hahaha nou dan hoef je ook niet veel bij te lezen! ben net ook ff de stad ingeweest met vriendin en zusje! (zusje woont in de stad) was wel ff gezellig , helaas begon het te regenen!
ja hier ook regen en we moeten zo ook nog weg och ja we zijn niet van suiker he` hb je nog iets gekocht
@Minnie; Ik hoop dat de ophoging 't hem gaat doen meis! Ik duim voor een mooi groot eitje bij de volgende FM! @Duchess; Kan het me voorstellen ja dat je koppie vol zit, t is ook zo spannend! Nog maar een paar daagjes..! @Cindy; Wat een rotdroom zeg. En vervelend ook dat je zo naar wakker werd. *knuffel* @Annedore; Klinkt als een leuk weekend. Wij hebben ook een wii maar we doen er eigenlijk nooit wat mee haha. Vriendlief hecht meer waarde aan de Playstation 3. @Ella; Lekker shoppen. Nog wat leuks gekocht? @Hier; Schoonouders waren heel erg blij met onze onze verloving, ze hadden het niet aan zien komen haha. Schoonpaps begon meteen over het feest en de receptie en alles, hij is echt zo'n regelneef. Ben wel blij dat ze er blij mee zijn, had ook niet anders verwacht eigenlijk maar was toch wel een beetje nerveus gisterenavond. Bruinverlies is nu weer gestopt dus nah, het zal allemaal wel. Ik probeer me even nergens meer zorgen over te maken, ik wacht het gesprek van donderdag af en dan zien we wel verder. Ga uit van een kuurtje Primulut/Duphaston, dan kunnen we daarna weer door met de Puregon en Pregnyl. Nou meiden, fijn weekend en fijne paasdagen! Gaan jullie nog iets speciaals doen met pasen?
Wij zijn vandaag de hele dag op stap geweest, Ryan was ook mee en was superlief, hij heeft 2x in de auto geslapen, maar we moesten hem iedere keer vrij snel weer wakker maken omdat we bij de winkel waren, hahaha. We hebben een fonteintje gekocht voor in de tuin en een loungeset uitgezocht, echt supermooi! En verder een nieuwe "scooter" voor Ryan. Hij wordt maar weer verwend. @Dieet/zwanger, helaas ga ik nu dus aankomen . Vanochtend op de weegschaal gestaan, maar de score is nog steeds -2 kilo . @tummetje, oh wat lekker straks verlof! Lekker van genieten meis, voor je het weet is de kleine meid er en moet je aan de bak, hahaha. @Anja, vreemd dat bruine bloedverlies. Gelukkig kan je donderdag al terecht en weer verder! Wat leuk dat je schoonouders ook blij waren! @Duchess, en geslaagd voor een eerste pakje? Ik vond dat voor Ryan toen ook heel speciaal, het eerste pakje. Zou dat ook nooit wegdoen! @Minnie, fijn dat de eerste FM goed ging. Jammer dat het bmslv nog niet zo dik was, maar alles kan nog. Wel lekker dat je direct mag ophogen, hopelijk werkt dat! @Cindy, bah, wat een enge droom. Kan me goed voorstellen dat je dan huilend wakker wordt! @Annedore, lekker toch een luie dag!!! Lekker van genieten zou ik zeggen . @Ella, lekker geshopt, nog leuke dingen gekocht?
Beetje late reactie We hebben dus super mario bros. gedaan. Dan kun je een wedstrijdje doen wie de meeste munten haalt in een level. Ik heb natuurlijk weer gewonnen Een wii is echt leuk! Kan het zeker aanraden. Ik sport er ook mee en dat zie ik zeker terug in mijn buikomtrek. Wat een takkeweer he? Bij jullie ook, las ik. Ik zag dat het maandag zonnig wordt. Dames hier nog leuke plannen voor maandag? Groetjes Annedore
@Anja89: mijn man speelt liever spelletjes op de xbox360. Daar heb ik echt helemaal niks mee! Dus ik heb een wii, en SOMS mag hij ook meedoen Wat voor spelletjes doet jouw vriend zoal? @Debby: mooie foto joh! Je straalt echt! Enneh....zo dik vind ik je niet hoor Je ziet er goed uit! @allen: ik zie hier meiden voorbij komen die pcos hebben en zwanger zijn. Ik zou het wel leuk vinden om kort te horen hoe dat uiteindelijk gelukt is. Als jullie dat zouden willen vertellen, of willen laten weten waar ik het eventueel terug kan lezen, zou ik dat leuk vinden Weet niet of ik er nog lang ben. In dat geval: alvast een fijne *regenachtige* avond! Groetjes Annedore
@Annedore, ik ben inderdaad ook zwanger en heb ook PCOS. Bij mij sloeg de 50 en 100 mg Clomid niet aan, dus toen zijn we overgegaan op spuiten, Puregon. De eerste ronde duurde heeel lang voordat er een eitje groeide en pas op CD33 was het eitje groot genoeg. Toen Pregnyl gekregen en 2 weken later bleek ik al zwanger. Als je nog vragen hebt, vuur ze maar af hoor .
