heb toenstraks een pendel gekregen, vrouwtje had al gependeld in oktober 2008...dat het mei 2010 zou worden pas dmv IUI....nou ze zit er dicht bij hahaha. Maar de maand misschien niet...dus ik ging het nog eens vragen... Ze zei me late eisprong deze maand niet raak en later met IUI wel raak....dus tsjah....door dit wil ik wel bellen als ik ongi word...dan nieuwe ronde met IUI en clomid kijken of er eisprong is.....heb geen zin meer om te wachten en dat ga ik ook zeggen tegen gyn.... iedere keer andere dag eisprong dat werkt niet! WE klussen ons een ongeluk..maar niemand houdt het vol om 3 weken lang om de dag te klussen!!! En al helemaal niet met een peuter om je heen....
(zeg ik niet dat het niet kan...maar bij ons is 1 keer per week normaal...en dan is om de dag heel forcerend en dat is niet fijn!!)
ja dat werkt dan niet om steeds om de dag te klussen met een kleine in huis.....en dan ben je op een gegeven moment ook klaar ermee en heb je helemaal geen zin en plezier erin. en dat is ook niet de bedoeling.
heej meiden! en miranda slaapt Alyssa? ja idd dat om de dag klussen is erg geforceerd... dat lukt ons ook niet hoor! (en dan hebben wij nog niet eens een peuter in huis) maar ik werk ook altijd late diensten en heb er dan eigelijk geen zin in als ik thuis kom! maar ja als het echt moet.... dan doen we het wel haha helaas is dat echt moeten nog niet vaak voorgekomen! Minnie hihi ja apart he is dat met mannen! mijn man zegt ook wel es dat ie slecht heeft geslapen en dan hoorde ik hem ook toch echt lekker snurken... net het hele huis schoongemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ga zo maar ff lekker douchen!
1000000x sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb . @cindy: jeetje meis wat een gedoe met je schoonzusje. Jammer dat het zo moet lopen L Hoe is het vandaag met je? Las dat het vrijdagavond niet zo lekker ging. Lekker zon gratis muziekje. Kun je nagaan dat de mensen die daar naartoe gaan een aantal eurootjes neerleggen om het te mogen horen (en zien natuurlijk) en jullie hoeven niks te betalen J @duchess: bij jou loopt het contact ook al niet zo goed met je schoonzus. Je hebt het inderdaad een keer verteld hoe de relatie tussen jullie is. 3 maart al bevallen en nu nog het bord in de tuin ?? Dat is wel erg lang! Ik zou het een week of 5-6 laten staan denk ik en dan weghalen. Helemaal geweldig dat je mannetje vrij heeft gekregen voor 19 juni! Heb je nog een leuke Moederdag gehad? Ondanks dat je zon brakke nacht achter de rug had. Oei oei meis een koortslip is niet zo fijn L Lekker nachtje gehad zo te lezen J @debby: vreemd dat ze op je werk nog niks hebben doorgegeven aan het UWV van de zwangerschapsverklaring. Ik heb deze ook nog thuis liggen J zal binnenkort eens bellen wanneer ze die moeten hebben. Helemaal niet stom trouwens dat je soms een middagslaapje nodig hebt, hier ook nog regelmatig en dan voornamelijk als ik een mindere nacht achter de rug heb. Nog 6 daagjes lekker genoten en verwend zo te lezen Heerlijk hoor. @annedore: vreemd dat dr. Ruijs zo weinig tijd heeft genomen. Bij ons was dat nooit Ik kreeg altijd een uitgebreide echo. Heel veel succes morgen op school en bij Geertgen. @tummetje: hoe is het met jou en de kleine meid? Zit ze nog lekker in je buikkie? Gaat lekker bij jullie met de buurtjes. Zijn de heren ondertussen alweer thuis? En alle twee weg met de auto, die ene toch niet in zijn boxer toch of wel? Mooie tattoo. Ik ben niet een persoon voor tatoos. Volgens mij maar goed ook dat je geen koekenpan op je nachtkastje had. Mega balen dat je zo slecht geslapen hebt. @minnie: heel veel succes morgen! Balen dat er minder groei was dan je had gehoopt. Wie weet zit er morgen wel iets moois of iets wat mooi aan het groeien is. Ik ga voor je duimen. Haha, belachelijk he tsja, ik denk dat we anders zondag toch wel ergens richting zee waren gegaan want zondag was eigenlijk de peetoom van hubbie jarig dus kan voor hubbie zomaar een wat moeilijkere dag worden. @ella: hoe was het bij je schoonvader? Gelukkig gaat het spuiten goed. @miranda: Jeetje meid, jij hebt lekker geslapen! Dan zul je het ook wel nodig hebben gehad! Je doet toch niet mee aan het programma 40 dagen zonder seks hè @tante: wat fijn te lezen dat alles goed gaat met de kleine Faith. Ik zie nu dat ze alweer een weekje oud is! Wat vliegt de tijd zeg. @anja: nu bloedverlies gehad en dan zou je over 1,5 week weer ongi moeten worden?? Beetje vreemd. Wat zeiden ze in het ziekenhuis of heb je nog niet gebeld? Lekker dat je wat afleiding van de katten hebt. @hier: kreeg net even bijna de tranen in mijn oogjes . Op de radio was een nummer wat bij ons tijdens ons huwelijk op het gemeentehuis is gezongen. Er is trouwens iets gebeurt hier!!! Echt onvoorstelbaar maar zo geweldig! Tussen schoonzussie en mij gaat het van de ene op de andere dag ineens helemaal super! Zijn lekker aan het kletsen en over haar bevalling e.d. aan het praten. Ik ben zelfs aan het meehelpen met de enveloppen van de kaartjes schrijven! Had mijn hulp aangeboden en die heeft ze met open armen geaccepteerd. Met de kleine Noa gaat het ook allemaal goed. Zaterdag is ze van de zuurstof gehaald en ze is uit de couveuse! Ze heeft nog wel een slangetje voor de sonde in maar tot op heden nog niet nodig gehad. Vanmorgen bij het wegen was ze 50 gram aangekomen! Ik hoop zo voor schoonzusje en man dat Noa snel naar huis mag! Schoonzussie heeft ook volmondig JA gezegd op de vraag of ze peettante bij ons wil worden Het gaat gewoon super dus. Hier gister bij beide ouders op bezoek geweest, was weer een gezellig dagje. Morgen de eerste partnerles bij de yoga! Ben zo benieuwd! Hoe gaat het met de rest van de dames hier?
