PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: dikke knuffel terug meid!

@deb: vertel vertel vertel! hoe was het hotel?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het hotel was echt zoooo gaaf! We kwamen aanrijden en toen werd onze auto geparkeerd. Ik was met de Tomtom bezig die los te halen en toen ging mijn portier ineens open, schrok ervan, was er niet op bedacht, hahaha. Toen binnen werd de koffer direct aangenomen en we konden direct naar de kamer (waren er rond 12.30 uur). Vanochtend heeeeerlijk ontbijt en de auto werd weer netjes voorgereden, portier werd voor me opengedaan (nu was ik er wel op voorbereid :p). Kortom: LUXE alom! Het is zo'n mooi hotel, echt zo'n mooie trap, tapijt in de gangen waar je gewoon op zweeft. Oooooh ik heb zooooo genoten!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Even kotsen ;)***

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    super meid dat het zo leuk was! niet zeggen hoe mary gegaan is he want daar gaan wij nog naartoe haha.

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Debby; Ja hoor 10 uur gaan rijden is voor mij ook prima, ben 18 juni ook vrij dus zit niet met nachtdiensten.
    Heb wel een feest van mijn schoonvader de 18e maar goed als ik naar huis wil kan ik naar huis gaan. :)
    Wat een luxe in het hotel zeg, heerlijk! :D

@Minnie; Hoe is het nou met jou meid?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, daar was ik weer, helaas niet gelukt :(. Het ging zooo goed, als ik misselijk was, overgeven en klaar. maar omdat ik gisteren alles op heb gehouden, lukt het nu even niet :(. Hopelijk straks nog of zo.

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @all; vind het zo leuk dat er al echt een hoop mensen komen naar de bbq! hubbie is de hele tuin al aan het klaarmaken (onkruid eruit) en mijn vader komt binnenkort even alle tuintegels schoonmaken met de hogedruk....whiehoo heb er zin in!

@anja: ja het gaat wel.....denk dat jij vandaag ook een beetje een leeg en onbestemd gevoel hebt.....heb net wel even een potje zitten janken...grrr emo muts dat ik ben haha. maar hoop echt dat wij volgend jaar ook lekker moederdag hebben!

pppfff hoop wel dat er dinsdag wat te zien is met de echo!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tot overmaat van ramp ontdekte ik vrijdagavond ook nog een aambei....gelukkig had ik nog zalf in huis, dus we waren er snel bij. Maar niets blijft me bespaard.

***Einde klaagzang***

Hoe gaat het met jullie?

@Minnie, Mary is echt heeeeeel gaaf!!!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @deb: je klaagt helemaal niet hoor muts! je mag best zeggen dat je niet zo lekker bent! ennnee ik klaag ook weleens hoor!

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Ja dat lege, onbestemde gevoel heb ik ook wel een beetje idd... Had toch wel de goede hoop om nu zwanger te zijn of al een beebje te hebben.
    En op dit soort dagen doet dat toch wel even extra zeer.
    Kan me heel goed voorstellen dat je ff een potje hebt zitten janken.
    Ik hoop echt dat er dinsdag een mooi eitje zit bij jou, 't wordt echt tijd dat we allemaal zwanger gaan worden hier.

@Debby; Ook nog een aambei erbij... Gelukkig heb je nog zalf liggen.
    Enne, gewoon lekker klagen hoor. :)

@Hier; Ach het gaat wel, heb iig genoeg afleiding met die 2 nieuwe katten erbij.
    Moet mijn eigen katten nu ook 3 weken binnenhouden dus het is een drukke boel hier in huis.
    Maar die 2 nieuwe zijn wel schatten van beestjes, echt superlief.
    Dus nou ja, de zorg voor die katten leidt me wel even af van de dagelijkse 'ellende' als ik het zo even mag noemen op het moment. :(

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Blijven die katten definitief bij jullie Anja? Ik dacht eerst dat het logeetjes waren, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen hoor.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: nee zo mag je het niet noemen....het is gewoon ellende! heb het vandaag nog op onze beebsite gezet! precies in die woorden!

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Ja ze blijven hier. Was eerst ook eigenlijk niet helemaal de bedoeling maar goed, ze zijn lief en het gaat wel goed.
    En ze kunnen nergens anders heen behalve het asiel, dat was wel doorslaggevend. ;)
    Ach het is wel wat drukker zo, maar als ze over 3 weken allemaal weer naar buiten kunnen, komt dat wel goed.

@Minnie; Krijg bijna tranen in mijn ogen van je dagboekstukje op je Beebsite. :( Ben een beetje emo vandaag.
    *knuffel*
    Hoop echt dat iedereen hier de volgende moederdag ook mag 'meedoen'.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden ik ga even lekker douchen en dan bij hubbie op de bank zitten. morgen ben ik er weer en dan kletsen we weer verder!

allemaal een dikke digi knuffel!

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tot morgen Minnie. :)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne avond Minnie en een supermooi stukje heb je geschreven, echt recht uit het hart!! Ik hoop ook dat IEDEREEN volgend jaar moederdag kan vieren met een kleintje of een zwangerschap.

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben er ook weer vandoor, even eten en dan lekker filmpje kijken met mannetje of zo. :)
    Kom vanavond nog wel even kijken.

Fijne avond dames!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er ook vandoor, als het goed is, zet Arnoud vanavond nog even een stukje over moederdag op Ryan's website MET foto's. Voor de nieuwsgierigen ;).

Fijne avond allemaal!!!

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hoi meiden heb niet bijgelezen..

Faith en ik maken het prima, we slapen heerlijk de nachten door (1 - 7 uur) ..

Kom snel weer

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hellowww!

@Debby; Ohhh wat ben ik blij te lezen dat je een leuk weekend hebt gehad! En gelukkig niet al te veel beroerd geweest!
    Ieeeee een aambei.. gelukkig nog geen last van, hoop dat ze me bespaart blijven!!!
    En ja.. vandaag bevallen lijkt me prima.. maar geloof niet meer dat ik dat ga redden he? :( :p

@Anja; ohhh een kattenadoptie! nu hebben jullie er 4 dan? Lekker druk in huis hoor, wel gezellig :D

@mamadag; ik hoop echt heel snel dat het voor jullie ook een feestdag wordt meiden!!

Deel Deze Pagina