ff snel mn broek wil wisselen voor mn huispak doe ik dat ook gewoon in de woonkamer hoor. Mn mannetje begint dan gelijk te sissen over gluurders.. Maar wat zien ze nou eigenlijk? Op het strand lig ik er naakter bij hoor! (draag geen topje ) @Anja; Ja hoor, hou het nog wel vol. Beetje beu, maar dat kan niet anders he Hoop dat je snel mag beginnen, anders moet je weer zo langg wachten @Moederdag: Dikke knuffel voor jullie meiden!! Jullie gaan ook ooit moederdag vieren voor jezelf!!! @CIndy; Succes morgen op de fm! Hoop dat er meer te zien is! Zo.. moet ff tegen Tante Mars zeggen dat ik dr foto's op hyves echt super lief vind!!! Die foto's van J. en Faith.. ohh.. het is dat er al een beeb in mn buik zit.. anders gingen hier spontaan mn eierstokken van rammelen Hier ook een kutnacht gehad.. zit weer in de lucht ofzo.. Hele tijd krampen in mn rug en buik, maar niet zo erg dat ik er wakker van bleef, kon tussendoor gewoon slapen. Wel steeds er wakker van geworden.. dus ik was gebroken toen het opstaan-tijd was.. Straks maar op tijd naar bed
@Miran; Nog steeds geen ongi, spannend.... *duim duim duim* @Minnie; Begrijpelijk meid dat je je een beetje down voelt. *dikke knuffel* @Cindy; Ik hoop dat er morgen te zien is dat er een mooi eitje aan het groeien is! Ben heel benieuwd. En wel lief van Dinis dat -ie toch meekomt naar de bbq. Nee echt een ongi mag ik het niet noemen, 't is meer een onttrekkingsbloeding maar goed idd als alles er nu uit is, komt er dus echt geen ongi volgende week... Zal mij benieuwen wat de gyn zegt. @Duchess; Haha wat grappig dat je hubbie de BV uitgeprobeerd heeft. Het lijkt mij ook niet echt lekker, vooral om het idee denk ik. Mijn mannetje zegt ook dat -ie het wil uitproberen. "Ik zuig het zo je borst uit." Zei ie. Echt niet. Fijn dat je nog even hebt kunnen slapen. Wat balen dat je een koortslip hebt zeg. Hoop dat het gauw over is. @Tummetje; Snap dat je het een beetje beu bent idd, hoop dat jullie meisje snel besluit om naar buiten te komen. Balen dat je zo slecht hebt geslapen zeg, vanavond maar lekker er op tijd in dan. @Debby; En hoe was het in het Kurhaus? Hoop dat je een superleuk weekend hebt gehad en dat je niet al te misselijk bent geweest!
Ga even bijlezen en reageren. Het weekend was SUPER, we hebben heerlijk genoten en ik was alleen vannacht hondsberoerd, maar verder ging het wel goed. De musical was echt TOP en het Kurhaus was ook helemaal geweldig, wat een luxe!
Debby wat fijn dat je er zo van genoten hebt! Goed om te lezen. Heb nog wel ff aan je gedacht gisteravond, ik hoopte echt dat je je goed zou voelen. Gelukkig dan dat het 'maar' 1 nacht slecht is geweest en dat je er verder wel van hebt kunnen genieten.
@Minnie, meis wat kloten dat er nog geen mooi overheersend eitje is . Maar probeer moed te houden meis, hoe moeilijk het ook is! Denk aan mijn verhaal . @Tum, you sexy girl met een blote buik . Mooi hoor! En ik vind vandaag (moederdag) wel een mooie dag om te bevallen.... @Cindy, wat leuk dat Dinis toch meegaat naar de bbq!!! Gezellig! @Duch, wat leuk dat jouw man ook meegaat!!! En wat een mooie moederdag heb jij gehad . Leuk he je eerste moederdag! Ik heb van Ryan 2 hele mooie kettingen gekregen (1 gemaakt op de psz en 1 op het kdv, ze zouden samen doen, maar dat is geloof ik niet helemaal goed gegaan ). Zal straks even een foto plaatsen. @Anja, tuurlijk kan je met ons meerijden naar de bbq, daar hebben wij ook op gerekend! Wij willen alleen al wel rond 10 uur vertrekken, zodat Ryan (en ik) daar een middagslaapje kunnen doen. Kan dat ook voor jou? En meeten komt nog wel, ik ben momenteel ook aardig beroerd, dus we hebben nog voldoende tijd . Ik hoop dat je maandag meer duidelijkheid hebt meis en een echo krijgt en direct weer kunt gaan spuiten! Want als je ongesteldheid al is geweest... @Tante, met jouw bv gaat het dus ook goed .