wwhhaaaa nicky wat goed en fijn dat het met schoonzus nu beter gaat! en dat ze peettante wil worden! had ze het verwacht die vraag of toch niet zo? kan me niet voortstellen eigenlijk dat jullie zo gezellig hebben zitten keuvelen haha
heej nicky! wat fijn te lezen dat alles zo goed gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! heerlijk zeg dat het met je schoonzusje en Noa zo goed gaat! en leuk dat zij peettante wil worden! weer een zorg minder lijkt me zo! haha leuk zeg yoga partner les! ik heb es een keer een proefles yoga gedaan met vriendin en werkelijk waar ik viel in slaap op dat matje! maar had die dag een dagdienst gehad in het ziekenhuis en was zoooo moe! met mn schoonvader gaat het niet zo goed. maar we wachten op de uitslagen van alle onderzoeken en dan pas weten we welke behandelingen er hem te wachten staan etc.
@ella: spannende tijden voor jullie zeg.....het zal vast heel erg moeilijk zijn en worden. heel veel sterkte in ieder geval en een dikke knuffel!
Hellowwww @mannen; Ach.. mannen zijn altijd een beetje zielig he Maar goed dat wij een kind moeten baren, anders was er een aardig tekort een mensen op deze wereld @minnie; hoe issie met jou meis?? @miranda; goed zo meis! gewoon bellen.. dat verplicht klussen raak je zoooo beu! @nicky; Super joh, dat het tussen jou en je schoonzus ineens zo goed gaat! @Ella; sterkte met wachten.. blegh is nooit leuk op dit soort dingen Nou.. is het lekker weer.. wil de hond niet naar buiten. Sta ik daar met de riem in mn handen, bandje al om bij dr.. blijft ze gewoon in dr mand liggen en draait zich om. Volgens mij heeft ze dr dag niet zo
@tum: hier wel goed. beetje zenuwen voor morgen voor de fm. ben zoooo bang dat het weer net zo is als met de clomid dat het na 1x weer niet aanslaat.....maargoed we zien het wel. ik ga zo even wat opruimen hier en wilde even een cake gaan bakken en moet nog even boodschapjes doen...... tot straks meiden
minnie het is ook spannend meid! ik hoop echt dat het aanslaat! en duim heel hard voor je!!! dikke knuffel van mij! mmmm lekker een cake!!! bak je er ook eentje voor mij Tummeltje HAHAHHAAA wat een leuk hondje!! nou die had er idd echt geen zin in
@minnie: ze had het nu niet verwacht die vraag. Ook omdat wij er zo lang mee hebben gewacht om het te vragen. Zij had het mijn hubbie al gevraagd toen ze net 13 weken zwanger was ofzo. doe mij ook een stukje cake @tummetje: misschien wil het hondje wel niet omdat jij vandaag moet bevallen? je weet het niet. Honden blijken veel dingen aan te voelen... @ella: hoe is het met jou meid? @bbq: heb er super veel zin in!! Kan echt bijna niet meer wachten tot 19 juni. Mijn hubbie geeft niks om voetbal gelukkig Die zit dus lekker bij de dames denk ik. Een uurtje of 2 bij minnie zijn vindt ik allemaal best. @cindy: waar blijf je??!!! Ikke is nieuwschierig.
@nicky: jullie werden ook steeds afgehouden voor een afspraak dus is niet zo gek dat je het nu pas kon vragen he..... cake staat in de over...wilde wat op gaan ruimen vuilniszak zat nokkievol.....hebben we geen nieuwe.gggrrr inplaats van dat ie even zegt als hij er weer een nieuwe indoet van dit is de laatste......nu kan ik dus weer hurrie up naar de winkel voor vuilzakken.......baal er wel van. winkel is hier wel in de buurt maar heb die cake dus in de oven staan......
nicky met mij gaat het goed hoor! ben vandaag lekker een dagje vrij!!!!! zo maar ff boodschappen doen en bedenken wat we gaan eten... denk zelf aan lasagnette!