Bedankt voor je antwoord Wat fijn dat de Puregon zo snel aansloeg bij jou! Waarom heb je geen Clomid dosis van 150 mg gehad? Ik heb echt positieve verhalen nodig. Ik merk dat ik bij vlagen heel positief ben, maar dat een stemmetje in mijn achterhoofd telkens fluistert dat ik maar niet teveel moet hopen. Dat denk ik dat de Clomid misschien niet aanslaat en dat soort doemgedachtes. Dan wil ik dus niet. Ik wil graag een beetje goede hoop hebben. Misschien is het niet de meest reële gedachte, maar het zou wel voor een stukje positiviteit zorgen als ik gewoon wat meer onbevangen kon denken dat het ook deze eerste ronde zomaar eens zou kunnen lukken. Maar als ik zó positief denk, dan straf ik mezelf weer af of zo. Alsof dat dom en naïef zou zijn van mezelf. Dat ik maar beter er vanuit kan gaan dat het máánden gaat duren. Bah....kan iemand er nog een touw aan vastknopen. Ik merk ook dat ik best sip ben van die Provera. Afgelopen donderdag, voor de Provera, was ik wat beduusd, omdat het ineens werkelijkheid werd, maar ik was wel positief ingesteld. Nu ben ik ineens heel onzeker en sip. Stom hè? Jeetje, sorry voor het hele verhaal. Het kwam er ineens uit. Gatver, de tranen zitten ineens heel hoog Ik lees morgen wel weer even bij. Ga nu een koppie thee zetten. Groetjes Annedore
altijd zooo enorm fijn om te lezen hoe een mens gemist word......... Dacht dat je op dit topic altijd alles kon en mocht zeggen...gooi je hart eruit en het komt wel goed...... tsjah...geld dan maar voor een richting op he... Want als je iets verkeerds zegt word je direct vergeten. Bedankt meiden voor een gezellige tijd, ik kijk af en toe nog wel eens hoe het met jullie gaat...en hoe het met de baby's gaat die geboren gaan worden. Maar voor mij houdt het verder op.....geen zin meer in dit gedoe. Wens jullie allemaal het beste!! Groetjes, Miranda
@Debby; Mooie foto joh! Ik kan zeker zien dat je zwanger bent! @Annedore; Dat sippe gevoel ken ik wel ja, kan heel goed door de Provera komen. Oh ja over behandelingen... ik ben dan nog niet zwanger maar wilde er toch even op reageren omdat het ook wel 'leuk' is om van elkaar te weten wat voor medicatie etc iedereen gebruikt. Wij zijn begonnen met Clomid 50, 100 en toen 150mg, sloeg allemaal niet aan, 'clomid-resistent' verklaard dus toen mochten we overstappen op de Puregon injecties waarmee ik over 2 weken weer mee verder hoop te gaan. Ja de Wii die wij hier hebben is ook van mij, was een kerstcadeautje 2 jaar geleden van mijn vriend. Speel veel Mario kart en Super smash, erg leuk. Wii sports lijkt me ook wel wat, lekker bewegen en het belangrijkste, de deur er niet voor uit hoeven. @Miranda; Jammer dat je dit topic wilt verlaten, maar ik wilde toch nog wel even op je reageren dus ik hoop dat je dit leest. Dat je er een paar dagen niet bent wil niet zeggen dat er niet aan je wordt gedacht, in mijn geval in ieder geval niet want ik heb wel degelijk aan je gedacht de laatste dagen. En als jij hier niet post dan weten wij ook niet hoe het met je gaat. Tuurlijk ik geef toe, er had best naar je gevraagd kunnen worden. Maar je weet zelf ook, dat als je hier even een paar dagen niet bent, dat wij doorkletsen en we je vanzelf wel weer zien verschijnen. Dat is nou eenmaal zo hier, deal ermee. Het komt op mij over alsof je ongelooflijk beledigd bent vanwege het feit dat er niet naar je is gevraagd en dat is helemaal nergens voor nodig. Als je gewoon weer meeleest en post wordt er vanzelf weer op je gereageerd. Volgens mij is het bij niemand onwil om niet naar iemand te vragen en naar mijn idee is dat nou eenmaal een forum, als je er niet bent, wordt er niet op je gereageerd en wordt er niet naar je gevraagd. Op andere fora waar ik lid ben gaat dat precies hetzelfde. Afijn ik ben er niet op uit om weer een hele discussie te gaan starten over één en hetzelfde onderwerp, maar dit moest me gewoon even van het hart. Het zal vast een onsamenhangend verhaaltje zijn gezien de tijd van de dag en het feit dat ik net uit de nachtdienst kom, maar ik wilde het eventjes kwijt. Hoe dan ook, ik vind het jammer dat je besluit weg te gaan vanwege deze redenen. Ik wil niet zeggen dat ik je niet begrijp, want het ís niet leuk als er niet op je wordt gereageerd, maar om het nou zo persoonlijk en overdreven op te pakken, vind ik een beetje ver gaan. Daarbij, de discussie tussen jou en Duchess was naar mijn idee al gesloten dus er is geen enkele reden om daar nu weer op te gaan reageren door middel van 'als je iets verkeerds zegt'. Als je nog op die discussie in had willen gaan had je daar de afgelopen dagen alle kans toe gehad en dat heb je ook niet gedaan. Nou ja hoe dan ook het is een erg lang verhaal geworden, sorry daarvoor, maar ik typte even precies wat ik dacht. @Hier; Mja, weinig nieuws eigenlijk. Geen bruinverlies meer gehad dus het zal wel. Mannetje komt over 10 minuten thuis en dan gaan we lekker slapen. Fijne zondag meiden!
goedemorgen meiden ja het is vroeg ik weet het,sinds de klok een uur vooruit is gezet ben ik ook een uurtje eerder wakker???? @deb jeeeyyyy je straalt helemaal meiss,en ja je begint het well te zien en ja het is idd net of het van bovenaf begint he!!! leuk leuk leuk hahahahahaha @annedore ik heb 1 ronde clomid 50mg 1x 100mg en toen over op de gonal-f.. ik had van de clomid alleen bijwerkingen,maar het werkte niet, dr ruis heeftme toen op de gonal over laten gaan omdat je dan je cyclus beter kan regelen.. heb nu 8 cyclussen gespoten en ga nu deze week hoop ik voor iui nummer 3 @miran nou sorry maar dit vind ik ook een raar berichtje hoor!! ik heb elke keer nog aan je gedacht meiss,maar na die discussie met duch ben je zelf ook niet meer langs geweest??? en wel elders op het forum dus mensen denken heus wel aanjou hoor... vind het ook een beetje onnodig dat je hier afscheid komt nemen terwijl je nog niet klaar bent hiermeid @anja haha pap ook al zo`n regelneef hahaha,hier ook al zo`n vader in de buurt hihihi hoe is het met alle andere meiddennn??? tumm,mp,heidi,duch,nicky,minnie,miran?????????????????
minnie nu jij hebt opgehoogd he` heb je dan ook meer getrek??? het trekt deze keer hier als de gekste???
@cindy: opzich gaat het wel goed vandaag. en met jou? @miranda: ik snap het niet helemaal goed waarom je nu dit zo typt. We vergeten je heus niet en er zijn wel meer meiden die niet zo vaak langskomen (waarvan ik er 1 van ben). Dat je je dan meteen af wilt sluiten van het topic hier dat vind ik een beetje vergezocht! We vinden het ook leuk als jij hier komt kletsen. En als iemand er geen tijd voor heeft of er een paar dagen niet is of wat dan ook dan is dat ook goed. Dat we dan niet naar iemand vragen die er al een paar dagen niet is dat is dan gewoon zo. Ik lig er niet wakker van dat er niet altijd naar mij wordt gevraagd. Het is ook geen verplichting om iedere dag naar iedereen te vragen. Zoals anja zegt wordt er gewoon doorgekletst en je kunt dan ook gewoon meekletsen. dat doe ik ook. gewoon weer inhaken. En ookal ben je er een paar dagen niet dan wordt er echt wel aan je gedacht! ik hoop echt dat je gewoon lekker blijft kletsen hier hoor!!!!!!! dikke knuffel!
@cindy: ik ben steeds aan het hopen dat het minder gaat trekken. Juist omdat ik dus met de clomid dat getrek had en het dan niet aansloeg. Maar nu misschien wel......ik weet het niet. Vrijdag weer terug en dan zien we wel. Jij spuit ook 75 he? ik heb nog voor 37.5 in mijn oude spuit zitten en de nieuwe moet nog aangebroken worden. kan ik dan ook twee keer 37.5 spuiten? dat is samen dan 75.......
wel goed hoor minnie beetje last alleen van eierstokken haha maar dat kan ik wel zeggen van het afgelopen jaar hahaha.. gelukkig gaat het weer een beetje meiss**knuffel**